Suklaakauracookies, muffinssit ja ruispizzamix

maailman laiskin

En tiedä, mikä sunnuntaituotepakettien jako täällä on ollut ja mistä keskustelussa on kyse, mut kerron silti omia kokemuksia ihan omilla rahoilla ostetuista mixpusseista. Olen nimittäin tosi laiska leipuri ja omat leipomukset eivät kovin suurta suosiota koskaan oo saaneet. Olen kokeillut suklaakaurapikkuleipämixiä, suklaamuffinssimixiä sekä ruispizzamixiä, joita olen löytänyt Prisman hyllystä. Nämä ovat takuuvarmoja eli onnistuu aina (!) ja itse paistettu on aina taatusti tuoreempi kuin valmiina kekseinä tai muffinseina kaupan hyllystä ostettu. Sitä paitsi näitä voi jatkaa ja soveltaa oman maun mukaan. Muffinssitaikinaan olen lisännyt coctailkirsikoita silputtuna, tulee tosi hyvää. Luulen, että alusta asti itse tehtynä saisin aikaan parempia suklaakaurapikkuleipiä, sillä mixtaikinasta ohjeen mukaan tulee ehkä vähän liian raskaita, siis liian rasvaisia. Toi pizzamix taitaa olla näistä uusin. Pohjasta tolla mixillä tulee älyttömän hyvä, ohut ja maistuva, jo puolesta pussista saa kaulittua ison pyöreän ohuen pohjan. Tykkään ja olen miettinyt, miten muutella vaki pizzapohjaohjetta, että saa samanlaista aikaisiksi. Noi mixit maksaa kuitenkin sen verran, ettei niitä kovin usein viitsi ostella. terv. maailman laiskin köksä

1

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailman laiskin

Lisään vielä yhden tärkeän huomion eli toivomuksen: voisko sen ohjeen määrät printata pussin kylkeen vähän ISOMMALLA FONTILLA? Mulla on tosi suuria vaikeuksia lukea ihan tavallisessa valaistuksessa, tuleeko sitä nestettä tai rasvaa 1/2 vai 3/4, joutuu vain arvailemaan. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      56
      3736
    2. 46
      3147
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2949
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      41
      2813
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2396
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      61
      1911
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      23
      1878
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      122
      1757
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1170
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      84
      1162
    Aihe