En tiedä, mikä sunnuntaituotepakettien jako täällä on ollut ja mistä keskustelussa on kyse, mut kerron silti omia kokemuksia ihan omilla rahoilla ostetuista mixpusseista. Olen nimittäin tosi laiska leipuri ja omat leipomukset eivät kovin suurta suosiota koskaan oo saaneet. Olen kokeillut suklaakaurapikkuleipämixiä, suklaamuffinssimixiä sekä ruispizzamixiä, joita olen löytänyt Prisman hyllystä. Nämä ovat takuuvarmoja eli onnistuu aina (!) ja itse paistettu on aina taatusti tuoreempi kuin valmiina kekseinä tai muffinseina kaupan hyllystä ostettu. Sitä paitsi näitä voi jatkaa ja soveltaa oman maun mukaan. Muffinssitaikinaan olen lisännyt coctailkirsikoita silputtuna, tulee tosi hyvää. Luulen, että alusta asti itse tehtynä saisin aikaan parempia suklaakaurapikkuleipiä, sillä mixtaikinasta ohjeen mukaan tulee ehkä vähän liian raskaita, siis liian rasvaisia. Toi pizzamix taitaa olla näistä uusin. Pohjasta tolla mixillä tulee älyttömän hyvä, ohut ja maistuva, jo puolesta pussista saa kaulittua ison pyöreän ohuen pohjan. Tykkään ja olen miettinyt, miten muutella vaki pizzapohjaohjetta, että saa samanlaista aikaisiksi. Noi mixit maksaa kuitenkin sen verran, ettei niitä kovin usein viitsi ostella. terv. maailman laiskin köksä
Suklaakauracookies, muffinssit ja ruispizzamix
maailman laiskin
1
1149
Vastaukset
- maailman laiskin
Lisään vielä yhden tärkeän huomion eli toivomuksen: voisko sen ohjeen määrät printata pussin kylkeen vähän ISOMMALLA FONTILLA? Mulla on tosi suuria vaikeuksia lukea ihan tavallisessa valaistuksessa, tuleeko sitä nestettä tai rasvaa 1/2 vai 3/4, joutuu vain arvailemaan. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2266987Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3334899"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483683Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1193499Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m723438Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi542930Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702759Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252396
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1081975