Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kipu imusolmukkeissa

1234321

Hei,
Voiko imusolmukkeissa olla kipua tai tuntemuksia ihan ilman että on syöpä? Mulla on lievää kipua kainaloissa, kaulalla ja joskus nivusissa. Ei ole yhtään turvoksissa ja lääkärille näytin ja tunnusteltuaan sanoi ettei ole mitään. Veriarvot oli normaalit. Mistä tuo ajoittainen kipu voisi johtua?

9

7460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady8889

      Mulla on ollut ihan samanlaisia tuntemuksia.. käyny jo monta kertaa valittamassa imusolmukkeista lääkärille ja mainnut ajottaisesta kivusta kaulalla yms.. Ei kuulemma ole mitään. Johtuu vaan jostain infektiosta. Älä ole huolissasi, saattaa tuntua suurentuneet imusolmukkeet epänormaaleilta mutta ajan kanssa ohi menee.

      • Ei savua ilman tult?

        kohtalotoveri.. Kainalot ultrattu, ei mitään. Nivusia ei, mutta sielläkin kipuilua toisella puolella päivittäin, myös kaulalla.


    • iiiiiiiiiiiiiiiuuu

      Itselläni turvonneet, imusolmukesyöväksi osoittautuneet imusolmukkeet olivat täysin kivuttomia.

      • 1234321

        No tämäpä sitte outoa. Huoli tietty kova mutta lääkäri sanoi että jos tulehdusta olisi, näkyisi se veressä. ja turvotus puuttu kanssa. No, kai tässä sitten uskaltaa rauhallisella mielellä olla. Tämä vaan kestänyt jo kolme kuukautta ja ylikin..


    • 24vee

      Täällä myös kipua nivusissa, kainaloissa, kaulalla. Kipua on ollut jo yli kuukauden ja kyllä tämä pelottaa, vaikka veriarvoissa näkynyt mitään epänormaalia. Tämä mun kipu haittaa jo normaalia elämää. Ei jaksaisi enää.

      • Mies 46v

        Minulla ollut jo parin kuukauden ajan kipua molemmilla puolilla kaulassa ja kainaloissa ja nivusissa. Mutta kipua ajoittain missä milloinkin kehossa. Kipu tulee nopeasti ja lähtee nopeasti. Kuvailisin sitä lieväksi säryksi. Olen käynyt perus verikokeissa, kihtikokeessa, reumakokeessa, sukupuolitautikokeet otettu ja nyt kävin psoriasiskokeessa (tulosta odottelen vielä). Missään ei ole ollut mitään.
        Mikä ihme tämä sairaus voisi olla. Kyllästyttää koko tilanne. Tunnen, että kehoni ei ole kunnossa. Huomasin, että olette kaikki kirjoitelleet tänne helmi-maaliskuussa. Olisiko meillä jotain yhteistä...??Oletteko mahdollisesti ottaneet sika-influenssarokotteen? Oletteko matkustelleet viime aikoina. Urheiletteko, liikutteko?
        Miunä itse hiihdän, ja käyn salilla, nyt nissä ollut kahden kuukauden tauko...
        Vastailkaa.


      • sayviä
        Mies 46v kirjoitti:

        Minulla ollut jo parin kuukauden ajan kipua molemmilla puolilla kaulassa ja kainaloissa ja nivusissa. Mutta kipua ajoittain missä milloinkin kehossa. Kipu tulee nopeasti ja lähtee nopeasti. Kuvailisin sitä lieväksi säryksi. Olen käynyt perus verikokeissa, kihtikokeessa, reumakokeessa, sukupuolitautikokeet otettu ja nyt kävin psoriasiskokeessa (tulosta odottelen vielä). Missään ei ole ollut mitään.
        Mikä ihme tämä sairaus voisi olla. Kyllästyttää koko tilanne. Tunnen, että kehoni ei ole kunnossa. Huomasin, että olette kaikki kirjoitelleet tänne helmi-maaliskuussa. Olisiko meillä jotain yhteistä...??Oletteko mahdollisesti ottaneet sika-influenssarokotteen? Oletteko matkustelleet viime aikoina. Urheiletteko, liikutteko?
        Miunä itse hiihdän, ja käyn salilla, nyt nissä ollut kahden kuukauden tauko...
        Vastailkaa.

        Nostelen vanhaa, mutta selvisikö kellekkään??


    • Kylläpä ärsyttää

      Itselläni oli kainaloissa kipua jota säikähdin,oli aika lääkärille muutenkin kun vuosien takainen paniikkihäiriö palasi ja masennusta muutenkin.Ei lekuri löytänyt kainaloista mitään.Aloitin seronil lääkityksen ja 3 vk.ajan alkoi pakottamaan nivusia ja kaulaakin kainaloitten lisäksi.Paniikissa soitin lekurille että nyt verikokeisiin.Olin kuitenkin pois kotikaupungistani ja kun en 2viikkoon kokeisiin päässyt,huomasin oireiden katoavan.

      Sitten olin pidemmällä reissulla ja Seronilin syöntiin tuli 2 vk:n katko,sen jälkeen hain lisää lääkkeitä.Kun olen nyt syönyt niitä uudestaan 3pv.niin tunnen taas näiden imusolmuke pakotusten alkavan.Mietin että liekkö olisikin yhteys masennukseen?Ehkäpä kivut poistuivat kun lääke alkoi vaikuttaa ja kun tuli tuo katko niin kerkesivätkin sopivasti tässä palata ku lääkkeen vaikutus katosi?Onko muilla kenties samanmoisia kokemuksia ollut?

    • jdkfbfhfhf

      Mulla on ollut koko kesän ajan kipeitä ja turvonneita imusolmukkeita nivusissa. Säikähdin niitä todella paljon ja varasin ajan lääkärille, joka taas puolestaan varasi viikkoa myöhemmäksi ajan ultraääneen. Tässä ajassa kipu ja turvotus olivat kuitenkin ehtineet hävitä olemattomiin, eikä ultrassakaan mitään sitten löytynyt.

      No, nyt muutama viikko sitten iski ihan outo pääkipu, joka tuntui ohimolla ja takaraivolla. Aluksi ajattelin kivun johtuvan lihasjännityksestä, mutta nyt pari päivää sitten tajusin, että pahin kipu onkin juuri sillä kohdalla takaraivoani, jossa sijaitsee yksi imusolmuke. En tiedä kuvittelenko vain, mutta nyt sekin imusolmuke tuntuu sitten ihan turvonneelta.

      Eikä tässä vielä kaikki. Tänään palasi myös nivuskipu turvonneine imusolmukkeineen ja sen myötä paniikki. Mitä ihmettä tämä voi olla? :( Pitääkö tässä jo ruveta omia hautajaisia suunnittelemaan, vaikka ikää on vasta 18 vuotta ja ylioppilaskirjoituksiinkin pitäisi kaiken tämän keskellä valmistautua. Lääkäriinhän se on kai taas mentävä. Joka tapauksessa pelottaa niin vietävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe