Jagtraum

viinaskis

Kellään mitään kokemusta tuosta Virosta saatavasta Jagtraum yrttiviinasta? On kuulemma tsekeissä valmistettua ja Jägermeisterin makusta. Olen kuullut porukan itseasiassa kehuvan jekkua paremman makuiseksi. Eipä tuo niin voimakastaan ole (30%). Aika halpaakin kun 0,7l maksaa sen 8e tällä hetkellä.

http://www.viinarannasta.ee/detail.php?id=14028

Kannattaako ostaa vai jätänkö hyllyyn?

1

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotraaja

      Virolaiset näköjään kirjoittavat nettikaupassaan "Jagtraum", mutta juoman oikea nimihän on Jagdtraum ("Jahtiunelma" tai "Metsästysunelma”), kuten etiketistäkin ilmenee.

      Jekun (Jägermeister = "Metsästäjämestari") kopio ulkoasua myöten. Jos sinulla Jekku putoaa, niin onko tuo 8 € niin kamala raha panna kokeiluun? Kai nuo tšekit osaavat viinaa tehdä siinä missä ex-derkutkin.

      Itse asiassa: vaimoni taisi joskus tuodakin minulle yhden pullon tuota Tallinnassa käydessään. En muista, että olisin viemäriin kaatanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe