eli olen 13 vuotias tyttö kuopiosta. Käyn mökilläni pielavedellä kesällä joka toinen viikko ja kaipaisin mukavaa heppaystävää. olisi kiva jos voitaisiin käydä ratsastamassa hepoillasi, saisit minusta myös juttukaverin( kaverini eivät voi sietää kun hölötän 24/7 h hepoista niille :D) Voitaisiin käydä maastoilemassa, Järjestää omat pikku estekisat ja kaikkea muuta hauskaa... eli jos omistat heppoja niin vistitäppäs mulle :) auttaisin totta kai myös tallitöissä ja varustamisessa. Isäni voisi kyydittää minua sinne ja takaisin ja olisi valmis maksamaan vähän minun ratsastuksestani. Kiva jos saisin sieltä syrjäkylältä heppakaverin kun ne tuntuvat olevan vähissä :) kiitos :)
Luetuimmat keskustelut
- 1451394
- 741244
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun1051006Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50935- 78832
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40808- 45801
- 67673
- 115668
- 77643