Frettini on noin 7 kk eikä sille ilmeisesti syötetty raakaruokaa pentukodissa. Miten saisin sen totutettua raakaruokaan? Olen yrittänyt tarjota hiirenpoikaista mutta se ei oikein kiinnosta tai ei ymmärrä mitä pitäisi tehdä.
Kiitos avusta!
Raakaruoka
5
526
Vastaukset
- vaikkapa
kanan/kalkkunansydämillä, kauloja, siipiä, rasvaa... Mun hirviöt ei oo ikinä tajunnu mitä hiirelle kuuluisi tehdä vaikka ovatkin tottuneita raakaan ruokaan, yritin hiirellä leikkiä että olisivat edes maistaneet mutta eivät innostuneet, leikkasin kahtia että näkisivät että sisällä on lihaa mutta ei auttanut =)
- *Hmmm*
broilerin massaa. Laita päivittäin tarjolle (ota naksukuppi pois),älä oleta että heti syö, fretit tykkäävät "muhituttaa sapuskaa". Kun mössö alkaa maistua, siirry pikku hiljaa vaikka kanan kauloihin, laita alkuun vaikka 2-4 osaan.
Omituista!! "Frettini on noin 7 kk eikä sille ilmeisesti syötetty raakaruokaa pentukodissa." Anteeksi nyt, mutta eikö sulle ole kerrottu mitä pentu on syönyt??
- tyref
Meillä nuo edellä mainitut ohjeet ei tuottanut tulosta. Kerran ostin sydämmen ja molemmat fretit yökkäs.
Kannattaa aloittaa broilerin filesuikaleikka (maustamaton tietenkin) sitä saa ihan lihatiskiltä kaupasta. Sillä meillä saatiin nuorempi poika syömään lihaa ja nyt menee jo muitakin liha juttuja.- ei sit taas
huolita ollenkaan mitään broilersuikaleita =) Joskus oon yrittäny päästää itteeni helpolla ja ostanu semmost, mut ne vaan haisteli sitä ja kattos mua ihan ihmeissään =) Mut sit taas maustamattomat koipi-reisipalat käy ihan hyvin, outoja nuo fretit...
- fdfsfsd
ei sit taas kirjoitti:
huolita ollenkaan mitään broilersuikaleita =) Joskus oon yrittäny päästää itteeni helpolla ja ostanu semmost, mut ne vaan haisteli sitä ja kattos mua ihan ihmeissään =) Mut sit taas maustamattomat koipi-reisipalat käy ihan hyvin, outoja nuo fretit...
Kaikki tykkää vähän erillaisesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162246- 1291812
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631206Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841134Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k711043Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43993Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75955HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio22918Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56912