Hei!
Olen viemässä muutaman viikon päästä koirani karsikon lemmikkihoitolaan lomani ajaksi.
Onko täällä kellään kokemusta millaista siellä on?
Millaisia hoitajat, tilat yms?
Karsikon lemmikkihoitola
4
3765
Vastaukset
- koiramme
kannatta tutustua siihen koirahoitolaan ennakkoon koiranne kannssa. Koira saa haistella vähän paikkoja ennakkoon ja itsekin näette millaiseen paikkaan lemmikkinne viette. Meilläkin kotikaupunkimme tuttu hoitola lopetti ja jouduttiin tutustuttamaan itsemme ja koiramme uuteen paikkaan.
- (y)
Heipsan!
Mitään pahaa sanottavaa en keksi kyseisestä paikasta -> Työntekijät mukavia ja osaavat hommansa, eläimillä hyvät tilat, ulkoilemaan pääsee useasti päivässä.
Olisi hyvä jos voisit viedä koirasi sinne tutustumaan, tulisi hajut ja meininki tutuksi. Kun viet koirasi hoitoon, voit ottaa mukaasi pedin, leluja taikka rätin jossa on kodin tuoksuja! :)
Voit huoletta viedä koirasi hoitoon, omat kokemukset hyviä. :)- Sakemanni31
Heissan!
Myös minulla on vain hyviä kokemuksia Karsikon Lemmikkihoitolasta. Työntekijät ovat ystävällisiä ja ymmärtäväisiä ja käsittelevät jokaista eläintä yksilönä! Koirat pääsevät ulos aina tarpeen tullen ja muutenkin niistä huolehditaan tarkasti, esim. oma koirani oli stressannut ensimmäisenä aamuna ja vetänyt mahan löysäksi, olivat heti huolehtineet maitohappobakteerit mukaan ruokaan ja vatsa toimi hyvin heti sen jälkeen. Eläimille myös annetaan huomiota eikä vain suoriteta pakollisia hoitotoimenpiteitä. Pidän suuresti paikasta ja otan aina yhteyttä Miljaan kun tarvitsen hoitopaikkaa hauvalle. Ole vain hyvillä mielin kun olet valinnut yhden parhaimmista paikoista! =)
- mazz1
Ei sinäänsä mitään ongelmaa, hyvin osaavat yksilöllisen hoidon. Niin kauan kun et vain joudu sinne itse töihin, niin pääset helpolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904