Karsikon lemmikkihoitola

tietämätön88

Hei!
Olen viemässä muutaman viikon päästä koirani karsikon lemmikkihoitolaan lomani ajaksi.
Onko täällä kellään kokemusta millaista siellä on?
Millaisia hoitajat, tilat yms?

4

3765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiramme

kannatta tutustua siihen koirahoitolaan ennakkoon koiranne kannssa. Koira saa haistella vähän paikkoja ennakkoon ja itsekin näette millaiseen paikkaan lemmikkinne viette. Meilläkin kotikaupunkimme tuttu hoitola lopetti ja jouduttiin tutustuttamaan itsemme ja koiramme uuteen paikkaan.

• (y)

Heipsan!
      Mitään pahaa sanottavaa en keksi kyseisestä paikasta -> Työntekijät mukavia ja osaavat hommansa, eläimillä hyvät tilat, ulkoilemaan pääsee useasti päivässä.
      Olisi hyvä jos voisit viedä koirasi sinne tutustumaan, tulisi hajut ja meininki tutuksi. Kun viet koirasi hoitoon, voit ottaa mukaasi pedin, leluja taikka rätin jossa on kodin tuoksuja! :)

Voit huoletta viedä koirasi hoitoon, omat kokemukset hyviä. :)

• Sakemanni31

Heissan!

Myös minulla on vain hyviä kokemuksia Karsikon Lemmikkihoitolasta. Työntekijät ovat ystävällisiä ja ymmärtäväisiä ja käsittelevät jokaista eläintä yksilönä! Koirat pääsevät ulos aina tarpeen tullen ja muutenkin niistä huolehditaan tarkasti, esim. oma koirani oli stressannut ensimmäisenä aamuna ja vetänyt mahan löysäksi, olivat heti huolehtineet maitohappobakteerit mukaan ruokaan ja vatsa toimi hyvin heti sen jälkeen. Eläimille myös annetaan huomiota eikä vain suoriteta pakollisia hoitotoimenpiteitä. Pidän suuresti paikasta ja otan aina yhteyttä Miljaan kun tarvitsen hoitopaikkaa hauvalle. Ole vain hyvillä mielin kun olet valinnut yhden parhaimmista paikoista! =)

• mazz1

Ei sinäänsä mitään ongelmaa, hyvin osaavat yksilöllisen hoidon. Niin kauan kun et vain joudu sinne itse töihin, niin pääset helpolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe