Tulen Maaliskuussa Irlantiin Au pairiksi ja haluaisin saada ystäviä Suomalaista siellä asuvista
Joten laittakaa sähköpostiosoite niin otan yhteyttä
hei
3
608
Vastaukset
- e
Hei Lehtolainen,
loysin juuri vanhan viestiketjun, jossa etsit ystavia Irlannista ja koitin laittaa viestia sinne(kin). Elikka olen itse 22-vuotias tytto, keta tyoskentelee ja asustaa Dublinissa ja etsii myos suomenkielista seuraa. Olen ollut kaupungissa lokakuun lopusta, mutta sita ennenkin vierailin Dublinissa n. 12 kertaa. Ite tykkaan (ja en tykkaa) hurjasti! Kaupunki taytyy itse kokea. Jos haluat kuulla kokemuksista tai vaikkapa nahda kun olet asettunut maahan, niin laita vaikka sahkopostia osoitteeseen [email protected].- BrayForum
Laitetaan nyt taas tämä linkki BrayFoorumille, jossa hengailee monet Irlannissa asustelevat suomalaiset. Varmasti saa vinkkejä ja ystäviä.
http://forum.brayforum.com/viewforum.php?f=13
- L
Moikka!
Olen 22-vuotias tyttö ja tulen kuun lopussa Dublinin lähistölle aupairiksi. Olen Irlannissa koko kesän, joten olisi mahtavaa löytää sieltä myös uusia ystäviä! Mun maili on: [email protected], sinne voi laittaa postia mikäli ootte vielä kavereita vailla:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298