Oinas N + Härkä M

Oinuliinu

Heipsan!

Olen itse oinasnainen, mutta olen syntynyt aika loppupäästä (19.4) ja seurustelen härkämiehen kanssa. Olen lukenut palstoja ja ns. "kokemuskia" härkämiehestä, että ovat kunnon naistenmiehiä ja pettävät yms. Itse olen härkämiehen toinen parisuhde. Itseäni edeltävän kanssa hän on oli yhdessä 6 vuotta, josta heille lapsikin syntyi. Ja lukenut puheita, että härkämies on hidas hyppäämään parisuhteeseen ja tunnustamaan rakkauttaan. Mikä sitten kummastuttaa minua. Meidän tapauksessa härkä oli se ns. aktiivinen puoli ja yleensä sitä odottaisi oinaalta. Hän on tunnustanut rakkautensa minuun ja haluaa edetä kovalla vauhdilla kun taas minä oinaana pidän hiukan käsijarrua päällä. Olen huomannut itsestäni etten ole juuri sellainen oinas mitä horoskooppi kertoo. Olen huomannut että pidän olla kotona, mutta kyllä minussa sitä äkkipikaisuuttakin löytyy. Onkohan kyse myös siitä, että olen oinaan ja härän välissä syntynyt, että molemmat merkit vaikuttaa minuun?
Olemme molemmat tulleet petetyiksi edellisessä suhteessamme. Mutta olemme puhuneet myös siitä, että ne ovat menneitä emmekä halua sekoittaa niitä meidän tulevaisuuteen. Mutta totta, härkämiehellä on lapsi, joten kyllä se menneisyys vaikuttaa myös meihin lapsen kautta, mutta en anna sen häiritä, koska pidän lapsista ja tämä lapsi on aivan hurmaava persoona :)

Kysymyksenikin kuuluu, että onko kellään kokemuksia kyseisten tähtimerkkien parisuhteesta? Ja jos olet loppupäästä tähtimerkkiä syntynyt, niin vaikuttaako seuraava merkki myös luonteeseesi? Olen hiukan noviisi näiden tähtimerkkien kanssa ja haluan todellakin oppia lisää ja kiinostusta siihen löytyy.

Hyvää kevään jatkoa kaikille :)

2

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ariess

      Itse olen oinas N ja kumppani härkä M.
      Yhdessä olemme olleet nyt 4 vuotta, enkä voisi kuvitellakkaan että mies pettäisi. Hän todellakin antaa kaikkensa suhteemme eteen. Huumorintajumme ovat lähes samankaltaiset, joten hänen kanssaan on rentoa olla. Joskus toki tympäsee, kun itse olen oinaana melko menevä ja härän tapaan hän usein nauttii ehkä enemmän kotona olemisesta. Myös hänen tapansa kostaa kaikki oinasmaiset töksäyttelyt tai pienet itsekkäät teot raivostuttavat. Riitatilanteessa härkä on se sopijapuoli, kun itsellä tuo omien virheiden myöntäminen ja anteeksipyytäminen tekee joskus vähän tiukkaa... :D

      Hämmästytti vähän kun kerroit härän olevan se aktiivinen osapuoli, sillä meillä oli alkuaikoina aivan sama tilanne :D Hän miettii myös usein tulevaisuutta, kun itse olen enemmän hetkessä eläjä.

      Jokatapauksessa suhteemme toimii hyvin ja luulen, että täällä kerrotaan enemmän härkämiehien huonoja, kuin hyviä puolia. Ja onnea teille :)

      • Oinuliinu

        vastauksestasi... On mukava kuulla välillä hiukan positiivistakin härkämiehistä.
        Näyttää nuo härkämiehet hiukan yllättävän tuolla aktiivisuudellaan jos todella haluavat jotain, kuten teillä ;)

        Mutta oikein paljon onnea myös teille :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe