Heipsan!
Olen itse oinasnainen, mutta olen syntynyt aika loppupäästä (19.4) ja seurustelen härkämiehen kanssa. Olen lukenut palstoja ja ns. "kokemuskia" härkämiehestä, että ovat kunnon naistenmiehiä ja pettävät yms. Itse olen härkämiehen toinen parisuhde. Itseäni edeltävän kanssa hän on oli yhdessä 6 vuotta, josta heille lapsikin syntyi. Ja lukenut puheita, että härkämies on hidas hyppäämään parisuhteeseen ja tunnustamaan rakkauttaan. Mikä sitten kummastuttaa minua. Meidän tapauksessa härkä oli se ns. aktiivinen puoli ja yleensä sitä odottaisi oinaalta. Hän on tunnustanut rakkautensa minuun ja haluaa edetä kovalla vauhdilla kun taas minä oinaana pidän hiukan käsijarrua päällä. Olen huomannut itsestäni etten ole juuri sellainen oinas mitä horoskooppi kertoo. Olen huomannut että pidän olla kotona, mutta kyllä minussa sitä äkkipikaisuuttakin löytyy. Onkohan kyse myös siitä, että olen oinaan ja härän välissä syntynyt, että molemmat merkit vaikuttaa minuun?
Olemme molemmat tulleet petetyiksi edellisessä suhteessamme. Mutta olemme puhuneet myös siitä, että ne ovat menneitä emmekä halua sekoittaa niitä meidän tulevaisuuteen. Mutta totta, härkämiehellä on lapsi, joten kyllä se menneisyys vaikuttaa myös meihin lapsen kautta, mutta en anna sen häiritä, koska pidän lapsista ja tämä lapsi on aivan hurmaava persoona :)
Kysymyksenikin kuuluu, että onko kellään kokemuksia kyseisten tähtimerkkien parisuhteesta? Ja jos olet loppupäästä tähtimerkkiä syntynyt, niin vaikuttaako seuraava merkki myös luonteeseesi? Olen hiukan noviisi näiden tähtimerkkien kanssa ja haluan todellakin oppia lisää ja kiinostusta siihen löytyy.
Hyvää kevään jatkoa kaikille :)
Oinas N + Härkä M
2
684
Vastaukset
- ariess
Itse olen oinas N ja kumppani härkä M.
Yhdessä olemme olleet nyt 4 vuotta, enkä voisi kuvitellakkaan että mies pettäisi. Hän todellakin antaa kaikkensa suhteemme eteen. Huumorintajumme ovat lähes samankaltaiset, joten hänen kanssaan on rentoa olla. Joskus toki tympäsee, kun itse olen oinaana melko menevä ja härän tapaan hän usein nauttii ehkä enemmän kotona olemisesta. Myös hänen tapansa kostaa kaikki oinasmaiset töksäyttelyt tai pienet itsekkäät teot raivostuttavat. Riitatilanteessa härkä on se sopijapuoli, kun itsellä tuo omien virheiden myöntäminen ja anteeksipyytäminen tekee joskus vähän tiukkaa... :D
Hämmästytti vähän kun kerroit härän olevan se aktiivinen osapuoli, sillä meillä oli alkuaikoina aivan sama tilanne :D Hän miettii myös usein tulevaisuutta, kun itse olen enemmän hetkessä eläjä.
Jokatapauksessa suhteemme toimii hyvin ja luulen, että täällä kerrotaan enemmän härkämiehien huonoja, kuin hyviä puolia. Ja onnea teille :)- Oinuliinu
vastauksestasi... On mukava kuulla välillä hiukan positiivistakin härkämiehistä.
Näyttää nuo härkämiehet hiukan yllättävän tuolla aktiivisuudellaan jos todella haluavat jotain, kuten teillä ;)
Mutta oikein paljon onnea myös teille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569