Jos olen talvi
Ole sinä aurinko.
Muuta minut eläväksi.
Rakasta.
Sulata jää... tee minut vedeksi.
Ja minä viilennän
tulisen sydämesi.
( alla oma sävellys runoon liittyen )
http://www.youtube.com/watch?v=K6TrzeVH2zc&feature=channel
Talvi ja Aurinko
4
186
Vastaukset
- poemfriik
sävellyksessä erottui selkeesti, talvi ja aurinko. Kiitän, hieno juttu!
- Jääsydän >
Oletko sinä
Kuu..?
Joka himmeänä
kuvastuu
sinitaivaalta ?
Ja
Jossa pääskyt
liitelevät vapaina
taivaan sinessä.
Jos minä
olen aurinko
joka
sinut sulattaa..?
Teetkö
sinä
kuuna minuun
varjoja
joita ei nää.
Kuin talvella?
Ne miesten lyhyet ja ytimekkäät sanonnat. Ei turhia korulauseita vaan jämpti. Hieno. Upeaa -
huomata kuin lukea runoasi sävellykselläsi
enemmän näitä toivoisin täällä näkeväni
kuin kuulevani - enkä varmaan ole ainoa !
Hienoa iivar - Kiitos !Sinä mystisyyden ilmentymä,
runojen ja sanoitusten ihmemies -
fantastista yhteensulautumista !
Thank You
and more, more - please.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734