hei.milloin olette tunteneet kaksosten ensimmäiset liikkeet? Kolmosten odottajat saavat toki myös vastata.
Olen nyt rv12 ja olen ihan varma että tunnen jo pieniä liikkeitä..
kaksosten liikkeet
4
3934
Vastaukset
- 12+20
viikko 17 menossa, enkä voi sanoa tuntevani liikkeitä. Pieniä "hipsutteluja" olen tuntenut, mutta en tiedä ovatko ne lapsosten liikkeitä (esikoiseni), vai jotain ihan muuta. Neuvolassa kyllä sanoivat, että kova tohina on käynnissä, jote siitä ei pitäisi olla kiinni. Olen normaalipainoinen, niin ja kaksoset ovat erimunaiset asustellen omissa "yksiöissään". Ihanaa odotusaikaa aloittelijalle, ja tietysti muillekin !
- kasskaks
Alkoi tuntua ihan selkeesti.
- toinen*2
Olen aivan varma että tunsin liikkeitä jo viikolla 12 semmoisia muljahduksia. Nämä ovatkin numerot 4 ja 5 että onkos mulla jo sitten kohtu "kulunut" sen verran että jo tuntuu. Olen aivan varma... Nyt alkoi viikko 14 ja silloin tällöin tuntuisi jo pikku napautuksia. Ei tietenkään semmoisia potkuja kun ovathan sikiöt vielä niin pieniä. Mutta tunnen...
Olin kyllä todella yllättynyt ja epäilin itseäni että onkos moinen mahdollistakaan... mutta kyllä.. tässä kuulostellen olen mennyt ja juuh...
Varsinkin tuo B tyyppi tuntuu, A on aikas hiljainen vaikka ultrassa taas hän oli se joka liikkui enemmän... ehkä tuo B on semmoisessa paikassa jossa tuntoa enempi.. tiedä häntä...
Tämä oli mulle semmonen paukaus koko raskaus jota en osannut odottaa, sen viimosen ku aloimma tekemään ja ny tuleeki tuplat. Hitusen on vieläkin shokissa ja pelottaa.. =/ Kuin siellä???- mallura87
Mä en vielä tunne mitään vaikka olen odottanut niitä pieniä hipsutuksia masussa. Esikoinen tosin vasta alkoi vk17 hipsuttelemaan. Meillekkin on tulossa tuplat ja olihan se aika shokki saada tietää, että niitä on kaksi tulossa samaan aikaan mutta kai siitäkin selviän.Onhan esikoinen silloin 3 vuotias mutta mietityttää lähinnä sen mahdollinen mustasukkaisuus, koska on nyt ollut se perheen vauva ja huomion keskipiste, että miten siihen sitten suhtautuu ja kun niitä on vielä kaksi tulossa. :) ja nyt oon vk 14 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136