hei.milloin olette tunteneet kaksosten ensimmäiset liikkeet? Kolmosten odottajat saavat toki myös vastata.
Olen nyt rv12 ja olen ihan varma että tunnen jo pieniä liikkeitä..
kaksosten liikkeet
4
4731
Vastaukset
- 12+20
viikko 17 menossa, enkä voi sanoa tuntevani liikkeitä. Pieniä "hipsutteluja" olen tuntenut, mutta en tiedä ovatko ne lapsosten liikkeitä (esikoiseni), vai jotain ihan muuta. Neuvolassa kyllä sanoivat, että kova tohina on käynnissä, jote siitä ei pitäisi olla kiinni. Olen normaalipainoinen, niin ja kaksoset ovat erimunaiset asustellen omissa "yksiöissään". Ihanaa odotusaikaa aloittelijalle, ja tietysti muillekin !
- kasskaks
Alkoi tuntua ihan selkeesti.
- toinen*2
Olen aivan varma että tunsin liikkeitä jo viikolla 12 semmoisia muljahduksia. Nämä ovatkin numerot 4 ja 5 että onkos mulla jo sitten kohtu "kulunut" sen verran että jo tuntuu. Olen aivan varma... Nyt alkoi viikko 14 ja silloin tällöin tuntuisi jo pikku napautuksia. Ei tietenkään semmoisia potkuja kun ovathan sikiöt vielä niin pieniä. Mutta tunnen...
Olin kyllä todella yllättynyt ja epäilin itseäni että onkos moinen mahdollistakaan... mutta kyllä.. tässä kuulostellen olen mennyt ja juuh...
Varsinkin tuo B tyyppi tuntuu, A on aikas hiljainen vaikka ultrassa taas hän oli se joka liikkui enemmän... ehkä tuo B on semmoisessa paikassa jossa tuntoa enempi.. tiedä häntä...
Tämä oli mulle semmonen paukaus koko raskaus jota en osannut odottaa, sen viimosen ku aloimma tekemään ja ny tuleeki tuplat. Hitusen on vieläkin shokissa ja pelottaa.. =/ Kuin siellä???- mallura87
Mä en vielä tunne mitään vaikka olen odottanut niitä pieniä hipsutuksia masussa. Esikoinen tosin vasta alkoi vk17 hipsuttelemaan. Meillekkin on tulossa tuplat ja olihan se aika shokki saada tietää, että niitä on kaksi tulossa samaan aikaan mutta kai siitäkin selviän.Onhan esikoinen silloin 3 vuotias mutta mietityttää lähinnä sen mahdollinen mustasukkaisuus, koska on nyt ollut se perheen vauva ja huomion keskipiste, että miten siihen sitten suhtautuu ja kun niitä on vielä kaksi tulossa. :) ja nyt oon vk 14 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437