Olen katsellut kyseistä autoa,onko niissä mainittavia heikkoja kohtia,kannattaako yleensä puuttua vai pysyttelenkö vaan vieläkin primerassa??
Galant 2.0gsi 96
1
311
Vastaukset
Omistin aikoinaan 1.8-koneisen Galantin vuodelta 1994 ja kyllä täytyy kehua auton varmatoimisuutta. Ajelin autolla viisi vuotta ja kertaakaan Mitsu ei jättänyt tien päälle. Ainoastaan kaksi kertaa auto ei lähtenyt käyntiin ja molemmilla kerroilla syynä oli huono akku. Ruostuminen ei ollut ongelma johtuen galvanoidusta korista, mutta tietenkin tuon ikäisissä autoissa alkaa nykypäivänä olla monen kuntoista yksilöä liikenteessä/myynnissä. Kulutus oli mielestäni ihan kohtuullinen ainakin 1.8-koneella ottaen huomioon korin suuren koon.
Jokaisessa omistamassani Mitsubishissä miinuspuolena on ollut varaosien hinnoittelu ja tuon korimallin Galantissa korkea sisämelu maantienopeuksissa.
Jos löydät hyvin huolletun ja kohtuullisesti ajetun Mitsu Galantin, niin suosittelen lämpimästi. Parilla tonnilla saat luotettavan ja tyylikkään ajopelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984