Vaikka sinä et usko

vaikka sinä et usko

osaan tanssia
niin kuin tuuli

silloin kun

tuntemisenkahleet
ovat poissa

kun tuli palaa, ja

punainen
lintu lentää

8

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä uskon tähän runoosi -

      sen sanomaan jota kuin itsestäsi
      valotat syvältä - tuntemisenkahleet - tuon
      minä poimin tähän ... älykkäästi olet huomioinut.

      Olkoon yösi levollinen kuin aamusi valoisa herätessäsi.

      • Jännä ajatus, jos ei olisi ollenkaan tunteita, sitten maailma olisi neutraali kuin valkoinen paperi. Tosin tässä runossa on kyse tunteidenkahleista, eli ei tarvitse luopua kokonaan tunteista.

        Tanssiminen edustaa kai jonkinlaista vapautumista, ehkä kyse voi olla itseluottamuksen tavoittelemisesta

        Ihan jännä juttu


      • jääneito

        voi ajatella tässä ainakin kahdella tavalla...

        Joskus on vain niin, että on hyvä olla edes hetki ajattelematta mitään,
        ainakaan kahleita. Edes yksi ainoa hetki, jossakin ajatusten tavoittamattomissa.
        Ilman rajoittimia tanssia niin kuin tuuli, kenenkään häiritsemättä.

        Kiittelen, Dolan


      • KillHannah kirjoitti:

        Jännä ajatus, jos ei olisi ollenkaan tunteita, sitten maailma olisi neutraali kuin valkoinen paperi. Tosin tässä runossa on kyse tunteidenkahleista, eli ei tarvitse luopua kokonaan tunteista.

        Tanssiminen edustaa kai jonkinlaista vapautumista, ehkä kyse voi olla itseluottamuksen tavoittelemisesta

        Ihan jännä juttu

        kirjoittamaan jotakin jännää =)
        No, mutta sehän on hyvä juttu.

        Mielenkiintoista, miten monenlaisia ajatuksia runoni herättää.
        Kiitos, Sinulle


      • jääneito kirjoitti:

        voi ajatella tässä ainakin kahdella tavalla...

        Joskus on vain niin, että on hyvä olla edes hetki ajattelematta mitään,
        ainakaan kahleita. Edes yksi ainoa hetki, jossakin ajatusten tavoittamattomissa.
        Ilman rajoittimia tanssia niin kuin tuuli, kenenkään häiritsemättä.

        Kiittelen, Dolan

        Tuo ajatuksesi ... olla hetken ajattalematta mitään ;
        on hieno havainto tunnistaa itsessään - olla ikäänkuin
        pois ja kenenkään häiritsemättä - että miten voi olla

        kuin edes hetken kaiken ulottumattomissa !

        Runosi on Todella Onnistunut,vaikkei uskoisikaan,
        niin sisäisen linnun antaa lentää vapaana - uljaana.


      • dolan kirjoitti:

        Tuo ajatuksesi ... olla hetken ajattalematta mitään ;
        on hieno havainto tunnistaa itsessään - olla ikäänkuin
        pois ja kenenkään häiritsemättä - että miten voi olla

        kuin edes hetken kaiken ulottumattomissa !

        Runosi on Todella Onnistunut,vaikkei uskoisikaan,
        niin sisäisen linnun antaa lentää vapaana - uljaana.

        täytyy olla todella väsynyt, voidakseen olla ajattelematta mitään.
        Niin väsynyt, ettei pysty ajatteluun. Tiedän millaista se on.
        Ja yllättävää kyllä, siinä hetkessä on onnenmurusia...


    • minäpä uskon.

      Uskon kyllä Sinusta paljon muutakin,
      sellaisia asioita joita et milloinkaan ole
      kenellekään paljastanut täällä etkä ehkä
      missään muuallakaan.
      Tiedän Sinut tuntevana, että olet pienestä
      koostasi huolimatta suuri ja voimakas paketti
      Ihmisyyttä ja naiseutta. Niitäkin enemmän,
      haavoitettu enkeli.

      Miksiköhän saat jokaisella runollasi minut jollain
      tapaa pois raiteiltani, oman elämäni piiristä ulos ?
      Saattelet teksteilläsi minua johonkin tuntemattomaan ...

      Voimia ja kannustusta päiviisi sekä lisääntyvän valon
      hoitavaa energiaa.

      • meidän kuuluu matkustaa jonnekin ajatusten siivillä...
        Mutta sinne on pitkä matka, pysythän mukana?

        Kiireisen päivän jälkeen on hyvä pysähtyä tähän, niin kuin toiseen todellisuuteen.
        Sellaiseen, jossa minä olen eniten minä.

        Sait tuohon ylle tiivistettyä monta kaunista asiaa. Tulee mieleen se taulu,
        jossa miehet kantavat sitä enkeliä. Kai minä kuitenkin olen se Maria Magdalena.
        "Se, joka teistä on synnitön, heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä..."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe