Vaikka sinä et usko

vaikka sinä et usko

osaan tanssia
niin kuin tuuli

silloin kun

tuntemisenkahleet
ovat poissa

kun tuli palaa, ja

punainen
lintu lentää

8

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä uskon tähän runoosi -

      sen sanomaan jota kuin itsestäsi
      valotat syvältä - tuntemisenkahleet - tuon
      minä poimin tähän ... älykkäästi olet huomioinut.

      Olkoon yösi levollinen kuin aamusi valoisa herätessäsi.

      • Jännä ajatus, jos ei olisi ollenkaan tunteita, sitten maailma olisi neutraali kuin valkoinen paperi. Tosin tässä runossa on kyse tunteidenkahleista, eli ei tarvitse luopua kokonaan tunteista.

        Tanssiminen edustaa kai jonkinlaista vapautumista, ehkä kyse voi olla itseluottamuksen tavoittelemisesta

        Ihan jännä juttu


      • jääneito

        voi ajatella tässä ainakin kahdella tavalla...

        Joskus on vain niin, että on hyvä olla edes hetki ajattelematta mitään,
        ainakaan kahleita. Edes yksi ainoa hetki, jossakin ajatusten tavoittamattomissa.
        Ilman rajoittimia tanssia niin kuin tuuli, kenenkään häiritsemättä.

        Kiittelen, Dolan


      • KillHannah kirjoitti:

        Jännä ajatus, jos ei olisi ollenkaan tunteita, sitten maailma olisi neutraali kuin valkoinen paperi. Tosin tässä runossa on kyse tunteidenkahleista, eli ei tarvitse luopua kokonaan tunteista.

        Tanssiminen edustaa kai jonkinlaista vapautumista, ehkä kyse voi olla itseluottamuksen tavoittelemisesta

        Ihan jännä juttu

        kirjoittamaan jotakin jännää =)
        No, mutta sehän on hyvä juttu.

        Mielenkiintoista, miten monenlaisia ajatuksia runoni herättää.
        Kiitos, Sinulle


      • jääneito kirjoitti:

        voi ajatella tässä ainakin kahdella tavalla...

        Joskus on vain niin, että on hyvä olla edes hetki ajattelematta mitään,
        ainakaan kahleita. Edes yksi ainoa hetki, jossakin ajatusten tavoittamattomissa.
        Ilman rajoittimia tanssia niin kuin tuuli, kenenkään häiritsemättä.

        Kiittelen, Dolan

        Tuo ajatuksesi ... olla hetken ajattalematta mitään ;
        on hieno havainto tunnistaa itsessään - olla ikäänkuin
        pois ja kenenkään häiritsemättä - että miten voi olla

        kuin edes hetken kaiken ulottumattomissa !

        Runosi on Todella Onnistunut,vaikkei uskoisikaan,
        niin sisäisen linnun antaa lentää vapaana - uljaana.


      • dolan kirjoitti:

        Tuo ajatuksesi ... olla hetken ajattalematta mitään ;
        on hieno havainto tunnistaa itsessään - olla ikäänkuin
        pois ja kenenkään häiritsemättä - että miten voi olla

        kuin edes hetken kaiken ulottumattomissa !

        Runosi on Todella Onnistunut,vaikkei uskoisikaan,
        niin sisäisen linnun antaa lentää vapaana - uljaana.

        täytyy olla todella väsynyt, voidakseen olla ajattelematta mitään.
        Niin väsynyt, ettei pysty ajatteluun. Tiedän millaista se on.
        Ja yllättävää kyllä, siinä hetkessä on onnenmurusia...


    • minäpä uskon.

      Uskon kyllä Sinusta paljon muutakin,
      sellaisia asioita joita et milloinkaan ole
      kenellekään paljastanut täällä etkä ehkä
      missään muuallakaan.
      Tiedän Sinut tuntevana, että olet pienestä
      koostasi huolimatta suuri ja voimakas paketti
      Ihmisyyttä ja naiseutta. Niitäkin enemmän,
      haavoitettu enkeli.

      Miksiköhän saat jokaisella runollasi minut jollain
      tapaa pois raiteiltani, oman elämäni piiristä ulos ?
      Saattelet teksteilläsi minua johonkin tuntemattomaan ...

      Voimia ja kannustusta päiviisi sekä lisääntyvän valon
      hoitavaa energiaa.

      • meidän kuuluu matkustaa jonnekin ajatusten siivillä...
        Mutta sinne on pitkä matka, pysythän mukana?

        Kiireisen päivän jälkeen on hyvä pysähtyä tähän, niin kuin toiseen todellisuuteen.
        Sellaiseen, jossa minä olen eniten minä.

        Sait tuohon ylle tiivistettyä monta kaunista asiaa. Tulee mieleen se taulu,
        jossa miehet kantavat sitä enkeliä. Kai minä kuitenkin olen se Maria Magdalena.
        "Se, joka teistä on synnitön, heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä..."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe