Rammsteinin kappale jonka kuulin radiosta ja siinä laulettiin välillä jotain voisi kuvitella että tarkoittaa suomeksi "se ei kuulu sinulle se kuuluu Emmalle..." näin voisin kuvitella. ja välissä oli niinku suomalaista kansanmusiikkia semmosta haitari rallatusta. Kyseinen kappale ei löydy mistään levyiltä eikä mistään muualtakaan, kuulin sen radio rockilta pe 12.2.2010. voisko joku jelppiä ja olisko joku muuki kuullu sen?
Mikä kappale tämä on?
4
691
Vastaukset
- Donaukinder
"voisi kuvitella että tarkoittaa suomeksi "se ei kuulu sinulle se kuuluu Emmalle..." näin voisin kuvitella."
älä kuvittele mitään saksankielestä mitä se voisi tarkoittaa suomeksi, helpottaisi paremmin kun kirjottaisit sen mitä kuulit oikeasti.
Missään rammsteinin kappaleessa en tiedä että haitari rallatusta olisi saati suomalaisen kansanmusiikin tyylistä.
"12.02.2010 soi radio rockilla", jos muistat mihin kellonaikaan, Jos esim uuden rockin illassa niin sen pitääs olla ~max vuoden vanhaa musiikkia eli tällöin Liebe Ist Für Alle Da on albumi missä kappaleen pitäisi löytyä (siis jos se Rammsteinia todella oli) tai kannattaa kysyä suoraan sähköpostilla silloiseen aikaan juontaneelta henkilöltä. Tosin en tiedä kuinka kauan säästävät soittolistoja mutta mm. klasulta on monet kyselleet "mitä soitit silloin ja silloin" ja se kyllä on yleensä löytänyt/muistanut mitä on tullu soitettua. - Pioneer-
Etsit varmaan kappaletta Adios, joka on Mutter levyllä.
Ja siinä lauletaan für immer, mutta se kuulostaa ihan Emmalta...- hugflouogugf
Ehkä reise reise tai moskau. Eivät ole tietenkään uusia kun on julkaistu 2004, mutta näissä on haitari
- Pioneer-
hugflouogugf kirjoitti:
Ehkä reise reise tai moskau. Eivät ole tietenkään uusia kun on julkaistu 2004, mutta näissä on haitari
Ei, kyllä se on tuo Adios ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559