Nyt on sitten minullakin osuusluotto mennyt creditocobro -perintäfirmalle. En päässyt soittamaan asiakaspalveluun aukiolona, jotan lähestyin heitä sähköpostitse. Sain vastauksen, että he eivät sovi maksujärjestelyistä muuta kuin puhelimitse, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelun aukioloaikana. Täytyy siis päästä huomenna soittamaan. Saas nähdä kuinka käy, saako sitä maksuaikaa yhtään.. Ei tässä olis kun 9 pvää enää ja saisin sen laskun maksettua. Täytyy toivoa että onnistuu. Aiemmista viesteistä asiaa koskien on pari hyvää kokemusta tuosta firmasta, mutta huonoja on sitten senkin edestä... Ihan ahdistaa jo valmiiksi kun siellä varmana nauretaan päin näköä. No, itseppähän olen soppani keittänyt..
No niin..
5
394
Vastaukset
- 10+20
Täytyy sanoa että oli oikein ystävällinen asiakaspalvelija joka minua palveli. Tosin asiaa saattoi auttaa se, että pystyn maksamaan laskuni kokonaisuudessaan kerralla jo 26. pvä mutta oikein oli ystävällinen kaveri puhelimen päässä.
Jonottaa tosin sai langoilla aika pitkään, tais olla pari muutakin vipparia maksuja sopimassa :) - saldoa!
siihen tulee sitten lisää saldoa siihen laskuusi; huom. -perintä- viivästyskorot ja maksusuunnitelmamaksu. tai kai jo tiesitkin sen.
- -taen!
että omaan laskuuni sain 100e lisää, kun tein heidän kanssaan tuon kuukauden sopimuksen. en tiedä vaikuttaako tuo laskun summa hirveästi noihin kuluihin. eipä mua naurut haittaa, kun sain maksusopimuslaskun, silloin oli mulla naurussa pitelemistä...
- 6+6
Vaan eipä tulekkaan. Kysyin vielä erikseen tuota summaa niin sanoi että maksat sen mikä on laskussa.
- nea!!
6+6 kirjoitti:
Vaan eipä tulekkaan. Kysyin vielä erikseen tuota summaa niin sanoi että maksat sen mikä on laskussa.
oikeesti, oon ilonen sun puolesta, ettet saanu niitä h;vetinmoisia kuluja!! :)
itellä varmaan tuli sitten sen maksuajan puolesta nuo kulut. en toivo kellekään sellasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1294529Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k733268- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642