miten kalatmies

en ole sokea

toimii pettäessään vaimoaan.
onko rehellinen, miten valehtelee ylimääräiset reissut? runsaati yli viienkymmenen.
tuleeko kalamiehen juttuja, piiitkiistä haukikaloista.

tomiiko ovelan kalatmiehen tavoin? kalatmies on kyllä aina vähän rakastunut vastaantuleviin naisiin.
sain kalatmieheni kiinni pettämisestä, olin niikuin ei mitään olisi tapahtunut.
puhutin ja kyselin yritti tapansa mukaan kierrellä ja kaarrella, selitystä riitti.
ei katsellut silmiin, kyräili ei myöntänyt häpeävänsä.maaliskuun puolivälissä syntynyt.

kalatmiehet yleensä pettävät eniten.

3

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      En tiedä, kun en ole koskaan pettänyt. Eikä minuakaan ole koskaan petetty. Eikä kyllä minun edes itse tarvitse kokeillakkaan, kun olen penskana nähnyt senkin läheltä. Pettäminen koskettaa aina useampaa, kuin kahta ihmistä. Lähellä olevat täysin syyttömät ihmiset joutuvat kärsimään aivan suotta! Itse en sulata ollenkaan pettämistä. Se on kerrasta poikki, jos minua petetään.

      • lapset+minä

        Sinähän oletkin sitten kunnon kalatmies.
        Pettäminen kuule koskettaa niin ettei voi sanoin kertoa.Olen tuon pettäjän puoliso.
        Perhettämme se koskettaa todella paljon, lapset kyllä jo asuvat vähän kauempana.

        Käyvät lapset melkein päivittäin kotona.
        On kiva lukea että olet todella uskollinen, olen lukenut viesteistäsi viihdyt hyvin kotona.
        Hyvää jatkoa perheellesi!


      • Kala-ukko
        lapset+minä kirjoitti:

        Sinähän oletkin sitten kunnon kalatmies.
        Pettäminen kuule koskettaa niin ettei voi sanoin kertoa.Olen tuon pettäjän puoliso.
        Perhettämme se koskettaa todella paljon, lapset kyllä jo asuvat vähän kauempana.

        Käyvät lapset melkein päivittäin kotona.
        On kiva lukea että olet todella uskollinen, olen lukenut viesteistäsi viihdyt hyvin kotona.
        Hyvää jatkoa perheellesi!

        Kiitoksia! Juu, hyvin viihdyn kotona, vaikka yksin elelen. Olen eronnut muutamia vuosia sitten. Ymmärrän sinua mitä olet joutunut kokemaan. Mä jouduin omassa nuoruudessani vanhempieni väliin ja lopulta he erosivat pettämisen takia. Ei ollut helppo paikka!! Silloin mä päätin, etten koskaan petä omaa kumppaniani!! Se lupaus on pitänyt ja tulee myös pitämään! Voimia sinulle ja aurinkoista kevättä! . . .Elämä jatkuu . . . ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe