Härkä M + Oinas N

Oikku_N

Heipsan!

Olen itse oinasnainen, mutta olen syntynyt aika loppupäästä (19.4) ja seurustelen härkämiehen kanssa. Olen lukenut palstoja ja ns. "kokemuskia" härkämiehestä, että ovat kunnon naistenmiehiä ja pettävät yms. Itse olen härkämiehen toinen parisuhde. Itseäni edeltävän kanssa hän on oli yhdessä 6 vuotta, josta heille lapsikin syntyi. Ja lukenut puheita, että härkämies on hidas hyppäämään parisuhteeseen ja tunnustamaan rakkauttaan. Mikä sitten kummastuttaa minua. Meidän tapauksessa härkä oli se ns. aktiivinen puoli ja yleensä sitä odottaisi oinaalta. Hän on tunnustanut rakkautensa minuun ja haluaa edetä kovalla vauhdilla kun taas minä oinaana pidän hiukan käsijarrua päällä. Olen huomannut itsestäni etten ole juuri sellainen oinas mitä horoskooppi kertoo. Olen huomannut että pidän olla kotona, mutta kyllä minussa sitä äkkipikaisuuttakin löytyy. Onkohan kyse myös siitä, että olen oinaan ja härän välissä syntynyt, että molemmat merkit vaikuttaa minuun?
Olemme molemmat tulleet petetyiksi edellisessä suhteessamme. Mutta olemme puhuneet myös siitä, että ne ovat menneitä emmekä halua sekoittaa niitä meidän tulevaisuuteen. Mutta totta, härkämiehellä on lapsi, joten kyllä se menneisyys vaikuttaa myös meihin lapsen kautta, mutta en anna sen häiritä, koska pidän lapsista ja tämä lapsi on aivan hurmaava persoona :)

Kysymyksenikin kuuluu, että onko kellään kokemuksia kyseisten tähtimerkkien parisuhteesta? Ja jos olet loppupäästä tähtimerkkiä syntynyt, niin vaikuttaako seuraava merkki myös luonteeseesi? Olen hiukan noviisi näiden tähtimerkkien kanssa ja haluan todellakin oppia lisää ja kiinostusta siihen löytyy.

Hyvää kevään jatkoa kaikille :)

8

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassi.

      ihan loistavasti ,joten jatka elämääsi ihan tyytyväisenä
      Oinas ja härkä eivät ole tähtkartan mukaan sopivampia pareja
      mutta varmaan sillä taas ei ole oikean elämän kanssa mitään tekemistä.

    • Mirja

      Hei. Tässä sinulle hiukan tietoa omasta seurutelusta Härkämiehen kanssa. Olimme yhdessä reilun vuoden, Alussa kaikki oli tosi mahtavaa. Suhteemme kyllä lähti aivan ystävyyspohjalta. Olimme tunteneet jo muutaman vuoden , mutta sitten eräs syksy muutti kaiken.
      Meillä kyllä oli se vaikeus että molemmat asuivat eri paikkakunnilla , joten ei nähty kovin usein.
      Alussa sain lahjoja , hän oli tosi huomaavainen minua kohtaan,Sehän oli mannaa minulle joka ei ollut tottunut tuollaiseen käytökseen. Siis kaikki hyvin. Mutta kun kaksi sarvipäätä kohtaa niin sen ymmärtää että siinä kolisee. Minä olen luonteeltani sellainen että olen muka aina oikeassa ja niin oli kaverikin , joten sanakopua tuli. Siinä ei sarvet koskaan mennéet edes lomittain.
      Sitten tuli täysi Shokki. (minulle) Ei mitään yhteydenottoa ei vastata puhelimeen ei viesteihin.
      Syksyllä hän kävi kerran luonani ja vain ilmoitti että minä olen niin mustasukkainen ja ehkä vaikeakin luonne että minun kanssa ei voi olla. JA hänellä ei ole ketään toista.
      Tämä oli minun tarinani oinasnaisesta ja härkämiehestä. Ei siitä varmaan sinulle mitään apua ollut mutta minä en ainakaan sovi tämän merkin kanssa yhteen.

      Toivottavasti sinä pärjäät paremmin. Kaikea hyvää sinun elämääsi .

      • Oikku_N

        Kiitos vastauksestasi.
        Tässä innolla odotellaan mitä tuleman pitää. Mutta oliko härkämiehesi hiukan "hidas" ja pystyittekö te puhumaan kaikesta? Itselläni tuottaa hiukan vaikeuksia se että jos kysyn jotain niin tulee hiljaisuus ja oinasmaisella luonteellani kaikki täytyisi tulla sormia napsauttamalla. Mutta olen miettinyt kanssa sitä, että ei varmaan suhteen laatu liity mitenkään horoskooppeihin, että elämässä täytyy muuntautua.
        Ja jos todella välittää ja haluaa jatkaa niin ihminen voi muuttua sen mukaan ja oppia hyväksymään toisen "virheet" :)


      • Tutkija.
        Oikku_N kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.
        Tässä innolla odotellaan mitä tuleman pitää. Mutta oliko härkämiehesi hiukan "hidas" ja pystyittekö te puhumaan kaikesta? Itselläni tuottaa hiukan vaikeuksia se että jos kysyn jotain niin tulee hiljaisuus ja oinasmaisella luonteellani kaikki täytyisi tulla sormia napsauttamalla. Mutta olen miettinyt kanssa sitä, että ei varmaan suhteen laatu liity mitenkään horoskooppeihin, että elämässä täytyy muuntautua.
        Ja jos todella välittää ja haluaa jatkaa niin ihminen voi muuttua sen mukaan ja oppia hyväksymään toisen "virheet" :)

        Kuuluu raukkauteen : Merkurius yhteiskartalla, kuinka kommunikointi sujuu neliössä ei suju yhtymässä sujuu iloista hellää rakkautta Merkurius yhtymä Neptunus.
        Saturnus yhtymä Mars teemme työtä yhdessä jne jne jne. Aurinkomerkki on ei mitään katso kokokartta yhteiskartta. Elämä Merkuriuksen varassa on toivotonta suhde ei toteudu. Astro.fi, Yhteensopivuus jne.


      • Oikku 19.4.
        Tutkija. kirjoitti:

        Kuuluu raukkauteen : Merkurius yhteiskartalla, kuinka kommunikointi sujuu neliössä ei suju yhtymässä sujuu iloista hellää rakkautta Merkurius yhtymä Neptunus.
        Saturnus yhtymä Mars teemme työtä yhdessä jne jne jne. Aurinkomerkki on ei mitään katso kokokartta yhteiskartta. Elämä Merkuriuksen varassa on toivotonta suhde ei toteudu. Astro.fi, Yhteensopivuus jne.

        aivan samalla syntymäpäivällä (19.4) ja tapailen härkämiestä...

        En osaa suoraan tässä siis vastauksia kysymyksiisi antaa, mutta se on jo tullut selväksi, että tuo mies ei leiki vaan yrittää jo laittaa rajoja minulle - mikä ei kyllä itselleni pidemmän päälle käy, koska en itsekään halua häntä rajoittaa. Omistava, mustasukkainen mutta (ainakin vielä) erittäin huomaavainen ja ihana.

        Jotenkin olen kuitenkin varpaillani... liekö turhaa vai ei, se jää nähtäväksi! En aio antaa oinasmaisella sitkeydelläni periksi yhtään mihinkään, jonka katson kohtuuttomaksi vaatimukseksi. Jos menee metsään tuon tähden, menköön! Hankkikoon sitten lauhkeamman naisen :D


    • toinentoisesta

      En usko horoskooppeihin, mutta kerrotaan nyt huvin vuoksi, jos halutaan tietää, että oma suhde ei toiminut.

      Härkä(m) liian epäröivä ja hiljainen, oinas(n) liian vaativa ja kärsimätön. Keskustelutuokiot vaikeita.

      • oinasN

        Viimeiset 4v. härkämiehen kanssa, siitä viimeinen vuosi on-off. Voin sanoa, ettei toimi, mutta irtikään ei pääse.


    • muistot jäi

      Luin tuon sinun kirjoituksesi Härkämiehestä ja Oinasnaisesta. Olen itse oinas ja seurustelin Härkämiehen kannsa toista vuotta. Jos nyt sitä seurusteluksi voi sanoa kun asuimme eri paikkakunnilla eli näimme aika harvoin.
      Alku oli ihanaa . sain lahjoja ja minulle oltiin huomaavaisia. Mutta sitten kaikki muuttui. OLin ihan kamala ihminen . Puheluihin ei vastattu kun soitin eikä myöskään teksiviesteihin.Eli täydellienn hiljaisuus. kerran kävi sanomassa että hänellä ei ole ketään toista, kun sitä jossain vaiheessa epäilin.Kyllä meillää ainankin sarvet kolisi yhteen . Ei mennyt edes koskaan lomittain.
      Olen itse syntynyt maaliskuun lopulla ja hän huhtikuun lopussa.En vieläkään ole päässyt tästä suhteestä yli . Oli siinä kuitenkin niin paljon hyviä hetkiä.
      Sinulle toivon kaikkea hyvää Härkämiehen kanssa Eihän sitä voi elää horoskooppien varassa , mutta kyllä nekin jotain merkitsevät parisuhteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe