CSS -sivuuni olen tehnyt 150px x 40px alueen, johon laitan samankokoisen kuvan (painikenapin), ongelma
ilmenee taas vain IE:ssä (Firefox toimii ok) eli laittaessani 150x40 kokoisen gif-kuvan 150x40 kokoiseen
kenttään, tulosta IEssä katsottuna kenttä "venyy" alaspäin noin 10px verran (taustävärillä). Miksiköhän??
Miten tuon venymä-jutun saisi poistettua? Tarkoitus siis on että painikkeen kuva täyttää koko kentän, eikä
kentän tule venyä mihinkään suuntaan.
Venyttää ikävästi (((
Yespar C.S.S
2
426
Vastaukset
- hölöttäjä2010
onko css tyylitiedostossa mainittu, että kuvalle
img{border:none;}
Eli ei reunaa kuvalle...
??- Yespar C.S.S.
Tuo korjasi ongelman, vaikea olisi ollut tuota huomata, ellet olisi kertonut.
Sain korjattua asiaa myös tekemällä floatRight -luokan ja kutsumalla
< p class =floatRight ...
mutta mainitsemasi border-asetus lienee oikeampi. Kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882