ORGONIITTI

SeppoH89

Miten ihmiset on saatu luulemaan että orgoniitti kimpaleet tai pallot vaikuttavat jotenkin energiaan ympärillämme. Mielestäni orgoniitin sijasta voisi hipille laittaa käteen vaikka graniitti kiven lohkareen ja sanoa että nyt on asiat hyvin. Tietääkö joku normi ihminen näistä jutuista enemmän, onko todisteita edes toimivuudesta ( ei trollit eikä wowin pelaajat ) ?

2

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0ree

meillä laihdutus pillereitä ja vempaimia, vaikkei niillä ole mitään vaikutusta! On kait ajateltu, että jokainen arvioi itse tarpeen!

• Unklepsycho

Aika omituiselta vaikutti minustakin, eika niita mainostavien selityset paljon lisanneet uskottavuutta. Minulle kuitenkin lahjoitettiin sellainen zapperi, joten koin saaneeni mahdollisuuden todistaa se humpuukiksi.
      Yritys ei sinallansa onnistunut, koska siina kavi niinkuin luvattiin: Tuli huono olo pariksi paivaksi, ja siita eteenpain herannyt joka aamu erikoisen hyva olo lihaksissa. En kuitenkaan halua hyvaksya asiaa tuolta pohjalta, joten olen ajatellut kokeilla miten vaikuttaisi kloonattuun kasviin vertailussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe