Miten ihmiset on saatu luulemaan että orgoniitti kimpaleet tai pallot vaikuttavat jotenkin energiaan ympärillämme. Mielestäni orgoniitin sijasta voisi hipille laittaa käteen vaikka graniitti kiven lohkareen ja sanoa että nyt on asiat hyvin. Tietääkö joku normi ihminen näistä jutuista enemmän, onko todisteita edes toimivuudesta ( ei trollit eikä wowin pelaajat ) ?
Vastaukset 2
- 0ree
meillä laihdutus pillereitä ja vempaimia, vaikkei niillä ole mitään vaikutusta! On kait ajateltu, että jokainen arvioi itse tarpeen!
- Unklepsycho
Aika omituiselta vaikutti minustakin, eika niita mainostavien selityset paljon lisanneet uskottavuutta. Minulle kuitenkin lahjoitettiin sellainen zapperi, joten koin saaneeni mahdollisuuden todistaa se humpuukiksi.
Yritys ei sinallansa onnistunut, koska siina kavi niinkuin luvattiin: Tuli huono olo pariksi paivaksi, ja siita eteenpain herannyt joka aamu erikoisen hyva olo lihaksissa. En kuitenkaan halua hyvaksya asiaa tuolta pohjalta, joten olen ajatellut kokeilla miten vaikuttaisi kloonattuun kasviin vertailussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498