Daivobet ei auta

varaton maksumies

Käytin reilun 120€ Daivobet voiteisiin ilman apua viimme kesänä, jolloin psoriaasis vain pahentui.
Ihoni oli huomattavasti parempi ennen Daivobetin käyttöä olen talven aikana saanut Bemetson voiteella tilanteen vähän paremmaksi. Miksihän määrätään yli kalliita vaikuttamattomia voiteita, joilla ei ole vaikutusta? Onkohan lääke firmoilla osuutta asiaan (lahjukset lääkäreille)?

4

1729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kluklux

kaikille,johan sen sanoo järkikin!

• ppp+psori

ja tavallisia vaseliinityyppisiä rasvoja. Itse en voi käyttää ns. lääkerasvoja ja kortisonipitoiset jopa polttavat ihon rikki. Ruokavaliolla, suolakylvyillä ja kosteutta pitävillä rasvoilla (muovipussihoito) saanut itseni lähes oireettomaksi kolmatta vuotta. Oireet voivat olla pientä pustulointia tai ihon rikkoutumista. Silloin heti mietin, mitä olen syönyt ja lähes aina jäljitän ruoan ja pidän siitä takoa. Muutamassa päivässä kaikki on ok.

• voita psoriasis

daivonetin (ei kortisonia) taipumus on ohentaa hilseilyä, ja sen pitkä aikainen käyttö tahtoo tehdä ihon vain alttiimmaksi ja herkemmäksi käytön lopettamisen jälkeen. Bemetson taasen on niin rasvainen ja voimakas kortisoni voide joka saa pidemmän käytön jälkeen aikaan ainoastaan nivelsärkyjä ja psoriasis läikät alkavat myöhemmin paksuuntua, samoin elocon emulsiovoide.
      itselläni on ollut yli 20 vuotta psoriasis ja monien (lääkärien määräämien) voide kokeilujen jälkeen olen hankkinut paljon tietoa eri kulttuurien käyttämistä menetelmistä, sekä lukenut valtavan määrän luonnon omien aineiden vaikutuksista ihoon, ja tällä hetkellä valmistan voiteeni itse kaikkien näiden hankkimieni tietojen perusteella.
      voin ilolla todeta ettei yksikään lääkärien tai ihotauti spesialistien neuvot ole saaneet aikaan samaa vaikutusta ja tulosta
      [email protected]

• r

Kyllä taitavat lääkärit määrätä enemmän joidenki lääkefirmojen tuotteita - riippuen kuinka paljon ovat miltäkin firmalta lahjuksia saaneet.

Luulen kuitenkin, että joku auttaa toista ja joku toinen toista. Joitain auttaa aurinko, muo taas ei. Pitää kokeilla ja hakea sopivaa lääkettä itselle. Mulle esim Daivobet on ollu ihan hyvä.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan rasvan ja saataisn kohta jo se aurinkokin jostain esiin. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2946
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      2813
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      68
      2029
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      336
      1552
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      190
      1451
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      101
      1183
    7. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1182
    8. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1087
    9. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1046
    10. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      110
      954
    Aihe