Daivobet ei auta

varaton maksumies

Käytin reilun 120€ Daivobet voiteisiin ilman apua viimme kesänä, jolloin psoriaasis vain pahentui.
Ihoni oli huomattavasti parempi ennen Daivobetin käyttöä olen talven aikana saanut Bemetson voiteella tilanteen vähän paremmaksi. Miksihän määrätään yli kalliita vaikuttamattomia voiteita, joilla ei ole vaikutusta? Onkohan lääke firmoilla osuutta asiaan (lahjukset lääkäreille)?

4

1621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kluklux

kaikille,johan sen sanoo järkikin!

• ppp+psori

ja tavallisia vaseliinityyppisiä rasvoja. Itse en voi käyttää ns. lääkerasvoja ja kortisonipitoiset jopa polttavat ihon rikki. Ruokavaliolla, suolakylvyillä ja kosteutta pitävillä rasvoilla (muovipussihoito) saanut itseni lähes oireettomaksi kolmatta vuotta. Oireet voivat olla pientä pustulointia tai ihon rikkoutumista. Silloin heti mietin, mitä olen syönyt ja lähes aina jäljitän ruoan ja pidän siitä takoa. Muutamassa päivässä kaikki on ok.

• voita psoriasis

daivonetin (ei kortisonia) taipumus on ohentaa hilseilyä, ja sen pitkä aikainen käyttö tahtoo tehdä ihon vain alttiimmaksi ja herkemmäksi käytön lopettamisen jälkeen. Bemetson taasen on niin rasvainen ja voimakas kortisoni voide joka saa pidemmän käytön jälkeen aikaan ainoastaan nivelsärkyjä ja psoriasis läikät alkavat myöhemmin paksuuntua, samoin elocon emulsiovoide.
      itselläni on ollut yli 20 vuotta psoriasis ja monien (lääkärien määräämien) voide kokeilujen jälkeen olen hankkinut paljon tietoa eri kulttuurien käyttämistä menetelmistä, sekä lukenut valtavan määrän luonnon omien aineiden vaikutuksista ihoon, ja tällä hetkellä valmistan voiteeni itse kaikkien näiden hankkimieni tietojen perusteella.
      voin ilolla todeta ettei yksikään lääkärien tai ihotauti spesialistien neuvot ole saaneet aikaan samaa vaikutusta ja tulosta
      [email protected]

• r

Kyllä taitavat lääkärit määrätä enemmän joidenki lääkefirmojen tuotteita - riippuen kuinka paljon ovat miltäkin firmalta lahjuksia saaneet.

Luulen kuitenkin, että joku auttaa toista ja joku toinen toista. Joitain auttaa aurinko, muo taas ei. Pitää kokeilla ja hakea sopivaa lääkettä itselle. Mulle esim Daivobet on ollu ihan hyvä.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan rasvan ja saataisn kohta jo se aurinkokin jostain esiin. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5890
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4875
    3. 254
      3040
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2031
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1722
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      184
      1603
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1303
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      218
      1282
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1200
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1157
    Aihe