Käytin reilun 120€ Daivobet voiteisiin ilman apua viimme kesänä, jolloin psoriaasis vain pahentui.
Ihoni oli huomattavasti parempi ennen Daivobetin käyttöä olen talven aikana saanut Bemetson voiteella tilanteen vähän paremmaksi. Miksihän määrätään yli kalliita vaikuttamattomia voiteita, joilla ei ole vaikutusta? Onkohan lääke firmoilla osuutta asiaan (lahjukset lääkäreille)?
Daivobet ei auta
4
2219
Vastaukset
- kluklux
kaikille,johan sen sanoo järkikin!
- ppp+psori
ja tavallisia vaseliinityyppisiä rasvoja. Itse en voi käyttää ns. lääkerasvoja ja kortisonipitoiset jopa polttavat ihon rikki. Ruokavaliolla, suolakylvyillä ja kosteutta pitävillä rasvoilla (muovipussihoito) saanut itseni lähes oireettomaksi kolmatta vuotta. Oireet voivat olla pientä pustulointia tai ihon rikkoutumista. Silloin heti mietin, mitä olen syönyt ja lähes aina jäljitän ruoan ja pidän siitä takoa. Muutamassa päivässä kaikki on ok.
- voita psoriasis
daivonetin (ei kortisonia) taipumus on ohentaa hilseilyä, ja sen pitkä aikainen käyttö tahtoo tehdä ihon vain alttiimmaksi ja herkemmäksi käytön lopettamisen jälkeen. Bemetson taasen on niin rasvainen ja voimakas kortisoni voide joka saa pidemmän käytön jälkeen aikaan ainoastaan nivelsärkyjä ja psoriasis läikät alkavat myöhemmin paksuuntua, samoin elocon emulsiovoide.
itselläni on ollut yli 20 vuotta psoriasis ja monien (lääkärien määräämien) voide kokeilujen jälkeen olen hankkinut paljon tietoa eri kulttuurien käyttämistä menetelmistä, sekä lukenut valtavan määrän luonnon omien aineiden vaikutuksista ihoon, ja tällä hetkellä valmistan voiteeni itse kaikkien näiden hankkimieni tietojen perusteella.
voin ilolla todeta ettei yksikään lääkärien tai ihotauti spesialistien neuvot ole saaneet aikaan samaa vaikutusta ja tulosta
[email protected] - r
Kyllä taitavat lääkärit määrätä enemmän joidenki lääkefirmojen tuotteita - riippuen kuinka paljon ovat miltäkin firmalta lahjuksia saaneet.
Luulen kuitenkin, että joku auttaa toista ja joku toinen toista. Joitain auttaa aurinko, muo taas ei. Pitää kokeilla ja hakea sopivaa lääkettä itselle. Mulle esim Daivobet on ollu ihan hyvä.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan rasvan ja saataisn kohta jo se aurinkokin jostain esiin. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668