Daivobet ei auta

varaton maksumies

Käytin reilun 120€ Daivobet voiteisiin ilman apua viimme kesänä, jolloin psoriaasis vain pahentui.
Ihoni oli huomattavasti parempi ennen Daivobetin käyttöä olen talven aikana saanut Bemetson voiteella tilanteen vähän paremmaksi. Miksihän määrätään yli kalliita vaikuttamattomia voiteita, joilla ei ole vaikutusta? Onkohan lääke firmoilla osuutta asiaan (lahjukset lääkäreille)?

4

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kluklux

kaikille,johan sen sanoo järkikin!

• ppp+psori

ja tavallisia vaseliinityyppisiä rasvoja. Itse en voi käyttää ns. lääkerasvoja ja kortisonipitoiset jopa polttavat ihon rikki. Ruokavaliolla, suolakylvyillä ja kosteutta pitävillä rasvoilla (muovipussihoito) saanut itseni lähes oireettomaksi kolmatta vuotta. Oireet voivat olla pientä pustulointia tai ihon rikkoutumista. Silloin heti mietin, mitä olen syönyt ja lähes aina jäljitän ruoan ja pidän siitä takoa. Muutamassa päivässä kaikki on ok.

• voita psoriasis

daivonetin (ei kortisonia) taipumus on ohentaa hilseilyä, ja sen pitkä aikainen käyttö tahtoo tehdä ihon vain alttiimmaksi ja herkemmäksi käytön lopettamisen jälkeen. Bemetson taasen on niin rasvainen ja voimakas kortisoni voide joka saa pidemmän käytön jälkeen aikaan ainoastaan nivelsärkyjä ja psoriasis läikät alkavat myöhemmin paksuuntua, samoin elocon emulsiovoide.
      itselläni on ollut yli 20 vuotta psoriasis ja monien (lääkärien määräämien) voide kokeilujen jälkeen olen hankkinut paljon tietoa eri kulttuurien käyttämistä menetelmistä, sekä lukenut valtavan määrän luonnon omien aineiden vaikutuksista ihoon, ja tällä hetkellä valmistan voiteeni itse kaikkien näiden hankkimieni tietojen perusteella.
      voin ilolla todeta ettei yksikään lääkärien tai ihotauti spesialistien neuvot ole saaneet aikaan samaa vaikutusta ja tulosta
      [email protected]

• r

Kyllä taitavat lääkärit määrätä enemmän joidenki lääkefirmojen tuotteita - riippuen kuinka paljon ovat miltäkin firmalta lahjuksia saaneet.

Luulen kuitenkin, että joku auttaa toista ja joku toinen toista. Joitain auttaa aurinko, muo taas ei. Pitää kokeilla ja hakea sopivaa lääkettä itselle. Mulle esim Daivobet on ollu ihan hyvä.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan rasvan ja saataisn kohta jo se aurinkokin jostain esiin. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      348
      4422
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      143
      2490
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2116
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      144
      1646
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      43
      1180
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1177
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      32
      1126
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1061
    9. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      1013
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1005
    Aihe