Daivobet ei auta

varaton maksumies

Käytin reilun 120€ Daivobet voiteisiin ilman apua viimme kesänä, jolloin psoriaasis vain pahentui.
Ihoni oli huomattavasti parempi ennen Daivobetin käyttöä olen talven aikana saanut Bemetson voiteella tilanteen vähän paremmaksi. Miksihän määrätään yli kalliita vaikuttamattomia voiteita, joilla ei ole vaikutusta? Onkohan lääke firmoilla osuutta asiaan (lahjukset lääkäreille)?

4

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kluklux

      kaikille,johan sen sanoo järkikin!

    • ppp+psori

      ja tavallisia vaseliinityyppisiä rasvoja. Itse en voi käyttää ns. lääkerasvoja ja kortisonipitoiset jopa polttavat ihon rikki. Ruokavaliolla, suolakylvyillä ja kosteutta pitävillä rasvoilla (muovipussihoito) saanut itseni lähes oireettomaksi kolmatta vuotta. Oireet voivat olla pientä pustulointia tai ihon rikkoutumista. Silloin heti mietin, mitä olen syönyt ja lähes aina jäljitän ruoan ja pidän siitä takoa. Muutamassa päivässä kaikki on ok.

    • voita psoriasis

      daivonetin (ei kortisonia) taipumus on ohentaa hilseilyä, ja sen pitkä aikainen käyttö tahtoo tehdä ihon vain alttiimmaksi ja herkemmäksi käytön lopettamisen jälkeen. Bemetson taasen on niin rasvainen ja voimakas kortisoni voide joka saa pidemmän käytön jälkeen aikaan ainoastaan nivelsärkyjä ja psoriasis läikät alkavat myöhemmin paksuuntua, samoin elocon emulsiovoide.
      itselläni on ollut yli 20 vuotta psoriasis ja monien (lääkärien määräämien) voide kokeilujen jälkeen olen hankkinut paljon tietoa eri kulttuurien käyttämistä menetelmistä, sekä lukenut valtavan määrän luonnon omien aineiden vaikutuksista ihoon, ja tällä hetkellä valmistan voiteeni itse kaikkien näiden hankkimieni tietojen perusteella.
      voin ilolla todeta ettei yksikään lääkärien tai ihotauti spesialistien neuvot ole saaneet aikaan samaa vaikutusta ja tulosta
      [email protected]

    • r

      Kyllä taitavat lääkärit määrätä enemmän joidenki lääkefirmojen tuotteita - riippuen kuinka paljon ovat miltäkin firmalta lahjuksia saaneet.

      Luulen kuitenkin, että joku auttaa toista ja joku toinen toista. Joitain auttaa aurinko, muo taas ei. Pitää kokeilla ja hakea sopivaa lääkettä itselle. Mulle esim Daivobet on ollu ihan hyvä.

      Toivottavasti löydät itsellesi sopivan rasvan ja saataisn kohta jo se aurinkokin jostain esiin. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. 46
      813
    Aihe