Suku on pahin

Hullun sukulainen

Sukulaismies sai viime viikonloppuna sukujuhlissa sellasen raivarin ku kehtasin epäillä näitä vag tuotteita että, on varmaan parempi alkaa oleen kans sitä mieltä että vaggi jos kuka auton tekee.
Ens kerralla ku alkaa se vitunmoinen leijuminen näillä audi volkkari yms. tuotteilla niin lupaan vaan nyökytellä päätä ja olla samaa mieltä.

En ole ikinä nähnyt kenenkään saavan niin pahaa raivaria ja tulinkin siihen tulokseen että siinä on mielenterveysongelmia taustalla. Tilanne oli kaikkia kohtaan nöyryyttävä, joka ainoa vieras tunsi vähintäänkin myötähäpeää. Itse en arvannut että vaggineen(tällä kertaa Audista kyse) hyvyyden epäily voi olla kuin bensalla ja tulitikuilla leikkimistä.

15

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohotori kimmel

      Milläs itte ajat ...onko parempi? Jospa se piti sun autoa niin huonona että ajatteli että sinulla ei ole varaa arvostella? Silloin hän käytöksensä pohjautui samaan logiikkaan kuin sinulla.

      • Hullun sukulainen

        Kuuntelisit itte aikas semmosta typerää leijumista jollain perus audilla niin voisit itsekkin tulla siihen pisteeseen että kyseenalaistaisit hiukan sitä leijumista.

        Niin ja en tiedä onko mun oma auto parempi tai huonompi jonkun muun mielestä mutta audi ei yksinkertaisesti valmista sellaista autoa johon minulla on tilausta.


      • ,,,,,
        Hullun sukulainen kirjoitti:

        Kuuntelisit itte aikas semmosta typerää leijumista jollain perus audilla niin voisit itsekkin tulla siihen pisteeseen että kyseenalaistaisit hiukan sitä leijumista.

        Niin ja en tiedä onko mun oma auto parempi tai huonompi jonkun muun mielestä mutta audi ei yksinkertaisesti valmista sellaista autoa johon minulla on tilausta.

        varmaan että Audi ei valmista sellaista autoa johon sinulla olisi varaa.


      • Hullun sukulainen
        ,,,,, kirjoitti:

        varmaan että Audi ei valmista sellaista autoa johon sinulla olisi varaa.

        Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin, tarvitsen sellaisen auton jossa on neliveto ja mahdollisuus kuskata tavaraa. Käytännössä avolava tai nelivetoinen pakettiauto. Päädyin nelivetoiseen pakettiautoon koska siinä saa työkalut lukkojen taakse.

        PS. Mulla on kyytissä kalliimmat työkalut ku monen teidän audit on tullu maksamaan.


      • Audi RS6
        Hullun sukulainen kirjoitti:

        Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin, tarvitsen sellaisen auton jossa on neliveto ja mahdollisuus kuskata tavaraa. Käytännössä avolava tai nelivetoinen pakettiauto. Päädyin nelivetoiseen pakettiautoon koska siinä saa työkalut lukkojen taakse.

        PS. Mulla on kyytissä kalliimmat työkalut ku monen teidän audit on tullu maksamaan.

        Sulla on siis kyydissä pelkkä vasara


      • Hullun sukulainen
        Audi RS6 kirjoitti:

        Sulla on siis kyydissä pelkkä vasara

        Meinaaks että teidän audit on vasaran arvosia?

        Itse asiassa kyydissä on erittäin tarkkoja mittausinstrumentteja tavanomaisempia työkaluja. Kun tilaakin jäi perustin sinne myös 2hengen kahvihuoneen, tuolina toimii erittäin suuren työkalulaatikon kansi. Ajan niin vähän muuten ettei kannata ostaa kolmatta(muijan autoa) autoa talouteen.


      • Audi RS6
        Hullun sukulainen kirjoitti:

        Meinaaks että teidän audit on vasaran arvosia?

        Itse asiassa kyydissä on erittäin tarkkoja mittausinstrumentteja tavanomaisempia työkaluja. Kun tilaakin jäi perustin sinne myös 2hengen kahvihuoneen, tuolina toimii erittäin suuren työkalulaatikon kansi. Ajan niin vähän muuten ettei kannata ostaa kolmatta(muijan autoa) autoa talouteen.

        Osuit vasarallasi naulan kantaan.


      • tohotori kimmel
        Hullun sukulainen kirjoitti:

        Meinaaks että teidän audit on vasaran arvosia?

        Itse asiassa kyydissä on erittäin tarkkoja mittausinstrumentteja tavanomaisempia työkaluja. Kun tilaakin jäi perustin sinne myös 2hengen kahvihuoneen, tuolina toimii erittäin suuren työkalulaatikon kansi. Ajan niin vähän muuten ettei kannata ostaa kolmatta(muijan autoa) autoa talouteen.

        Jospa sukulaisesi on Opettaja tai DI...) Akateeminen ylpeys ei kestä ajatusta että olisi tehnyt elämässään ratkaisun "aineen maineen ja yhteisön paineen" vuoksi ja siksi pitää olla valmiina perustelut. Miksi minä suurta" tietämystäni ja viisauttani" osoittaen olen tehnyt näin hienon uniikin merkkivalinnan. Kuka milläkin pätee... Onhan ne arvokkaat mittalaitteetkin tarvittaessa pätemisen arvoisia ....vai mitä;)


      • joopajoo...
        Hullun sukulainen kirjoitti:

        Meinaaks että teidän audit on vasaran arvosia?

        Itse asiassa kyydissä on erittäin tarkkoja mittausinstrumentteja tavanomaisempia työkaluja. Kun tilaakin jäi perustin sinne myös 2hengen kahvihuoneen, tuolina toimii erittäin suuren työkalulaatikon kansi. Ajan niin vähän muuten ettei kannata ostaa kolmatta(muijan autoa) autoa talouteen.

        On jätkällä hyvä duuni! Ei tarvitse kuin istua omassa kahvilassa ja katella mittanauhoja mutta ei oo varaa ajaa autolla saatikka ostaa muijalle omaa toyotaa.Osta hyvä mies traktori ja siihen peräkärri ! Mahtuu muija ja mittanauhat kyytiin on neliveto ja kaikki. Oisi kuule sukulaismies kateudesta vihreä. PS.,, Ne kalliit kalut voit pitää ihan omassa "kalukukkarossa"ZETORIN hytissä!!


      • gvbhnjmk
        joopajoo... kirjoitti:

        On jätkällä hyvä duuni! Ei tarvitse kuin istua omassa kahvilassa ja katella mittanauhoja mutta ei oo varaa ajaa autolla saatikka ostaa muijalle omaa toyotaa.Osta hyvä mies traktori ja siihen peräkärri ! Mahtuu muija ja mittanauhat kyytiin on neliveto ja kaikki. Oisi kuule sukulaismies kateudesta vihreä. PS.,, Ne kalliit kalut voit pitää ihan omassa "kalukukkarossa"ZETORIN hytissä!!

        Ei oo audimies tainnu paljo maailmaa nähdä, eikai toi tartte olla ku joku maanmittausurakoitsija tai maansiirtoyrittäjä yms.

        PS. En minäkään enää ihmettele Audin moottorien suuria toleransseja jos mittanauha on saksassa jonkun sortin tarkkuusmittalaite.


      • HouHou...
        gvbhnjmk kirjoitti:

        Ei oo audimies tainnu paljo maailmaa nähdä, eikai toi tartte olla ku joku maanmittausurakoitsija tai maansiirtoyrittäjä yms.

        PS. En minäkään enää ihmettele Audin moottorien suuria toleransseja jos mittanauha on saksassa jonkun sortin tarkkuusmittalaite.

        MITTANAUHA ON TARKKUUSMITTALAITE!!! PS.Taisi mennä herne aika syvälle...


      • fbfm,m4t
        HouHou... kirjoitti:

        MITTANAUHA ON TARKKUUSMITTALAITE!!! PS.Taisi mennä herne aika syvälle...

        Sun kivekset eivät ole vielä laskeutuneet!


      • HouHou...
        fbfm,m4t kirjoitti:

        Sun kivekset eivät ole vielä laskeutuneet!

        Onko naisilla kivekset!!!


      • Pumpattava Pumpanen
        HouHou... kirjoitti:

        Onko naisilla kivekset!!!

        Hienoa, että nostit kissan pöydälle! Voitaneen hyvällä syyllä todeta,että kohdallasi asia todella on näin, chick with dick.


    • nnnnnnnnnnn

      Mulla kävi vähä vastaava homma, Audimies sai separit ku yritti selittää että mun automerkki on paska ja minä kehtasin olla eri mieltä. Sillä ittellä on joku loppuunajettu 15 vuotta vanha farmari A4 nokileka, mulla ittellä huomattavasti uudempi ei-arjalaismerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe