Mulla

ihmettelijä..

äitinä jousimies,eikä meinata tulla millään toimeen.Anoppi oli jousimies..olivat ihan vastakohdat toisilleen.Minä vesimies ja mieheni leijona.Mä olen kuullut ja ymmärtänyt että jousimies on hankala ihminen..No mulle ja miehelleni tuli ero 12v jälkeen.Tosin en syytä jousimies äitiäni enkä anoppiani tästä erosta..mutta toki mietin että olisiko siinä kuitenkin ollut osa syy tähän meidän eroon.Tuntui että meitä perheenä koko ajan vedettiin eri suuntiin.Voiko olla niin että jousimies äitee ja anoppi vaan vetivät meidät kuiviin..kaikki vaan mitä teki tuntui olvan jommallekummalle niin vaikeeta.Ja kumpainenkin tuntuu ainakin olevan tyytyväisiä meidän eroon..vaikka minä kärsin ja mieheni kärsii,mutta kun on äidin poika niin eipä näe vaivaa palata luokseni..koska on helpompaa näin.Tämän luulen olevan anopin suuhun laittama lause.Mikä jousimies oikein on?

6

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulessa.

      Tuli-merkki tarkoittaa vahvaa omaa tahtoa, pomottaa lapsiaan/puolisoaan, "Minä Tahdon" "Minun tahtoni" "Näin tehdään" ovat Jousimiestä, mutta omaa myös hellän ja lämpimän puolensa.

      • ihmettelijä +muksut

        no sehänse aina kun anoppi soitti niin viimeinen lause miehelleni ole ain atehdään näin!Se kuului joka kerta puhelimen läpi,vaikka muuta keskustelua en kuullut.Täytyy sanoa että edelliset muksun synttärit oli jo niin masentavat että istuimme mieheni kanssa kaukana toisistamme ja mun äiti paasas mulle ja anoppi pojallensa.Ehkä me ei vaan enään jaksettu..Jommankumman tullessa kylään just jotkut synttärit tms niin tuntuu et kaiken ja kaikkien pitäisi vaan pyöriä heidän ympärillään.Nythän anopilla on oma poikansa ja lapsen lapset silloin kun "hänelle sopii".Oman äitini kanssa on välit mitkä on.Kovasti yrittää päsmätä ja hallita mun kodissa.Eikä millään tajua mikä on vieraan käytöstä ja mikä ei..


      • Jousimiehestä.
        ihmettelijä +muksut kirjoitti:

        no sehänse aina kun anoppi soitti niin viimeinen lause miehelleni ole ain atehdään näin!Se kuului joka kerta puhelimen läpi,vaikka muuta keskustelua en kuullut.Täytyy sanoa että edelliset muksun synttärit oli jo niin masentavat että istuimme mieheni kanssa kaukana toisistamme ja mun äiti paasas mulle ja anoppi pojallensa.Ehkä me ei vaan enään jaksettu..Jommankumman tullessa kylään just jotkut synttärit tms niin tuntuu et kaiken ja kaikkien pitäisi vaan pyöriä heidän ympärillään.Nythän anopilla on oma poikansa ja lapsen lapset silloin kun "hänelle sopii".Oman äitini kanssa on välit mitkä on.Kovasti yrittää päsmätä ja hallita mun kodissa.Eikä millään tajua mikä on vieraan käytöstä ja mikä ei..

        Vanhempien ei tulisi milloinkaan antaa osallistua omaan parisuhteeseen, olen kovin pahoillani. Mitä sitten tulee tapahtumaan, kun nuo vanhukset ovat muuttaneet taivaaseen? Kuinka teidän lapsenne selviytyvät? Siirrytkö sinä tarinan sankariksi? Voisit olla osallistuja sivustakatsojan sijasta. Jousimies on vain ihminen ei enempää, eikä vähempää. Voimia sinulle.


      • ihmettelijä+muksut
        Jousimiehestä. kirjoitti:

        Vanhempien ei tulisi milloinkaan antaa osallistua omaan parisuhteeseen, olen kovin pahoillani. Mitä sitten tulee tapahtumaan, kun nuo vanhukset ovat muuttaneet taivaaseen? Kuinka teidän lapsenne selviytyvät? Siirrytkö sinä tarinan sankariksi? Voisit olla osallistuja sivustakatsojan sijasta. Jousimies on vain ihminen ei enempää, eikä vähempää. Voimia sinulle.

        aikani jaksoin,mutta mieheni ei nähnyt koskaanmitään ongelmaa missään.Ei puolustanut vaimoaan,ei mitään.Ihminen olen vain minäkin..Sitäpä olen miettinyt minäkin että miten lapset elämässään selviää,kun äitäpidetään kaiken pahan alkuna ja loppuna..Mutta ehkä aika näyttää.


      • Kaikki hyvin.
        ihmettelijä+muksut kirjoitti:

        aikani jaksoin,mutta mieheni ei nähnyt koskaanmitään ongelmaa missään.Ei puolustanut vaimoaan,ei mitään.Ihminen olen vain minäkin..Sitäpä olen miettinyt minäkin että miten lapset elämässään selviää,kun äitäpidetään kaiken pahan alkuna ja loppuna..Mutta ehkä aika näyttää.

        Vesimies-äiti kantaa humanismia sydänmessään lapset ovat perinneet sen jo kohdussasi. Pudota reppusi ja nauti elämästänne.


      • tuimas

        näin on oon jousimies nainen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe