Mulla

ihmettelijä..

äitinä jousimies,eikä meinata tulla millään toimeen.Anoppi oli jousimies..olivat ihan vastakohdat toisilleen.Minä vesimies ja mieheni leijona.Mä olen kuullut ja ymmärtänyt että jousimies on hankala ihminen..No mulle ja miehelleni tuli ero 12v jälkeen.Tosin en syytä jousimies äitiäni enkä anoppiani tästä erosta..mutta toki mietin että olisiko siinä kuitenkin ollut osa syy tähän meidän eroon.Tuntui että meitä perheenä koko ajan vedettiin eri suuntiin.Voiko olla niin että jousimies äitee ja anoppi vaan vetivät meidät kuiviin..kaikki vaan mitä teki tuntui olvan jommallekummalle niin vaikeeta.Ja kumpainenkin tuntuu ainakin olevan tyytyväisiä meidän eroon..vaikka minä kärsin ja mieheni kärsii,mutta kun on äidin poika niin eipä näe vaivaa palata luokseni..koska on helpompaa näin.Tämän luulen olevan anopin suuhun laittama lause.Mikä jousimies oikein on?

6

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulessa.

Tuli-merkki tarkoittaa vahvaa omaa tahtoa, pomottaa lapsiaan/puolisoaan, "Minä Tahdon" "Minun tahtoni" "Näin tehdään" ovat Jousimiestä, mutta omaa myös hellän ja lämpimän puolensa.

• ihmettelijä +muksut

no sehänse aina kun anoppi soitti niin viimeinen lause miehelleni ole ain atehdään näin!Se kuului joka kerta puhelimen läpi,vaikka muuta keskustelua en kuullut.Täytyy sanoa että edelliset muksun synttärit oli jo niin masentavat että istuimme mieheni kanssa kaukana toisistamme ja mun äiti paasas mulle ja anoppi pojallensa.Ehkä me ei vaan enään jaksettu..Jommankumman tullessa kylään just jotkut synttärit tms niin tuntuu et kaiken ja kaikkien pitäisi vaan pyöriä heidän ympärillään.Nythän anopilla on oma poikansa ja lapsen lapset silloin kun "hänelle sopii".Oman äitini kanssa on välit mitkä on.Kovasti yrittää päsmätä ja hallita mun kodissa.Eikä millään tajua mikä on vieraan käytöstä ja mikä ei..

• Jousimiehestä.
        ihmettelijä +muksut kirjoitti:

no sehänse aina kun anoppi soitti niin viimeinen lause miehelleni ole ain atehdään näin!Se kuului joka kerta puhelimen läpi,vaikka muuta keskustelua en kuullut.Täytyy sanoa että edelliset muksun synttärit oli jo niin masentavat että istuimme mieheni kanssa kaukana toisistamme ja mun äiti paasas mulle ja anoppi pojallensa.Ehkä me ei vaan enään jaksettu..Jommankumman tullessa kylään just jotkut synttärit tms niin tuntuu et kaiken ja kaikkien pitäisi vaan pyöriä heidän ympärillään.Nythän anopilla on oma poikansa ja lapsen lapset silloin kun "hänelle sopii".Oman äitini kanssa on välit mitkä on.Kovasti yrittää päsmätä ja hallita mun kodissa.Eikä millään tajua mikä on vieraan käytöstä ja mikä ei..

Vanhempien ei tulisi milloinkaan antaa osallistua omaan parisuhteeseen, olen kovin pahoillani. Mitä sitten tulee tapahtumaan, kun nuo vanhukset ovat muuttaneet taivaaseen? Kuinka teidän lapsenne selviytyvät? Siirrytkö sinä tarinan sankariksi? Voisit olla osallistuja sivustakatsojan sijasta. Jousimies on vain ihminen ei enempää, eikä vähempää. Voimia sinulle.

• ihmettelijä+muksut
        Jousimiehestä. kirjoitti:

Vanhempien ei tulisi milloinkaan antaa osallistua omaan parisuhteeseen, olen kovin pahoillani. Mitä sitten tulee tapahtumaan, kun nuo vanhukset ovat muuttaneet taivaaseen? Kuinka teidän lapsenne selviytyvät? Siirrytkö sinä tarinan sankariksi? Voisit olla osallistuja sivustakatsojan sijasta. Jousimies on vain ihminen ei enempää, eikä vähempää. Voimia sinulle.

aikani jaksoin,mutta mieheni ei nähnyt koskaanmitään ongelmaa missään.Ei puolustanut vaimoaan,ei mitään.Ihminen olen vain minäkin..Sitäpä olen miettinyt minäkin että miten lapset elämässään selviää,kun äitäpidetään kaiken pahan alkuna ja loppuna..Mutta ehkä aika näyttää.

• Kaikki hyvin.
        ihmettelijä+muksut kirjoitti:

aikani jaksoin,mutta mieheni ei nähnyt koskaanmitään ongelmaa missään.Ei puolustanut vaimoaan,ei mitään.Ihminen olen vain minäkin..Sitäpä olen miettinyt minäkin että miten lapset elämässään selviää,kun äitäpidetään kaiken pahan alkuna ja loppuna..Mutta ehkä aika näyttää.

Vesimies-äiti kantaa humanismia sydänmessään lapset ovat perinneet sen jo kohdussasi. Pudota reppusi ja nauti elämästänne.

• tuimas

näin on oon jousimies nainen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe