hyvä tarjous

kissimirri7

Närästys ja ilmavaivat vähentyneet
Nopea apu pieniin palovammoihin
Hyvän makuinen c-vitamiini pureskeltava tabletti myös lasten mielestä
Apu vauvan vatsavaivoihin
Ensimmäinen hiustenhoitoaine, joka kesytti meidän tytön hiustakut.
Tehokas hajun poistaja
Hyvän tuoksuinen ja puhdas pyykki
Flunssan ensioireisiin otettuna, flunssa "peruuntui"
Paino putosi ilman nälän tunnetta tai huonoa oloa, jopa ilman lisäliikuntaa.
kätevä kun käy sekä käsipesuaineena wc:ssä, että keittiössä tiskiaineena
Hyvä juoma välipalana ja ennen treenejä
Taloudellinen huuhteluaine, josta ei jäämiä pesuainelokeroon
Tehokas, taloudellinen, monikäyttöinen tehopuhdistusaine, jokapäiväisessä käytössä.
Lisätunti vuorokauteen.
Todella kuivuneet huulet ja iho huulten ympärillä parani nopeasti voitelemalla kapselin sisältämällä öljyllä,
Kurkkukipu parani, kun pureskeli kapselin ja nieli kapselin sisältämän öljyn (kurkun voitelua)
Apu päänsärkyyn ja migreeniin, ei enää suonenvetoja, parempi yöuni, apu lapsen kasvukipuihin
Olo virkeämpi.
Ei enää siitepölyallergiaoireita!
Yöhikoilu loppunut.
Jokapäiväinen ripulointi loppunut.
Hiukset paksuuntuneet ja kunto parantunut (parturin kommentti!!)

Haluatko sinäkin näin hyviä tuloksia?
Nyt sinulla on mahdollisuus tilata GNLD:n tuotteita edullisesti itsellesi jopa -20% halvemmalla kotiisi tai vaikka hyvälle ystävälle.
Tarjous on voimassa aina maaliskuun loppuun saakka.

Lisäansiomahdollisuus myös mahdollinen,kysy lisää.

http://tyojahyvinvointi.valmiskauppa.fi/

4

790

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24 h = 24 h

      * Lisätunti vuorokauteen.

      Älä höpötä. Vuorokaudessa on 24 tuntia eikä sun pillerit niitä lisää tee.

    • 23

      kunpa tulis tyyppi vastaan,

      • fgg

        Kyllä, minäkin haluaisin nähdä kun se vetää näytteeksi pullollisen tuota ihmelääkettä joka tekee kaikki nuo temput !

        " kätevä kun käy sekä käsipesuaineena wc:ssä, että keittiössä tiskiaineena, hyvä juoma välipalana ja ennen treenejä, ja jokapäiväinen ripulointikin alkaa pikku hiljaa loppua.." !

        Voi elämän kevät. 20 vuotta sitten ajattelin jenkkien touhuja kattellessa että on ne yksinkertaista porukkaa. Mutta nehän on vaan 20 vuotta meitä edellä !

        Ilmaisena liikeideana kokeilkaapa esim, että teette ja myytte webissä kullattua paskaa : takaan ja alleviivaan että sekin käy Suomessa jo kaupaksi !


    • vauvoileenkin ?????

      "Hyvän makuinen c-vitamiini pureskeltava tabletti myös lasten mielestä
      Apu vauvan vatsavaivoihin"

      ei voi kun sulkea silmänsä ja korvansa kun katselee monien nuorten lastenhoitoa.
      lapsille ja jopa, alle 3 vuotiaille jo syötetään mitä mieleen tulee,
      ja sit
      ihmetellään kun on painoa, eikä ole koulumenestystä, kuten sitä kai jokainen haaveilee,

      huu huh, kaikea sitä kuulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe