Oulussa ei onnistu öljynvaihto!

Ei palvelua!

Eli tulipas yritettyä öljynvaihtoon useammassa paikassa tänään Oulussa. Ei onnistunut missään! Selityksiä oli sairaslomista ties mihin höpötykseen. Miksi kaupata öljynvaihtoa ilman ajanvarausta, jos se ei pidä paikkaansa! Linnanmaan autohuollosta jäi kaikista huonoin maku - siellä koin myös palvelun varsin epäkohteliaaksi. Ko. korjaamoa en enää aio jatkossakaan rahoittaa!

Suosittelenkin, että viette auton öljynvaihtoon vaikka Haukiputaalle, siellä käsittääkseni vielä kohtuullisesti onnistuu tämäkin työ. Jatkossa taidan itse kuitenkin suosia itsepalvelu - halleja, jolloin tämäkin homma onnistuu saman vuorokauden aikana...

18

3411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrobba

      onneksi minulla noi öljynvaidot onnistuu aina kun haluan ja viitsin,ei tarvitse jonotella kun pikaisesti omalla pihalla vaihtaa

      • Savisdf

        Ja sitten kanniskelet sitä paskaista jäteölhyä ja öljynsuodatinta peräkontissa, kynnenaluset mustana kohti ongelmajätepistettä? Onneksi on varaa hoitaa tuo öljynvaihto ammattilaisilla ja juoda kahvia odotellessa.


      • Sä oot köyhä
        Savisdf kirjoitti:

        Ja sitten kanniskelet sitä paskaista jäteölhyä ja öljynsuodatinta peräkontissa, kynnenaluset mustana kohti ongelmajätepistettä? Onneksi on varaa hoitaa tuo öljynvaihto ammattilaisilla ja juoda kahvia odotellessa.

        kanniskelet paskaa päässä ja vinetät sitä, että toisella on sormet öljyssä!


      • osaava ukkeli
        Savisdf kirjoitti:

        Ja sitten kanniskelet sitä paskaista jäteölhyä ja öljynsuodatinta peräkontissa, kynnenaluset mustana kohti ongelmajätepistettä? Onneksi on varaa hoitaa tuo öljynvaihto ammattilaisilla ja juoda kahvia odotellessa.

        siinnä katkera kommentti,joltain toimisto rotalta joka ei tiedä edes kumpaa suuntaan mutteri aukeaa.
        varmaan vaihtaisit itsekin,mutta kun et osaa. haha


      • jippiix

        Jep sama homma täällä aina olen itse vaihtanut öljyt jo yli 25 vuotta.Minulta on luotto mennyt autokorjaamoihin:
        -Ei osata asentaa jarrupalojen asennus sarjaa - Teboil
        -Holvataan kone huone jarrunesteeseen, ei puhdistettu. "loikahti vähän yli" Teboil
        -Vaihdetaan vetoakselit mutta ei uusita samalla vaihdelaatikon stefoja, vuotaa. -Delta-auto
        -Vedetään takarumpujen mutteri pulttikoneella kiinni ( momenttiavain 66Nm!) korjaamoketju
        -Ei saada vesipumppua irti. - Ford-merkkihuolto


      • jotkut.ne.vain.osaa

        Minä vaihdellut öljyt vasta 53 vuotta... Enkä noitten mainitsemiesi töitten takia ole mitään korjaamoa työllistänyt. Sitä kun OSAA ja VIITSII niin ei tarvitse ketään syyttää...
        Ja arvaapa paljonko rahaa olen näin menetellen säästänyt tämän 53 vuoden aikana!


    • flboohy

      Kyllä öljynvaihto on saatava ite tehtyä, jos ei saa ni kannattaa myyä auto pois.

    • ei tartte kiittää

      Taitaa olla Oulussa hyvät öljynvaihtofirmat kun ovat täystyöllitettyjä ja sinä Haukiputaan yrittäjä joudut keksimään tällasia halpoja temppuja saadaksesi asiakkaita.
      Paranna palveluasi, asennettasi ja tarkista hintojasi.

    • 50 tkm/v

      Pelkkä "öljynvaihto" on korjaamoille vain täytetyö kun samasta työstä nimikkeellä perus-tai vuosihuolto saa nyhdettyä muutaman kympin sijaan muutaman satasen.
      Kysyppä vähän vanhemmalle tai paljon ajetulle autolle huoltoa, jossa myös oikeasti korjataan viat eikä pelkästään kuitata huoltovaloa niin työ hinnoitellaan pilviin tai tarjotaan aikaa muutaman viikon päähän.

    • --------------

      Ei onnistunut Vantaallakaan Tikkurilan renkaassa.

      • ö-ö-ö-ö

        Mites rengatyöt Tippurilan Öljyssä?


    • Antibensis

      Keskustelussa tuntuu menevän puurot ja vellit sekaisin, jos joku haluaa rassata itse niin siitä vaan, mutta me jotka haluamme palvelua niin sitä saa Oulusta todella hakea, itse kävin Välivainion Bensiksellä ja nippa nappa ehdin karkuun kun sieltä hyökkäsi paskanen veneentapin kokoinen mies ja teki selväksi että aikoja ei oo eikä tuu.

      • 77777777777432

        "Keskustelussa tuntuu menevän puurot ja vellit sekaisin, jos joku haluaa rassata itse niin siitä vaan, mutta me jotka haluamme palvelua niin"

        Mutta kun joillekin se oma miehuus on siitä kiinni vaihtaako itse öljynsä vai ei. Heikoissa kantimissa näyttää olevan.


    • antiamis

      Auton asentajien taso on romahtanut alle minimi vaatimustenkin. Liian helposti otetaan asentaja koulutukseen hemmoja joilla ei järki toimi.

    • autohajottamot

      Öljynvaihdoissa näyttää olevan sekin että moottoriin kaadetaan liikaa öljyä, sitä ei hirveästi saisi yli ylämerkin olla!
      Perkele kun olisi varaa hankkia omakotitalo ja autotalli niin voisi huoltaa auton itse, tulisi parempaa jälkeä koska ns. ammattilaisten työmoraali on selvästi kadonnut vessasta alas.

      • sivustaseurannu

        Juuri näin Kokematon asentaja kaatoi autoon öljyä liikaa ja kone posahti Korjaamopäällikkö luikerteli omistajan kanssa vastuusta Selitti niitä näitä asiakkaalle No asiakas joutui hakemaan autonsa trailerilla pois omaan talliin odottamaan että saa säästettyä rahaa Ei raukka tajunnut kuka oli koneen särkymisestä vastuussa. Jälkeenpäin naureskelivat asiakkaan tyhmyydestä. Samassa "korjaamossa" sama osa makso ainaki 3 eri hintaa oli anturille Muka moottorin mukaan meni hinta Yllättäen oli nais asiakkaille melkeen aina kallein hinta. Tämä yhden merkin korjaamo sijaitsee oulun keskustan liepeillä.


      • Vanh.autoteknikko

        On nähty. Ex-vaimoni huollatti ja korjautti autoaan pikkupajalla. HIRVEÄSTI turhaa työtä joka säännöllisesti meni pieleen! Sain autonsa muutaman vuoden päästä halvalla ja koko kesän sen vikoja korjasin. Kaikki viat tulleet kelvottoman korjaamotyön takia useitten tuhansien tarpeettomat "korjaukset" joita kyseinen murskaamo oli tehnyt.
        Kannattaa hommata koulut kunnialla käynyt luottokorjaaja.
        Se on totta, että asentaja-aines on romahtanut, kertoi ammattikoulun autopuolen työnopettajana elämäntyönsä tehnyt entinen koulukaverini. Ja näkyy se tämänkin palstan "neuvoissa"!


      • automurskaamo
        sivustaseurannu kirjoitti:

        Juuri näin Kokematon asentaja kaatoi autoon öljyä liikaa ja kone posahti Korjaamopäällikkö luikerteli omistajan kanssa vastuusta Selitti niitä näitä asiakkaalle No asiakas joutui hakemaan autonsa trailerilla pois omaan talliin odottamaan että saa säästettyä rahaa Ei raukka tajunnut kuka oli koneen särkymisestä vastuussa. Jälkeenpäin naureskelivat asiakkaan tyhmyydestä. Samassa "korjaamossa" sama osa makso ainaki 3 eri hintaa oli anturille Muka moottorin mukaan meni hinta Yllättäen oli nais asiakkaille melkeen aina kallein hinta. Tämä yhden merkin korjaamo sijaitsee oulun keskustan liepeillä.

        Se ei välttämättä mene edes kokemattomuuden piikkiin vaan silkkaa välinpitämättömyyttä ja huolimattomuutta sekä laiskuutta.
        Nykyään autokorjaamoille joutuu tai hakeutuu töihin vain ongelmanuoret jotka ei muualle pääse, melkein olisi parempi kuin pysyisivät työttömänä koska ajoneuvojen korjaustoiminnalla voi olla vaikutusta myös liikenneturvallisuuteen. Sitähän nuo piittaamattomat murskakourat eivät edes ajattele. Ainut ajatus mitä päässä liikkuu on että milloin pääsee seuraavalle tupakkatauolle, milloin pääsee kotiin töistä ja ostamaan kaljaa, ynnä muu sellainen. Työnteko vituttaa heitä ja se kostetaan asiakkaalle kun toi autonsa korjaamolle korjattavaksi tai huollettavaksi.
        Ei vittu mikä maa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe