~ Alppitähti ~

~ ♥♥ ~

Linnoissa kait kreivien häät vietetään
hunnut helmat ihanaiset
ne nyt peittää morsiamen pään

Vaan kait alla alppien on koti myös vainen
ja joen rannalla tupa
nyt niin hiljainen ~

On ilta,
ja joki virtaa
niin vakaasti, varmasti ja hiljaa
niinkuin aina ennenkin

Valssiin taas pinnan pyörteet kutsuu
soinnut lentoon lähtöön unelmaan
ja niin on vaikea sitä vastustaa

Vaan syvässäpä pohjassa on virta
sen kulku on alati suoraa
niin näkymätön
ja niin vaatimaton

Kuin vaieten se yön syliin sinuakin kutsuu
kutsuu pitämään kädestä rakkaan
hengittämään huulilla yhtä
ja hyräilemään yhdessä,
kuin sitä,

samaa sävelmää ~

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=dEtb06tv9CE

7

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

      kaunis musiikki ja jokiteema hyvä myös..
      pidin tästä kopittelija :)

      • Tuo Sveitsin ylpeys karun kaunis edelweiss (edel jalo, kallisarvoinen, weiss valkoinen)
        Tunnetaan Romaniassa myös nimellä.. floarea reginei "kuningattaren kukka" ja
        sen tieteellinen nimi "Leontopodium" muodostuu kreikan kielen sanoista "leon podion" ja tarkoittaa "leijonan käpälää"...
        Tuo kaunis kukka kasvaa usein vaikeapääsyisissä paikoissa etäällä vuorella ikäänkuin Jumalinen puhdas
        aito Rakkaus...
        ja se joki, se on kuin Usko, joka on kuin elämän pohjavirta mikä kuljettaa eteenpäin pinnan tyrskyistä ja pyörteistä huolimatta... ja voimansa joki saa niistä pienistä vuoripuroista ja sadevesistä jotka vuorelta, sieltä puhtaan alppikukan viereltä alas laaksoihin valuu...

        Kiitos kommentista :))

        terkuin (*J*)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Leontopodium_alpinum_detail.jpg


      • Jääsydän >
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Tuo Sveitsin ylpeys karun kaunis edelweiss (edel jalo, kallisarvoinen, weiss valkoinen)
        Tunnetaan Romaniassa myös nimellä.. floarea reginei "kuningattaren kukka" ja
        sen tieteellinen nimi "Leontopodium" muodostuu kreikan kielen sanoista "leon podion" ja tarkoittaa "leijonan käpälää"...
        Tuo kaunis kukka kasvaa usein vaikeapääsyisissä paikoissa etäällä vuorella ikäänkuin Jumalinen puhdas
        aito Rakkaus...
        ja se joki, se on kuin Usko, joka on kuin elämän pohjavirta mikä kuljettaa eteenpäin pinnan tyrskyistä ja pyörteistä huolimatta... ja voimansa joki saa niistä pienistä vuoripuroista ja sadevesistä jotka vuorelta, sieltä puhtaan alppikukan viereltä alas laaksoihin valuu...

        Kiitos kommentista :))

        terkuin (*J*)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Leontopodium_alpinum_detail.jpg

        Valkoinen ,hentoinen... Kukka sydänten nuorten. Naiset haluavat aina sen mikä on vaikeiten saavutetttavissa...;;) Minusta tuo kukka todella muistuttaa sitä Leijonan käpälää.. Ja sais kyllä puolestani kasvaa ja kukkia ihan rauhassa.. Otan mieluummin.. Ruusuja ..Kolibrinkukkia.. Orgideoja..;) Puhumattakaan Amatsoninliljoista..! No joo..

        Syvällä..on ydin sen..Aarre ainut kallisarvoinen.


      • Jääsydän > kirjoitti:

        Valkoinen ,hentoinen... Kukka sydänten nuorten. Naiset haluavat aina sen mikä on vaikeiten saavutetttavissa...;;) Minusta tuo kukka todella muistuttaa sitä Leijonan käpälää.. Ja sais kyllä puolestani kasvaa ja kukkia ihan rauhassa.. Otan mieluummin.. Ruusuja ..Kolibrinkukkia.. Orgideoja..;) Puhumattakaan Amatsoninliljoista..! No joo..

        Syvällä..on ydin sen..Aarre ainut kallisarvoinen.

        joskus jopa jään alla on kaiken ydin...
        mutta kuitenkin ... siellä jossain olemassa...

        Oikein kivaa pakkaspäivää sinulle sinne ! :))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=VcTAEhweey8


    • 1100

      Niin kyyneleet raikkaat vuoristopuron
      lähteen rakkauden
      saa hiljaisuudessa alppitähdenkin kukkimaan
      tietämättä mitään kauneudestaan
      ja pelkäämättä mitään
      kuin itse rakkaus

      Kiitos kyyneleistä virtaavista
      eivät peity joen syvyyteenkään
      uomiaan etsiköön pintavedet
      suurin usko on niiden alla kuolematon
      Rakkaudella

      • siihen jos jotain lisää, niin vähentää...
        Eli tyydyn sanomaan..
        Oikein kivaa päivää sinulle ja kiitos palautteestasi ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe