Liikkeet rv 32

äit82

Miten usein vauvanne liikkuu näillä viikoilla? Tilahan alkaa olemaan kohta jo vähissä, mutta meidän vaavi on ollut tosi laiska liikkumaan koko raskauden ajan.. Aamulla saattaa jotai pientä möyryymistä olla ja sitten illalla.

Liikelaskentaa oon yrittäny tehdä, mutta harvemmin saan 10 liikettä tunnissa. Sydänäänet kuitenkin kuuluu joten kai se siellä hengissä on. Tää on joka päiväinen huoli, kun muilta saa kuulla vauvoista jotka potkii ja temuaa tosi paljon.. Vielä on monta pitkää viikkoa stressata näitten vähäisten liikkeitten kanssa ja liikkeet on tosi hentoja :(

4

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä hetki

nyt menossa 35 4 ja liikutaan vilkkaasti.
      Ahdasta tuntuu olevan mutta venyttelee kovin ja kaiken aikaa...
      ihan kiva jos hetken olis paikoillaan ni vois keskittyy omiin askareihin.
      Meillä jos tuntiiin ei o liikettä ni jo on kumma....
      Kaiken lisäks kaverilla tuntuu voimaa löytyvän kun välillä oikeen kipeetä tekee
      kun kantapää yrittää puskee vattan läpi.

Jokainen on kuitenkin yksilö... meillä näin ja muilla toisin.

Onnea odotukseen sulle... kyllä siellä kaikki hyvin on =)

• huhtimamma

On varmasti ikävä tunne, kun et tunne liikkeitä, mutta ei se auta muuta kuin ajatella, että teidän vauva on rauhallisempi kuin jonkun toisen. Mulla on myös viikkoja 32 ja vauva liikkuu päivittäin paljon. Liikkuminen on muuttunut, se on sitä käsien ja jalkojen liikuttelua ja oikomista, asennon korjaamista jne. Isompia pyörähdyksiä ei ole enää pariin vkoon ollut. Vauvan takapuoli on tuola ylhäällä, korkealla, välillä tuntee, kun vauva korjaa takapuolen asentoa...silloin koko ylävatsa heiluu ;)
      Kaverini sai äskettäin tyttövauvan ja vaihdoimme kokemuksia vauvan liikkeistä. Kaverini ihmetteli meidän vauvan vilkkautta, kun hänellä oli myös ollut hyvin rauhallinen vauva. Eikä kaverillani ollut mitään käsitystä vauvan asennosta.
      Yritä olla luottavaisin mielin. Uskon kyllä, että masuasukillasi on kaikki hyvin =D

• Saaga^^

Meillä riehutaan vilkkaasti varsinkin illalla ja varsinkin nukkumaan mennessä tuntuu että tulee vatsasta läpi..

• merja81

hei sinun lapsei on jo syntynyt mutta pakko kommentoida että mä olen nyt rv 32 ja tunnen myös todella harvoin liikkeitä. miten sulla meni raskaus muuten ja syntyikö terve lapsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe