Miten usein vauvanne liikkuu näillä viikoilla? Tilahan alkaa olemaan kohta jo vähissä, mutta meidän vaavi on ollut tosi laiska liikkumaan koko raskauden ajan.. Aamulla saattaa jotai pientä möyryymistä olla ja sitten illalla.
Liikelaskentaa oon yrittäny tehdä, mutta harvemmin saan 10 liikettä tunnissa. Sydänäänet kuitenkin kuuluu joten kai se siellä hengissä on. Tää on joka päiväinen huoli, kun muilta saa kuulla vauvoista jotka potkii ja temuaa tosi paljon.. Vielä on monta pitkää viikkoa stressata näitten vähäisten liikkeitten kanssa ja liikkeet on tosi hentoja :(
Liikkeet rv 32
4
1756
Vastaukset
- vielä hetki
nyt menossa 35 4 ja liikutaan vilkkaasti.
Ahdasta tuntuu olevan mutta venyttelee kovin ja kaiken aikaa...
ihan kiva jos hetken olis paikoillaan ni vois keskittyy omiin askareihin.
Meillä jos tuntiiin ei o liikettä ni jo on kumma....
Kaiken lisäks kaverilla tuntuu voimaa löytyvän kun välillä oikeen kipeetä tekee
kun kantapää yrittää puskee vattan läpi.
Jokainen on kuitenkin yksilö... meillä näin ja muilla toisin.
Onnea odotukseen sulle... kyllä siellä kaikki hyvin on =) - huhtimamma
On varmasti ikävä tunne, kun et tunne liikkeitä, mutta ei se auta muuta kuin ajatella, että teidän vauva on rauhallisempi kuin jonkun toisen. Mulla on myös viikkoja 32 ja vauva liikkuu päivittäin paljon. Liikkuminen on muuttunut, se on sitä käsien ja jalkojen liikuttelua ja oikomista, asennon korjaamista jne. Isompia pyörähdyksiä ei ole enää pariin vkoon ollut. Vauvan takapuoli on tuola ylhäällä, korkealla, välillä tuntee, kun vauva korjaa takapuolen asentoa...silloin koko ylävatsa heiluu ;)
Kaverini sai äskettäin tyttövauvan ja vaihdoimme kokemuksia vauvan liikkeistä. Kaverini ihmetteli meidän vauvan vilkkautta, kun hänellä oli myös ollut hyvin rauhallinen vauva. Eikä kaverillani ollut mitään käsitystä vauvan asennosta.
Yritä olla luottavaisin mielin. Uskon kyllä, että masuasukillasi on kaikki hyvin =D - Saaga^^
Meillä riehutaan vilkkaasti varsinkin illalla ja varsinkin nukkumaan mennessä tuntuu että tulee vatsasta läpi..
- merja81
hei sinun lapsei on jo syntynyt mutta pakko kommentoida että mä olen nyt rv 32 ja tunnen myös todella harvoin liikkeitä. miten sulla meni raskaus muuten ja syntyikö terve lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234