AYIA NAPA - HINNASTO

Pojatonpoikia

Eli siis kaverin kanssa ollaan suunnittelemassa kesäkuun alkuun matkaa Ayia Napaan, ja yksi suurimmista kysymyksistä on se mikä hinta taso siellä on. Paljonko maksaa juomat kaupoissa, baareissa ym.

Kiitos etukäteen vastauksista!

7

3999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vancouverin koukkaaj

No miltein samoissa hinnoissa siellä ollaan kuin suomessakin, mutta palvelu on paria astetta töykeämpää.

• Minea*

Moikka,

kirjoittelin viime vuonna hintatasosta seuraavaa:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8320388

oikeastaan hinnat ovat kaupoissa kiinteät ja baarikadulla aina naamakertoimella - "keskittäminen kannattaa", eli sama sisäänheittäjä pitää hvyätkin tarjouksensa voimassa, jos tietää saavansa teistä varman provikan ;)

• pojatonpoikia

Kiitos paljon vastauksista!

• Kipris

ja kaikki on heikompi tasoista. Kahvi on usein nescafeeta (Murukahvia) ja maksaa vaivaiset 3,50 euroa...

• KOMEAKOLLI

Hotellist sen verran että ei kannata mennä ranta hotelliin. Keskusta on paljo parempi. Ennen meidän reissuu mietittiin kumpaan mennään ja päädyttiin ranta hotelliin yhden nimeltämainitsemattoman villen painostuksella. Ranta hotelli oli iha perseestä. Ois pitäny kuunnella sitä yhtä meidän porukasta joka halus keskustaa, koska kuultiin yhiltä toisilta suomalaisilta että hotelli oli ollu iha mahtava!

• selviö

Itse olen kyllä rantahotellin kannalla jos olette menossa Ayia Napaan!

• aaaaaaaa!!
        selviö kirjoitti:

Itse olen kyllä rantahotellin kannalla jos olette menossa Ayia Napaan!

siis tässä tilanteessa saattaa olla myös raha kyseessä. keskusta hotellit selvästä halvempia noin 50e yöhintaa, kun taas rantahotellit 70-80e yöltä. mutta omien kokemuksien mukaan suosittelen RANTAhotelleja! on kyllä jokaisen penninarvoista maksaa vähän enemmän rantapaikoituksesta. keskustassa on paljon huonoja puolia kuten örveltävät britit jotka tulevat koputtelemaan ikkuinoihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6483
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      290
      5454
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4151
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2900
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      27
      2874
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2093
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1301
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe