Saisikos..

käytösohjeita tälle palstalle.. oli niitä sitten tai ei ;)
Jos käy kurkkaan jonkun galleriasivua, siellä on joko iso ?.. tai enemmän.
Laittaako jotain vieraskirjaan, tai viestiä? Tiedän, tyhmä kysymys, jokainen tavallaan..
Mutta mikä hyvä tapa teidän mielestä..? Kysyähän aina saa.. ;)

51

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markeena

Täh! Eiks tää palsta ja galleria ole kaksi ihan eri asiaa eli kummalles sie nyt kysyt käytösohjeita? DDDD

Mikä ISO?

• mä voin vahingoissa klikata rekattua nikkiä, avauksen sijaan ensin.
        Ihan selkeä KYSYMYSMERKKI = ? sieltä tulee.. Onhan keskustelu ja galleria eri asioita toki, eikä niitä kait välttämätä erota...??

• Markeena
        Sibone kirjoitti:

mä voin vahingoissa klikata rekattua nikkiä, avauksen sijaan ensin.
        Ihan selkeä KYSYMYSMERKKI = ? sieltä tulee.. Onhan keskustelu ja galleria eri asioita toki, eikä niitä kait välttämätä erota...??

Mäkin tehnyt noita vahinkokurkkausia ja tahallisiakin, mutta kyssärimerkkiä en ole huomannut.
        Ei sinne mitää tarvi kirjoittaa, jos ei halua. Munkin galleriassa on moni käynyt jälkiä jättämättä,
        tosin hyviäkin jälkiä on jätetty. DDDD

• Markeena kirjoitti:

Mäkin tehnyt noita vahinkokurkkausia ja tahallisiakin, mutta kyssärimerkkiä en ole huomannut.
        Ei sinne mitää tarvi kirjoittaa, jos ei halua. Munkin galleriassa on moni käynyt jälkiä jättämättä,
        tosin hyviäkin jälkiä on jätetty. DDDD

mikä merkki se sitte on, se, jossa voi olla kissan/kukan/linnun..jopa oma kuva????

• Markeena
        Sibone kirjoitti:

mikä merkki se sitte on, se, jossa voi olla kissan/kukan/linnun..jopa oma kuva????

Kyssäri se oli sullakin ensin, mutta olet peittänyt sen kukalla.

• Markeena kirjoitti:

Kyssäri se oli sullakin ensin, mutta olet peittänyt sen kukalla.

Niin oli..

• ----

vastata, kun ei tiedä mitä kysytään. Tällä palstalla riittää, kun on ihminen toisille.

• sanottu! Ihminen ihmiselle.. kait se niin onkin, ainakin osittain.. joskus..
        Ja huom. en ehkä tunne palstaa tarpeeksi :)

• Kuten jo ensimmäisestä vastauksesta huomaat, ei täällä mitään käytöstapoja ole.

Kun itse galleriasivun aikoinaan laitoin, kävin seuraavan kerran paikalla kun tahdoin sitä päivittää. Silloin huomasin että oli siellä viestikin. Vastasin siihen, ja olen sittemmin käynyt säännöllisemmin kurkistamassa onko sinne tullut jotakin vastattavaa.

• paljon, mutta jokainen tavallaan :)

• mun galleriasivu. Siellä on valokuva lomamatkalta Norjasta ja kolumni, joka kuvaa ajattelutapaani. Viestittelen ystävieni kanssa silloin tällöin jos jotain asiaa on. Eninmäkseen laitan viestin muodossa, sillä silloin vain se jolle se osoitettu näkee sen. Jos laittaa vieraskirjaan jotain, niin sen näkevät kaikki rekatut.

• viesti gallesiassasi.:-)

• vilpitön :)
        Kiitos Teotw...!

• Yxitypy

harvoin toisten vieraskirjaan viestejä, mutta vastaan kyllä kaikille, jos joku on sinne kirjoittanut. En silloin vastaa, jos viesti on asiaton.
      Yleensä miehet käyvät kehumassa mun sääriä ja pusuhuulia :=))

• tarvinnee myös kirjoitella hauskasti.. mutta mä kehun vain sun omaperäistä galleria-sivua ;)

• Yxitypy
        Sibone kirjoitti:

tarvinnee myös kirjoitella hauskasti.. mutta mä kehun vain sun omaperäistä galleria-sivua ;)

Mä oon niin ylypiä siittä kuvasta, jonka on piirtänyt eräs palstalainen :=))

• Galleriaketti

ja vieraskirja on tehtykin vain ja ainoastaan vierailijoita varten. :)
      Ideana on että kuka vaan saa lähettää viestejä ihan kelle vaan.

• tässä nyt alkaa tyhmempikin ymmärtää ;)
        Että kitosta vaan!)

• Galleriaketti
        Sibone kirjoitti:

tässä nyt alkaa tyhmempikin ymmärtää ;)
        Että kitosta vaan!)

hyvä!

Siis vielä kerran... Galleria ei ole mikään käpälälauta johon uteliaat jää kiikkiin. Vaikka olen kyllä joskus ollut aavistavinani että galleriavierailijoita kytätään ja vierailun syitä epäillään. :)

• ...

No ohjeita ja hyvänkäytöksen oppaita joka paikka pullollaan. Oisit kysellyt, miksi palstoilla ei ole moderointia? Kaikki julkaistaan, jotain poistellaan joskus jos muistetaan. Kun ei sais julkaista, siitä kysymys.

=DW=

• mailia.:-)

• Korppis

Minulle galleriasivuni on viestinnän väline. Hieman kuten facebook. Viestikavereina on kivoja kamuja, joiden kanssa vaihdan privaatisti kuulumisia. Ero tietenkin facebookiin on se, että en voi tehdä asetuksia ja valikoida kenet hyväksyn töllistelemään lärviäni. Luontokuvia ei sivuiltani löydy ja kukkasille olen hieman allerginen sekä koiria ja kissoja en voi sietää.

Nytkin kun vaihdoin kuvani alkaa tulla tungosta ; ))))) vierailevia herroja riittää.

• torjua voi

näitä miehiä keräileviä vanhoja naisia.

• Korppis
        torjua voi kirjoitti:

näitä miehiä keräileviä vanhoja naisia.

..koirat, kissat ja kukkaset kuten esim. ruusut eivät sykäytä miehiä ; ))))

• :)))
        Korppis kirjoitti:

aina tarvitse olla oma kuva, mulla oli silloin, kun galleriaa vielä käytin, sellainen netistä napattu
        naisen käsi ja vähän mukavaa tekstiä. Ukkoa lappoi jatkuvasti ehdottelemassa milloin mitäkin, jopa
        palstan kunkku kävi kirjoittamassa "sellaista" tekstiä :))))

• kuningatar vaan
        :))) kirjoitti:

aina tarvitse olla oma kuva, mulla oli silloin, kun galleriaa vielä käytin, sellainen netistä napattu
        naisen käsi ja vähän mukavaa tekstiä. Ukkoa lappoi jatkuvasti ehdottelemassa milloin mitäkin, jopa
        palstan kunkku kävi kirjoittamassa "sellaista" tekstiä :))))

Onks palstalla joku kunkkukin? Ruotsistako vai mistä kuninkaallisesta maasta? :-)))))

kuningatar vaan kirjoitti:

Onks palstalla joku kunkkukin? Ruotsistako vai mistä kuninkaallisesta maasta? :-)))))

kunkku, aina oikeassa jne.

• johan on
        Korppis kirjoitti:

kuvien pitäisi sykähdyttää miehiä, ellei ole täällä seuraa hakemassa?
        Jos kaipaa miesten huomiota, on parempi mennä chatin tai treffien puolelle.
        Kaikki eivät todellakaan halua, että edes tunnistetaan ja haluavat vain keskustella.
        Oletko seuraa hakemassa, kun sinulle miesten huomio on noin tärkeää?
        Sinun pitäisi kyllä olla nuorempi ja vähemmissä vaatteissa, kävisi vielä parempi flaksi.

• kuningatar vaan

kunkku, aina oikeassa jne.

Miespuolisiin kunkkuihin en ole törmännyt täällä, mutta.........

• Korppis
        johan on kirjoitti:

Kaikki eivät todellakaan halua, että edes tunnistetaan ja haluavat vain keskustella.
        Sinun pitäisi kyllä olla nuorempi ja vähemmissä vaatteissa, kävisi vielä parempi flaksi.

En toki ole laittanut kuvaa kalastaakseeni miehiä vaan saadakseni naiset kateelliseksi DDDDDD.

Eikös sitä näin sanota sanassakin, että naiset pukeutuvat toisia naisia varten? Nytkin kun aloin tällä asialla "viisastelemaan" nousi ikäneitosten niskavillat pörhölleen ; ))))

Tosiasiahan on, sen itsekin voinet myöntää, että jos komea uros katsoo jälkeesi ostoskeskuksessa, niin katse silittää itsetuntoasi ja vahvistaa uskoasi Lorealin 50 kiinteyttävään yövoiteeseen.

• en kerro nikkiäni
        johan on kirjoitti:

Kiitos neuvoista. Tietämystä saatat kuitenkin tarvita lisää, noihin neuvoihisi. Nakrattaa kovasti.

• Adria
        Korppis kirjoitti:

En toki ole laittanut kuvaa kalastaakseeni miehiä vaan saadakseni naiset kateelliseksi DDDDDD.

Eikös sitä näin sanota sanassakin, että naiset pukeutuvat toisia naisia varten? Nytkin kun aloin tällä asialla "viisastelemaan" nousi ikäneitosten niskavillat pörhölleen ; ))))

Tosiasiahan on, sen itsekin voinet myöntää, että jos komea uros katsoo jälkeesi ostoskeskuksessa, niin katse silittää itsetuntoasi ja vahvistaa uskoasi Lorealin 50 kiinteyttävään yövoiteeseen.

Paitsi, että se saattaa olla väärä tulkinta. Mies voi vilkaista jälkeensä ihmetelläkseen kuka tuoksui/haisi noin kaameelle eau de toiletille.

• Korppis
        Adria kirjoitti:

Paitsi, että se saattaa olla väärä tulkinta. Mies voi vilkaista jälkeensä ihmetelläkseen kuka tuoksui/haisi noin kaameelle eau de toiletille.

Saattaahan se pierukin joskus päästä huomaamatta, silloin pitää vain olla hyvin välinpitämättöman näköinen jos joku perään tuijottaa, en minä mutta muut ; ))))

Mutta nyt ylös, ulos ja lenkille, ulkona on kaunis aurinkoinen ilma ja hohtavat hanget kutsuvat hakemaan tervettä punaa poskille ; ).

en kerro nikkiäni kirjoitti:

Kiitos neuvoista. Tietämystä saatat kuitenkin tarvita lisää, noihin neuvoihisi. Nakrattaa kovasti.

sillä tuo nakrattaa paljastaa sinut aina.
        Että sellainen tapaus.

• en kerro nikkiäni

sillä tuo nakrattaa paljastaa sinut aina.
        Että sellainen tapaus.

Pieleen meni. Tuon nakrattaa-sanan olen imenyt itselleni nettikirjoituksista eli sen mukaan et mua pysty paljastamaan.
        Harvoin olen täällä. Eilen vaan meni viihteelle ja nyt ei jaksa muuta, joten tupsahdin tänne.

Totta on, että multa löytyy rekattu nikki ja ihan omalla kuvallakin. Perustettu v. 2007, mutta puskista kirjoittelen eli siinä mielessä meni oikein.

• Adria
        Korppis kirjoitti:

Saattaahan se pierukin joskus päästä huomaamatta, silloin pitää vain olla hyvin välinpitämättöman näköinen jos joku perään tuijottaa, en minä mutta muut ; ))))

Mutta nyt ylös, ulos ja lenkille, ulkona on kaunis aurinkoinen ilma ja hohtavat hanget kutsuvat hakemaan tervettä punaa poskille ; ).

En kommentoi, kuittaan vain ja pieraisen.

• Winona10 ejk.
        Korppis kirjoitti:

kiinnostaa miehiä jos ne on sijoitettu sopivaan strategiseen paikkaan:)))
        Tarttiskohan keksiä jokin uus paikka ruusulle...;DDDD

• allaolevasta putosin, en tiedä Korppista.. mut ei se haittaa.
        Korpikirjailija.. miksiköhän vaikea yhdistää, no tietty kun ei tunne ;)

• Sibone kirjoitti:

allaolevasta putosin, en tiedä Korppista.. mut ei se haittaa.
        Korpikirjailija.. miksiköhän vaikea yhdistää, no tietty kun ei tunne ;)

Korppis on jokun palstalaisen aikoinaan keksimä. Kun en välitä kirjautua käytän sitä. Uskon jo vakioiden tietävän nikkini ja voihan sitä kysyäkin. Mandia lisäliitteellä joskus myös käytin, mutta se oli monimutkaisempi kuin Korppis.

• S.bone
        korpikirjailija kirjoitti:

Korppis on jokun palstalaisen aikoinaan keksimä. Kun en välitä kirjautua käytän sitä. Uskon jo vakioiden tietävän nikkini ja voihan sitä kysyäkin. Mandia lisäliitteellä joskus myös käytin, mutta se oli monimutkaisempi kuin Korppis.

Vakiot tietää, nyt minäkin :)

• uk-ko

tavallaan: mulla ei ole Galleriaa ollenkaan. Mulle sopii se, että olen vain tällainen nimimerkki. Sanon sanottavani täällä ja jos mulla on joku hieno valokuva, niin esittelen sen täällä :-)

• valokuvaa odotellessa ;)

• uk-ko
        Sibone kirjoitti:

valokuvaa odotellessa ;)

vuodenvaihteessa aloituksen, jossa innostin porukoita esittelemään kuvia ja pistin pohjalle yhden omani. Kaikki kyllä kehui mun kuvaa, mistä kiitos, mutta yhtään vaihtaria ei muistaakseni ketjuun ilmestynyt.

Laittelen uuden joskus, kun Henki laskeutuu ylleni :-)

• Jokainen saa toimia ihan oman itsensä mielen mukaisesti, ja sensuuri hoitaa loput.

• hepokatkat

tietenkin on, että pysyy kutakuinkin pöksyissään, käyttäytymällä ihan aikuismaisesti ja asiallisesti. Nämä monet kirjoittajat, ovat vain nimimerkin taakse kätkeytyviä, vailla oikeaa persoonaa.

Virtuaalimaailma antaa tilaisuuden suurelle mielikuvitukselle, sellaiselle, joka haluasi oikeasti olla.

Kuitenkin täällä voi sanoa suuret mielipiteensä, tulematta esiin ihmisenä. Olentona oleminen, sekin puoli on ihmistä itseään.

• ...

Mielipiteenvapaus ja sananvapaus on muistaakseni kai perustuslaissa ja jossin YK:n ihmisoikeuksien julistuksessakin. Kirjoittaa saa, sitähän ei kukaan kiellä.

Mutta sensuurin vaikutus netissä etenkin, on järkyttävää. Kirjoituksia poistellan mielipiteidentakia. Met ei asuta Koreassa tai Valko-Venäjällä. Mielipidesensuuria ei saa demokratiassa olla.

Mutta moderointi pitää kyllä saada tällekin portaalille. Ammattimoderointi. Niin kauan kuin tekniikka ei pysty itsenäisesti hallitsemaan epäasiallisia kirjoituksia, niin kauan sitä joutuu tekemään ihmistyövoima. Ja tämä on ongelma kaikkialla netissä. Meinaan vaan, että joku apukoulun käynyt "mode" tekee ihan mitä haluaa, vaikka selvät ohjeistukset on olemassa.

Paljon helpompi kouluttaa miljoona moderaattoria tässä tilanteessa, kuin koittaa opetta viittä miljardia ihmistä käytöstavoille. Nyt ollaan siirtymä vaiheessa. Tokikin koneellinen modeaminen vaatii ohjelmoijansa jne. Mutta kyllä se aikanaan tulee. Kunhan nyt ensin saatais ees jonkinlainen modeaminen tähänkin portaaliin. Nyt ei ole minkääänlaista. On vain jälkisensuuri. Ja se on anuksesta :DDDD

Have a nice day.

=DW=

• hepokatkat
        ... kirjoitti:

Mielipiteenvapaus ja sananvapaus on muistaakseni kai perustuslaissa ja jossin YK:n ihmisoikeuksien julistuksessakin. Kirjoittaa saa, sitähän ei kukaan kiellä.

Mutta sensuurin vaikutus netissä etenkin, on järkyttävää. Kirjoituksia poistellan mielipiteidentakia. Met ei asuta Koreassa tai Valko-Venäjällä. Mielipidesensuuria ei saa demokratiassa olla.

Mutta moderointi pitää kyllä saada tällekin portaalille. Ammattimoderointi. Niin kauan kuin tekniikka ei pysty itsenäisesti hallitsemaan epäasiallisia kirjoituksia, niin kauan sitä joutuu tekemään ihmistyövoima. Ja tämä on ongelma kaikkialla netissä. Meinaan vaan, että joku apukoulun käynyt "mode" tekee ihan mitä haluaa, vaikka selvät ohjeistukset on olemassa.

Paljon helpompi kouluttaa miljoona moderaattoria tässä tilanteessa, kuin koittaa opetta viittä miljardia ihmistä käytöstavoille. Nyt ollaan siirtymä vaiheessa. Tokikin koneellinen modeaminen vaatii ohjelmoijansa jne. Mutta kyllä se aikanaan tulee. Kunhan nyt ensin saatais ees jonkinlainen modeaminen tähänkin portaaliin. Nyt ei ole minkääänlaista. On vain jälkisensuuri. Ja se on anuksesta :DDDD

Have a nice day.

=DW=

sellasta tekstiä, joka tarkoittaa nykyaikana: selitys= Mutta ei mitään. Sanoja pyöritellään ees taas, eikä järkevää asiaa synny, niinhän nuo politiikotkin tekee: selittää kovasti, mutta ei saa mitään selvää, kuinka asia näin ollen, joten kuten siihen suuntaan vai oliko se kuitenkin sillä tavalla vai toisella tavalla, olen kuitenkin sitä mieltä, näin ollen ....loputtomiin j.n.e

• Pilleriä poskeen
        ... kirjoitti:

Have a nice day.

=DW=

väliä mitä joku kirjoittaa netissä. Live-elämässä ne käytöstavat merkitsevät paljon enemmän.
        Mutta valitettavasti monet aikuisetkaan eivät osaa käyttäytyä kunnolla. Syövätköhän jotkut jotain "hälläväliäpillereitä" kun päästelevät suustaan kaikenlaista miettimättä mahtavatko pahoittaa toisen mielen, ja vielä pahempaa kun tarkoitushakuisesti pahoittavat toisen mielen:(

• on hirveen kiva juttu,jos joku on vaivautunut kirjoittamaan galleriaan jotain...Ite en aina uskalla..Eikös oo kummalllista? :D

• sun profiilia, mut en kirjoittanut mitään ;)
        Josko se on mielialastakin kiinni.. ei mun mielestä kummallista, vähä sama juttu.
        Jos joku on esim. mulle vaivautunut jotain laittamaan, tulee hyvä mieli, ja varmasti pistän takaisin sanan pari :)
        Hyvää viikonloppua mii-su :))

• Sibone kirjoitti:

sun profiilia, mut en kirjoittanut mitään ;)
        Josko se on mielialastakin kiinni.. ei mun mielestä kummallista, vähä sama juttu.
        Jos joku on esim. mulle vaivautunut jotain laittamaan, tulee hyvä mieli, ja varmasti pistän takaisin sanan pari :)
        Hyvää viikonloppua mii-su :))

Kivaa viikonloppua sullekkin Sibone..:) Kyllä minäkin tuol galleriassa laitan takas aina ku kerkeen,jos joku on mulle laittanut..:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      695
      3714
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2788
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1771
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1662
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1641
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1603
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      375
      1561
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1389
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1303
    Aihe