http://www.viisitahtea.fi/olutkulttuuri/uutiset/3658
Siinä on asiaa meille nautiskelijoille,jotka käyttävät asiallisesti ja kohtuullisesti.....
Kohtuuden ystävä
6
216
Vastaukset
- .
...harrastaa säännöllistä liikuntaa esim. 3 - 4 kertaa viikossa. En näkisi liuottimen päivittäistä juomista ihmiselle tarpeellisena.
- Nautiskelijatar
No en itsekään päivittäin, mut joskus vaikka viikonloppusin iltamyöhällä muutamia olusia ruuan kera...
- sinä sen
Nautiskelijatar kirjoitti:
No en itsekään päivittäin, mut joskus vaikka viikonloppusin iltamyöhällä muutamia olusia ruuan kera...
ruuan kera siihen sait? Montako maitolasillista tai mitä nyt viikolla juotkaan menee sen ruuan kera? Hienommat sanovat: viiniä aterilla. Kyllä useimmat juovat sitä viinaa ihan viinan juomisen ilosta. Nauttiminen on sitten jokaiselle omanlaistaan. En tiedä mitään niin huonoa oloa kuin kuin krapula ja sen takia olen jättänyt ne muutamatkin juomat kokonaan ja sitten nautin elämästä sellaisenaan.
- sportPuli
Joutavaa tissuttelua, perseet olalle on ainut järkevä tapa käyttää alkoholia. Itse nautin 10-30 annosta per päivä, ja olen huippukunnossa silti!
- veteraani 55
katsotaampas huippukuntosi 10 vuoden päästä veikkaan että olet nyt 25-35 vuotias kloppi
- .
veteraani 55 kirjoitti:
katsotaampas huippukuntosi 10 vuoden päästä veikkaan että olet nyt 25-35 vuotias kloppi
Edelläsi esiintyi vain palstalla päivystävä viinamainostaja, joka heittelee noita mainospläjäyksiään lähes jokaiseen ketjuun.
Mielenkevennystä yksilöltä, joka ei kykene lopettamaan omaa juomistaan, vaikka tietää että pitäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368