Kaupoilla jo ovat tietävinnään Urmaksen,
mutta nyt kyselevät KYLMÄLEHTOA tuota kaikkien kylmätilojen
ja alojen asiantuntijaa.
Mistä hänet löytäisin?
Kuka on Haapaveen Exod.Kylmälehto?
17
820
Vastaukset
- Mistä Hallista?
Urmaasta Piiparinen....18.2.2010 15:45 en tiijä, mutta Exodus Kylmälehto löytynnee haapaveen kylmätiloista.
- Piiparinen......
tiesivät, jotta olis jossain pulkkilatien varrella, lähellä halpa-hallia. Varmana asiana pohuivat vadelmaisen pöyvässä.
- erkki ensi-
lempi.
- boakäärme
erkki ensi- kirjoitti:
lempi.
Kuka mitä missä häh
Miten liittyy?
- on-
vasuri esko on sopiva ja pätevä Kylmälehto on saman tyyppinen töissään uusia ideoita ja
aina oikeassa ja muut väärässä.- uskoi ja käytti
väkivaltaa jopa ampuma-aseita. Vasuri-esko taas tiedettä ja järkeä. Eli aivan erityyppisiä hahmoja.
Tuo riuttanen olis parempi valinta. - määki jeppasena
uskoi ja käytti kirjoitti:
väkivaltaa jopa ampuma-aseita. Vasuri-esko taas tiedettä ja järkeä. Eli aivan erityyppisiä hahmoja.
Tuo riuttanen olis parempi valinta.tykkään kylmälehtona pitää.
- ussein on ja
määki jeppasena kirjoitti:
tykkään kylmälehtona pitää.
VÄÄRIN.
Näin tiijämme KYLMÄLEHROLLAKIN olevan. - on
ussein on ja kirjoitti:
VÄÄRIN.
Näin tiijämme KYLMÄLEHROLLAKIN olevan.vasuri esko hän käyttää suullista asetta ja tekee ittensä naurunalaiseksi on katkera ja kaunainen
ja vihaa täynnä. - muka on
ussein on ja kirjoitti:
VÄÄRIN.
Näin tiijämme KYLMÄLEHROLLAKIN olevan.ookkonää täöspimmee ja pimahtanu ?
- rissaukset
muka on kirjoitti:
ookkonää täöspimmee ja pimahtanu ?
kyllä tunnetaan.
- VARMASTI
rissaukset kirjoitti:
kyllä tunnetaan.
Kyllä se on vasuri esko hää tekkee ittensä naurunalaiseksi on katkera ja kaunainen
ja vihaa täynnä-- oi -voi - että hää olis
VARMASTI kirjoitti:
Kyllä se on vasuri esko hää tekkee ittensä naurunalaiseksi on katkera ja kaunainen
ja vihaa täynnä-- oi -voisellaanen ollu millonkaa.
- sitä-
että hää olis kirjoitti:
sellaanen ollu millonkaa.
ite tai perhe huomaa,muut sivulliset kyllä.
- kaljupäidenpäämies
sitä- kirjoitti:
ite tai perhe huomaa,muut sivulliset kyllä.
Ajeloo haapaveellä HUMMERILLA
- Kalle S.
kaljupäidenpäämies kirjoitti:
Ajeloo haapaveellä HUMMERILLA
ja vihaa täynnä-- oi -voi - Kylymälehto
Kalle S. kirjoitti:
ja vihaa täynnä-- oi -voiite exodus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197