Minulla olisi myynnissä Karakallapavun siemeniä 3 €/kpl posti 77c.
Suomessa maksavat jopa 10 €/kpl!!
Vigna Caracalla on köynnöskasvi ja tekee vaaleanliilat tai vaaleankeltaiset kotilomaiset kukat sekä tuoksuu hyvälle. Kasvi on ulkona yksivuotinen, mutta jos istutat sen ruukkun ja viet talveksi viileähköön paikkaan, saattaa talvehtiminen onnistua. He kasvaa nopeasti ja reheväksi eikä vaadi muuta kuin kastelun ja tukiverkon tai -langat. Mieluiten aurinkoinen paikka olisi paras.
Syksyllä se tekee siemenpalkoja joista saat seuraavan vuoden siemenet. Mailaile pian, niistä on kova kysyntä.
Karakallapapu Vigna Caracalla
sary1
1
1013
Vastaukset 1
- multasormi täälläkin
Karakallapavun siemeniä voi vapaasti ostaa Exodix Gardenilta viiden kappaleen pusseissa, maksavat 4.15 euroa pussi, joten kappale hinnaksi jää 0.83 euroa. Minulla on jo osa itämässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518