(Lokaalin) Java-serverin pystyttäminen on vaikeaa. Mulla on Tomcat 6.0 ja pitäisi palvelinohjelmisto ajaa sinä. Ohjelmistoni toimii kyllä Eclipsen kautta jollain Tomcat 6.0 palvelimella. Mutta en haluaisi pitää Eclipsea jatkuvasti päällä.
Löysin Eclipsen kautta toimivan palvelimen kansion. Pitäisikö minun kopioida tiedostot "itsenäisen palvelimen" kansioon "C:\Program Files\Apache Software Foundation\Tomcat 6.0\webapps\ROOT" vai mitä tulisi tehdä.
Lokaalin, itsenäinen Java-serveri
Lo-kaali
3
424
Vastaukset 3
- Lo-kaali
Eclipsessakin toimii vain yksi palvelin(asetus) joka on nimeltään Tomcat 6.0.
- Lo-kaali
Tomcat 6.0 valittaa että output-kansiota ei ole...?
- Lo-kaali
Lo-kaali kirjoitti:
Tomcat 6.0 valittaa että output-kansiota ei ole...?
Eclipsessä toimiva palvelin sijaitsee workspacessa ja palvelin jota yritän saada toimimaan sijaitsee Tomcat -hakemistossa. Viimeisin valittaa ensimmäisellä ajokerralla "No output folder", ja seuraavilla ajokerroilla vuoronperään "java.io.FileNotFoundException" tai "java.lang.ClassNotFoundException". Syy voisi olla esim. käyttäjäoikeudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77948
- 71815
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut99563- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4506Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158492- 25478
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t130465- 45439