Blues on liigan oudoimpia seuroja. Omistaja on hölmö kun saapas kun jaksaa vielä vetää miljoonatappioita tuottavaa seuraa perässään. Logoakin ovat muuttaneet melkein joka kausi ja nykyinen on aivan naurettava, huonompi jopa kun Vancouver Canucksin 1990-luvun pelipaita. Maalibiisi on niin umpisurkea, että siitä en viitsi edes mitään mainita. Katsomossa istutaan ihan kusi sukassa ja odotellaan että jotain jännää tapahtuis.
Bluesilla ei identiteettiä
2
418
Vastaukset
- espoolainen_
Ensinnäkin Bluesilla on nykyään identiteetti, joukkue on täynnä nuoria espoolaisia, eli nuorekas espoolainen joukkue. Sinä et vaan sitä tajua kun et käy katsomassa otteluita.
Toiseksi, kyllä, nykyinen logo on ruma, mutta minkä me fanit sille mahdetaan....edellinen logo oli upea, sitä et sinäkään voi kiistää, mutta kun Salonoja halusi tehdä uuden logon, niin ei mahda mitään.
Ja kolmanneksi, Bluesin maalibiisi on SM-liigan paras.
Maalibiisi on onnistunut, jos se jää ihmisten mieliin ja herättää keskustelua, ja sitä Bluesin maalibiisi todellakin tekee :)- -stuba
Hyvä, että joku vastasikin jotain, eikä anna hyppiä "oman joukkueen" silmille. Respectit siitä. On totta et en käy usein liigakatsomois kun en asu liigapaikkakunnalla, mutta kyllä mä kuitenkin lätkää seuraan erittäin paljon. Olet aivan oikeassa että Bluesilla on tällä hetkellä nuori joukkue, joka on ehkä pakotettukin tilanne. Arvostan, sitä että liigajoukkueet antavat aikaa, kehittymismahdollisuuksia ja tilaisuuksia kehittyä. Mutta kysymys kuuluukin, onko tämä ns. uusi identiteetti pysyvä? Ja tohon logo-juttuun, niin ettekö te voi yrittää tehä jotain fanien kansanliikettä/adressia paluuta vanhaan logoon? Voihan se toki olla, että se ei hyödyttäisi paskankaan vertaa, ja siihen pitäs olla kyllä tosi paljon porukkaa... Mutta maalibiisin surkeudesta pidän kyllä kiinni! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442