Kone ei käynnisty

japatus

Elikkäs kone oli niin tukossa että päätin tehdä järjestelmän palautuksen Alt F10 logon ilmestyessä-tyylillä. Laitoin koneen palautumaan yöksi ja aamulla huomasin että näytölle oli ilmestynyt laatikko jossa luki paljon nollia sun muuta. Eli jonkinlainen virhe ilmoitus. Tapahtui noin 26% aikana. Jatkoin painamalla Ok:ta ja kone sammui. Sittenpä tapahtui se odottamaton ja kone ei enää logon jälkeen jatkanut windowsiin. Yläkulmassa vain vilkkuu pieni viiva. Joskus kyllä heittää ruutuun jotain tekstiä ja mahdollisuuden jatkaa F1 tai mennä F2:kkosella setup:iin. Elikkäs onko jotain konstia jolla itse saan kuntoon vai tarvitaanko astetta ammattimaisempaa apua?

4

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Ja mitäköhän tuossa virheilmoituksessa sanottiin, entä käynnistyksen aikana tulleissa ilmoituksissa?
      Laitevalmistajien omien palautustyökalujen toiminta sekoaa joskus ja ainoa keino on tehdä käyttöjärjestelmä puhdas asennus kj:n medialta.

• japatus

Restore Failed - reason 0xd00000d.
        Click OK to restart your computer

Näin sanoo virheilmoitus

• sulla toivottavasti
        japatus kirjoitti:

Näin sanoo virheilmoitus

oli tehtynä palautuslevyt,Käytä niitä.Aikaa menee ja kaikki muut tiedostot tuhoutuvat kovolta,mutta jos levyn käynnistysosio on vaurioitunut... Goodbye ja adjöö.Jos ei ollut saatat saada korvausta vastaan uuden asennuslevyn microsoftilta,oikeaa tuotetunnusta vastaan.T

• juhakorkeapudas
        japatus kirjoitti:

Näin sanoo virheilmoitus

Vie kone paikalliseen atk-liikkeeseen niin saat tiedostot palautettua ja käyttöjärjestelmän asennettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe