Haluaisin ostaa käytetyn Furet XL'än. Hinta mieluiten alle 100€. Jos on mahdollista niin kuljetus Jyväskylään, tai haku jostain, mieluiten keskisuomesta (suhteilla saan myös kauempaa häkin tänne).
Tarjouksia tänne tai osoitteeseen: jannuli95[ät]hotmail.com [ät=@]
O: Furet XL
4
400
Vastaukset 4
- et
ajatellut pitää frettiä tuollaiseen häkkiin suljettuna... Aivan naurettavan pieni ja tylsä paikka luonnostaan uteliaalle eläimelle.
- Sachiyo
Rotille ostan :). Sen takia tälle puolelle laitoin (myös) ilmoituksen, että freteille alunperin tarkoitettu (ja pieni sellainen, tiedän)
- huh,
Sachiyo kirjoitti:
Rotille ostan :). Sen takia tälle puolelle laitoin (myös) ilmoituksen, että freteille alunperin tarkoitettu (ja pieni sellainen, tiedän)
turhaan siis säikähdin :) Rotillehan tuota varmaan saa muokkailtuakin mukavammaksi paikaksi. Toisaalta rotille pystyy varmaan myös itse rakentamaan aika helposti häkkejä... Mutta onnea häkin etsintään.
- Sachiyo
huh, kirjoitti:
turhaan siis säikähdin :) Rotillehan tuota varmaan saa muokkailtuakin mukavammaksi paikaksi. Toisaalta rotille pystyy varmaan myös itse rakentamaan aika helposti häkkejä... Mutta onnea häkin etsintään.
Itse en pysty rakentaa, ja itsetekemiä on vaikeampi pitää puhtaana yms. Tottakai itsetekemiäkin saa tarjota :). Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684