Nytpä tuli ihme juttu. Mitäköhän tarkoittaa joillain St1 -asemilla oleva kännykän kuva siinä maksutapalistassa? Onko mahdollista siis tankata tekstiviestillä tms? Itse automaatissa on vaihtoehtona M-MAKSU, josta painamalla tomaatti kysyy jotain koodia/vastaavaa. Eli selventäkää ihmiset jotka tiedätte jotain. Ei ainakaan www.st1.fi -sivuilta löytynyt informaatiota.
Saint ykkösen mobiilimaksu?
10
5611
Vastaukset
- Vemu
Tuulilasissa oli juttuu siitä. Kännykkä maksu on tulossa toukokuussa(jos muistan oikein). Ensiks tarvii rekisteröityy ja tekstiviestillä tilataan se koodi, jota se automaatti pyytää. St1 lähettää bensasta erillisen laskun.
- Kepa
Ei mitään tietoa, mutta joillain st:n asemilla voi pesun maksaa kännyllä jo nyt. Liittyskö siihen.
- Sami
No sitten kun se systeemi on toiminnassa, niin muistakaapa laskea kännykkämaksut mukaan, kun laskette, että oliko se bensa nyt sitten St1:llä puoli senttiä halvempaa litralta vai ei...
- Bensaa kännykällä
Mä löysin ainakin 20 euron lahjakortit puhelinlaskulla ja voit ostaa melkein mitä Haluat :) Bensaa sain ABC huoltamosta tolla S-etukortilla.. www.mobishoppi.fi
- ----
loistavasti nostettu noin 7 vuotta vanha keskustelu.
- luottavainen345
Toimii kivasti tuo www.mobishoppi.fi palvelu :)
lahjakortteja puhelinlaskulla ja kortit tulee takuu varmasti ainakin mulle tuli - Netscam tämäkin
Ei toimi mobisopi ei. Sivut suljettu eikä mun tilaamasni korttia toimutettu. Firmasn ei saa mitään yhtettä!!! VAROKAA HUIJAUSTA!!!!!
- Ahmed Achizu
Eivat vastaa mihikään yhteydenottoon tai pyyntöön, eikä lähetä mitään. Rahani kylä kelpasivat ja tuli hirveeee.. puhelinlasku tuli tuolta. En maksa ja teen rikosilmoituksen hujareistä! Mobisopi.fi V A R O V A R O
- olli.n.
Älkää käyttäkö kuin prepaid liittymiöä mobiilimaksuihin.Nekin toimii ja jos ei toimi unohtakaa tai maksakaa sitten huijareille
- valkone
www.lahjakorttipuhelimella.fi
auto hajos eikä oo raha korjata. niin tilasin tuolta motonetin lahjakortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402999Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332817100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482463Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452151Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212034Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581810- 451719
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371570- 451493
- 261341