20.2-10 Lauantai

Aurinkoinen raitis lauantai, illaksi limsapullo.

8

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.apula

      Karmea krapula, mutta jo 3 tuntia ilman viinaa!

    • Meriläinen

      Pakkasta -20 C, kova tuuli.
      Onneksi ei tarvi lähteä mihinkään.
      Raitis koti-ilta.

      • Arrrr...

        mutta muuten menee hyvin. Ei paljon jäkätetty aamulla kun koiraa käytin peellä - puolen tunnin päästä vasta naama suli. Vaan kun minä syksyllä päätin jotten puolella sanalla valita talvesta niin totean vaan että nyt olis hitsin helppo aurata pottuvaot tuonne hankeen - sen verran pehmosta on pelloilla.


    • Oskari5

      Olen varannut illaksi leivoksen ja yrttiteetä ison lasillisen. Siihen kun lisää ripauksen hedelmäsokeria, niin maku on taatusti parempi, kuin ennen vanhaan rommitotissa.

      Ilta olisi täydellinen, josko mäkihypystä vielä luiskahtaisi mitali.

      • Arrr...

        mitali sieltä luiskahtaa jos Suomen pojat ei takamuksilleen laske. Näin minä uskon.


      • Juupajuu__
        Arrr... kirjoitti:

        mitali sieltä luiskahtaa jos Suomen pojat ei takamuksilleen laske. Näin minä uskon.

        Eilen jouduin jälleen kerran illalla houkutustilanteeseen alkoholin kanssa ja kovasti kylmän ilman takia olisi tehnyt mieli lämmikettä, mutta sitten kun mieliteko meni ohi, päätinkin juoda kahvia. Ja mitään en tuntenut menettäneeni. Tätä menoa tuntuu että alkoholiton elämä sopii minulle. En ole pitkään aikaan tuhlannut paljoa, tehnyt tai sanonut jotain sellaista että hävettää seuraavana päivänä, en ole hukannut tavaroitani ja minulla on ollut hyvä ja tasapainoinen olo - ja mielikään ei ole ollut kovasti maassa. En ole herännyt seuraavana päivänä pelkotiloissa enkä vapissut krapulassa. = )

        Tänäänpä siis saunomista ilman kaljaa ja rauhallinen koti-ilta.


      • Arrr...
        Juupajuu__ kirjoitti:

        Eilen jouduin jälleen kerran illalla houkutustilanteeseen alkoholin kanssa ja kovasti kylmän ilman takia olisi tehnyt mieli lämmikettä, mutta sitten kun mieliteko meni ohi, päätinkin juoda kahvia. Ja mitään en tuntenut menettäneeni. Tätä menoa tuntuu että alkoholiton elämä sopii minulle. En ole pitkään aikaan tuhlannut paljoa, tehnyt tai sanonut jotain sellaista että hävettää seuraavana päivänä, en ole hukannut tavaroitani ja minulla on ollut hyvä ja tasapainoinen olo - ja mielikään ei ole ollut kovasti maassa. En ole herännyt seuraavana päivänä pelkotiloissa enkä vapissut krapulassa. = )

        Tänäänpä siis saunomista ilman kaljaa ja rauhallinen koti-ilta.

        Kyllä kunnon sumppi aina viinan voittaa. On hienoa huomata kuinka elämä rakentuu kahvin juonnilla parempaan suuntaan ja rahaa jää todellakin paljon muuhun. Toivon todella että elämäsi ja olemisesi olisi onnellista ja sitä oikealla tavalla elämänmakuista. Kahvitellaan.


      • voipytty

        kaupan mustikkapiirakasta, kun jaan sen puolison kanssa. Raittiina silti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe