Aurinkoinen raitis lauantai, illaksi limsapullo.
20.2-10 Lauantai
8
235
Vastaukset
- k.apula
Karmea krapula, mutta jo 3 tuntia ilman viinaa!
- Meriläinen
Pakkasta -20 C, kova tuuli.
Onneksi ei tarvi lähteä mihinkään.
Raitis koti-ilta.- Arrrr...
mutta muuten menee hyvin. Ei paljon jäkätetty aamulla kun koiraa käytin peellä - puolen tunnin päästä vasta naama suli. Vaan kun minä syksyllä päätin jotten puolella sanalla valita talvesta niin totean vaan että nyt olis hitsin helppo aurata pottuvaot tuonne hankeen - sen verran pehmosta on pelloilla.
- Oskari5
Olen varannut illaksi leivoksen ja yrttiteetä ison lasillisen. Siihen kun lisää ripauksen hedelmäsokeria, niin maku on taatusti parempi, kuin ennen vanhaan rommitotissa.
Ilta olisi täydellinen, josko mäkihypystä vielä luiskahtaisi mitali.- Arrr...
mitali sieltä luiskahtaa jos Suomen pojat ei takamuksilleen laske. Näin minä uskon.
- Juupajuu__
Arrr... kirjoitti:
mitali sieltä luiskahtaa jos Suomen pojat ei takamuksilleen laske. Näin minä uskon.
Eilen jouduin jälleen kerran illalla houkutustilanteeseen alkoholin kanssa ja kovasti kylmän ilman takia olisi tehnyt mieli lämmikettä, mutta sitten kun mieliteko meni ohi, päätinkin juoda kahvia. Ja mitään en tuntenut menettäneeni. Tätä menoa tuntuu että alkoholiton elämä sopii minulle. En ole pitkään aikaan tuhlannut paljoa, tehnyt tai sanonut jotain sellaista että hävettää seuraavana päivänä, en ole hukannut tavaroitani ja minulla on ollut hyvä ja tasapainoinen olo - ja mielikään ei ole ollut kovasti maassa. En ole herännyt seuraavana päivänä pelkotiloissa enkä vapissut krapulassa. = )
Tänäänpä siis saunomista ilman kaljaa ja rauhallinen koti-ilta. - Arrr...
Juupajuu__ kirjoitti:
Eilen jouduin jälleen kerran illalla houkutustilanteeseen alkoholin kanssa ja kovasti kylmän ilman takia olisi tehnyt mieli lämmikettä, mutta sitten kun mieliteko meni ohi, päätinkin juoda kahvia. Ja mitään en tuntenut menettäneeni. Tätä menoa tuntuu että alkoholiton elämä sopii minulle. En ole pitkään aikaan tuhlannut paljoa, tehnyt tai sanonut jotain sellaista että hävettää seuraavana päivänä, en ole hukannut tavaroitani ja minulla on ollut hyvä ja tasapainoinen olo - ja mielikään ei ole ollut kovasti maassa. En ole herännyt seuraavana päivänä pelkotiloissa enkä vapissut krapulassa. = )
Tänäänpä siis saunomista ilman kaljaa ja rauhallinen koti-ilta.Kyllä kunnon sumppi aina viinan voittaa. On hienoa huomata kuinka elämä rakentuu kahvin juonnilla parempaan suuntaan ja rahaa jää todellakin paljon muuhun. Toivon todella että elämäsi ja olemisesi olisi onnellista ja sitä oikealla tavalla elämänmakuista. Kahvitellaan.
- voipytty
kaupan mustikkapiirakasta, kun jaan sen puolison kanssa. Raittiina silti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
