Mua ärsyttää se kun oon nii monta kertaa laittanu tänne keskusteluhi et laittakaa hyviii virtuaaliosotteita..jen..Mut aina sit ne on lopetettuja tai iha sekalaisii..Toivon et nyt sä laittaisit jonku hyvän linkin mistä mä voisin löytää reippaan ja ihanan hepan
Hellpp!!!!
4
324
Vastaukset
- hopeaharja
moi! mulla on talli joka on todella siisti ja selkeä. tallia on helppo käyttää jne.kaikki hevosemme ovat ainutlaatuisia ja jotkut kilttejä ja toiset taas vähän villejä tulkaa kaikki katsomaan, tässä osoite : http://tallihopeaharja.suntuubi.com/
- TiD33
Tervetuloa virtuaalitalli Santiaqiin! Etsimme ahkeria hoitajia suurimmalle osalle hevosistamme ja tarjoamme hoitajille monipuoliset mahdollisuudet mm. kisaamiseen ja valmentautumiseen.
Olemme hyvin avoimia uusille ideoille ja persoonille, eikä syrjimistä tai kaltoinkohtelua sallita. - Mönster
Elikkä, tässä olisi sinulle ei omasta mielestäni ainakaan sekava talli, enkä ole lopettamassakaan hetkeen. Hevosista kaikki ovat vapaina ja omalla tavallaan mahtavia. LINKKI: http://www.milkytwilight.suntuubi.com
- Ven :3
Joo täällä kannattaa myös käydä katsomassa, yksi poni enää vapaana ; D
Osoite: http://devilovesong.webs.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629