Mua ärsyttää se kun oon nii monta kertaa laittanu tänne keskusteluhi et laittakaa hyviii virtuaaliosotteita..jen..Mut aina sit ne on lopetettuja tai iha sekalaisii..Toivon et nyt sä laittaisit jonku hyvän linkin mistä mä voisin löytää reippaan ja ihanan hepan
Hellpp!!!!
4
324
Vastaukset
- hopeaharja
moi! mulla on talli joka on todella siisti ja selkeä. tallia on helppo käyttää jne.kaikki hevosemme ovat ainutlaatuisia ja jotkut kilttejä ja toiset taas vähän villejä tulkaa kaikki katsomaan, tässä osoite : http://tallihopeaharja.suntuubi.com/
- TiD33
Tervetuloa virtuaalitalli Santiaqiin! Etsimme ahkeria hoitajia suurimmalle osalle hevosistamme ja tarjoamme hoitajille monipuoliset mahdollisuudet mm. kisaamiseen ja valmentautumiseen.
Olemme hyvin avoimia uusille ideoille ja persoonille, eikä syrjimistä tai kaltoinkohtelua sallita. - Mönster
Elikkä, tässä olisi sinulle ei omasta mielestäni ainakaan sekava talli, enkä ole lopettamassakaan hetkeen. Hevosista kaikki ovat vapaina ja omalla tavallaan mahtavia. LINKKI: http://www.milkytwilight.suntuubi.com
- Ven :3
Joo täällä kannattaa myös käydä katsomassa, yksi poni enää vapaana ; D
Osoite: http://devilovesong.webs.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436