Raskaita aaltoja

joskus
sen on kuin pumpulia poskipäillä
toisinaan taas
sade – kuin sielustani kumpuava kivun ääni

silmientakainen maailmani
muille vieras
väliin itsekin siinä kuin muukalainen
harhaillen, hapuillen

haluan pois
tästä hauraana viipyilevästä hämystä
välkehtivien valojen estradille

sinne
missä elämänhaluiset kädet
ojentuvat kohti
ja suudelmientäyteinen syli

ohjaisitko minut polulle oikealle

10

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ... oma maailmani musertavan kämmenensä
      päälleni painanut
      ja minäkin harmaaksi juovaksi harmaiden päivien
      virtaan jäännyt
      kun sitä katsotaan sinun silmin nopeutettunana.

      ota päältäni tämä raskas taakka ja tempaise elämään
      kaikkeen sykkivään
      anna minun olla keijusi tai pieni tulitikku tyttö
      vaikka mikä !
      kunhan kiidätät halki elämän
      kupliva nauru sisällämme
      ja me juopuneina kaikesta kauniista
      rakkaudesta ...

      no joo paremmin mollille sopivaa
      ensin ajattelin
      mutta sitten luin toisen kerran
      kolmannenkin ja tässähän oli kaikki upeuden rakennus ainekset !!!
      tuo suudelmientäyteinen syli on todella sitä kaikkea kaunista
      joten todella hyvin hyvä upea linda !!!

      • ' ota päältäni tämä raskas taakka ja tempaise elämään
        kaikkeen sykkivään
        anna minun olla keijusi tai pieni tulitikku tyttö
        vaikka mikä '

        Noissa sanoissasi on taikaa,
        uskomattoman herkkiä ja kauniita lauseita.
        Kiteytät niissä tuntemuksiani enemmän kuin
        osaan edes lausua ääneen.

        Kiitos !

        PS moll taitaa olla nuukahtanut.


    • *saaga*

      niin kiihkeästi
      missä olet sinä
      oikea elämä

      mitä se on ei ainakaan
      tätä jota nyt elän
      avaa jo minullekin ne

      kultaportit

      missä rkkaus ja hyvä olo
      on tarjolla kaikille

      Kunpa löytyisikin se
      taikasana
      avain kultainen
      mutta

      taapertaa täytyy
      se polku
      mikä minun on ..

      kiitän sinua runojen taitaja ;)

      • etsin sitä kultaista avainta,
        harhailen ja hapuilen yhä tässä maailmassani.

        Sinulle suuri kiitos.


    • syysyöllä

      Ääni ei ole mielestäni kivun ääni
      vaan todella rauhoittava ja nautittava
      vaikka liika on aina liikaa siinäkin.

      Toivoisin voivani osoittaa sinulle
      missä ne kädet sinua odottavat
      ja hyväilevät pehmeää vartaloasi,
      kertoen,rakastan.

      Aurinkoisia,mutta hieman lämpöisempiä päiviä sinulle.

      • toivorikkaista ja herkistä sanoistasi.
        Etsin ja toivon löytäväni.


    • loistaa kasvoiltani,
      kaikki on hyvin,
      joskus taas mieleni
      myrskytuuli repii sisuskalujani
      sastaen suolaista vettä poskipäille.

      Silloin tuntuu kuin mieleni
      musta haamu harhailisi liukkailla
      rappusilla koskaan pääsemättä ylös.

      HALUAN ELÄÄÄÄ, KUULETTEKO!!!!!!!
      Elää rakkauden elämää,
      tuntien lämpöiset suudelmat
      pehmeät,vaativat kädet
      värisevän vartalon omaani vasten.

      Se on Rakkautta, sitä polkua etsin
      auttaisitko Sinä minua oikeaan suuntaan?

      Kiitos linda. J.

      • olet mies ja Runoilija joka ei unohdu
        persoonana eikä riimityksinesi keneltäkään.

        Elämä ottaa ja elämä antaa,
        toisinaan tuntuu vain siltä, että enemmän ottaa.

        Kiitos kaunis ajatuksistasi, runosi tuomista tunnelmista.


    • Kaunis runo haaveista, toive niiden täyttymyksestä,
      haikea, kipeä, koskettava, jossa rakkaudellinen sointu,
      tätä luki mielellään, tässä linda herkimmillään.

      • kipeyttä runossani on enemmän,
        kuin mitä kykenin kirjoittamaan.

        Kiitos Sinulle ja kevään aurinkoa sydämeesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe