joskus
sen on kuin pumpulia poskipäillä
toisinaan taas
sade – kuin sielustani kumpuava kivun ääni
silmientakainen maailmani
muille vieras
väliin itsekin siinä kuin muukalainen
harhaillen, hapuillen
haluan pois
tästä hauraana viipyilevästä hämystä
välkehtivien valojen estradille
sinne
missä elämänhaluiset kädet
ojentuvat kohti
ja suudelmientäyteinen syli
ohjaisitko minut polulle oikealle
Raskaita aaltoja
10
347
Vastaukset
- runo64-1
... oma maailmani musertavan kämmenensä
päälleni painanut
ja minäkin harmaaksi juovaksi harmaiden päivien
virtaan jäännyt
kun sitä katsotaan sinun silmin nopeutettunana.
ota päältäni tämä raskas taakka ja tempaise elämään
kaikkeen sykkivään
anna minun olla keijusi tai pieni tulitikku tyttö
vaikka mikä !
kunhan kiidätät halki elämän
kupliva nauru sisällämme
ja me juopuneina kaikesta kauniista
rakkaudesta ...
no joo paremmin mollille sopivaa
ensin ajattelin
mutta sitten luin toisen kerran
kolmannenkin ja tässähän oli kaikki upeuden rakennus ainekset !!!
tuo suudelmientäyteinen syli on todella sitä kaikkea kaunista
joten todella hyvin hyvä upea linda !!!' ota päältäni tämä raskas taakka ja tempaise elämään
kaikkeen sykkivään
anna minun olla keijusi tai pieni tulitikku tyttö
vaikka mikä '
Noissa sanoissasi on taikaa,
uskomattoman herkkiä ja kauniita lauseita.
Kiteytät niissä tuntemuksiani enemmän kuin
osaan edes lausua ääneen.
Kiitos !
PS moll taitaa olla nuukahtanut.
- *saaga*
niin kiihkeästi
missä olet sinä
oikea elämä
mitä se on ei ainakaan
tätä jota nyt elän
avaa jo minullekin ne
kultaportit
missä rkkaus ja hyvä olo
on tarjolla kaikille
Kunpa löytyisikin se
taikasana
avain kultainen
mutta
taapertaa täytyy
se polku
mikä minun on ..
kiitän sinua runojen taitaja ;)etsin sitä kultaista avainta,
harhailen ja hapuilen yhä tässä maailmassani.
Sinulle suuri kiitos.
- syysyöllä
Ääni ei ole mielestäni kivun ääni
vaan todella rauhoittava ja nautittava
vaikka liika on aina liikaa siinäkin.
Toivoisin voivani osoittaa sinulle
missä ne kädet sinua odottavat
ja hyväilevät pehmeää vartaloasi,
kertoen,rakastan.
Aurinkoisia,mutta hieman lämpöisempiä päiviä sinulle. loistaa kasvoiltani,
kaikki on hyvin,
joskus taas mieleni
myrskytuuli repii sisuskalujani
sastaen suolaista vettä poskipäille.
Silloin tuntuu kuin mieleni
musta haamu harhailisi liukkailla
rappusilla koskaan pääsemättä ylös.
HALUAN ELÄÄÄÄ, KUULETTEKO!!!!!!!
Elää rakkauden elämää,
tuntien lämpöiset suudelmat
pehmeät,vaativat kädet
värisevän vartalon omaani vasten.
Se on Rakkautta, sitä polkua etsin
auttaisitko Sinä minua oikeaan suuntaan?
Kiitos linda. J.olet mies ja Runoilija joka ei unohdu
persoonana eikä riimityksinesi keneltäkään.
Elämä ottaa ja elämä antaa,
toisinaan tuntuu vain siltä, että enemmän ottaa.
Kiitos kaunis ajatuksistasi, runosi tuomista tunnelmista.
Kaunis runo haaveista, toive niiden täyttymyksestä,
haikea, kipeä, koskettava, jossa rakkaudellinen sointu,
tätä luki mielellään, tässä linda herkimmillään.kipeyttä runossani on enemmän,
kuin mitä kykenin kirjoittamaan.
Kiitos Sinulle ja kevään aurinkoa sydämeesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602