mikähän mahtaa olla pielessä kun en pysty lataamaan MITÄÄN ohjelmia koneelleni- Minulla on dualboottina vista ja win 7. Vista toimii normaalisti, mutta seiskan puolella ei toimi mozilla,opera yms (toimi siis aikaisemmin) ja jos koitan ladata jotain niin lataus katoaa keskenkaiken jonnekin. Olen tarkistanut koneen fsecurella, adawarella ja mcafeella, mitään muuta kuin pari cookieta ei löydy.
Lisäksi ohjelmia katoaa desktopilta ja valikoista ja pitää penkoa programfilesista?
Olisiko rakentavia ideoita?
joudun muuten poistamaan koko win 7:an.
Mitenköhän se onnistuu ilman että vistan tiedot katoaa..
näihin jos saisin neuvoja viisaammilta niin olisin kiitollinen!
Kiitos
win 7, mikään ei toimi
12
825
Vastaukset
- lost_
muistin laita?Alkaako loppua? Mulla kannettavassa W7 ja lataukset/Mozilla pelaa loistavasti.
- hjkasdifusdff
ei ole muistista kiinni. uusi tehokas pöytäkone, tosin mystisesti windows arvosana on tippunut grafiikkapisteiden osalta, mutta sehän ei varmasti liity tähän ongelmaan
- Vista kö
On alkuperäinen käyttis ja olet hankkinut 7:kan jostain netistä ? 7 on paljon hellävaraisempi laitteistolle ja toimii kevyemmin.Yleensä juuri "tehokkaiden" pakettikoneiden ongelma on näytönohjain,joka säästösyistä on alamittainen...
- hjkasdifusdff
Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana
kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??
- Kysymys..
Onko aito vai imutettu W7?
Jos aito, niin tee korjausasennus nyt ensimmäisenä. Jos waretettu, niin osta aito. - muuan mies
Onko Win 7 partitio niin pieni, ettei sinne mahdu swappifilea, päivityksiä ja latauksia ym?
- hjkasdifusdff
selvyyden vuoksi siirsin viestin tänne,..
Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana
kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??
Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??
e hjkasdifusdff kirjoitti:
selvyyden vuoksi siirsin viestin tänne,..
Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana
kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??
Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??
ese vista seiskaan eli asennat vistan "päälle"
- kimierkki
hjkasdifusdff kirjoitti:
selvyyden vuoksi siirsin viestin tänne,..
Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana
kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??
Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??
e>kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??
Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??<
Eiköhän se wista ole siellä C:llä, sehän on ensin asennettu. Ja toiseksi kun asensit seiskan, kai katsoit mille levylle/osille se asentui. - muuan mies
kimierkki kirjoitti:
>kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??
Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??<
Eiköhän se wista ole siellä C:llä, sehän on ensin asennettu. Ja toiseksi kun asensit seiskan, kai katsoit mille levylle/osille se asentui.Katso Windows hakemistojen päivämääriä - niistä varmaan pystyst päättelemään (esim installer hekemisto)
- hjkasdifusdff
muuan mies kirjoitti:
Katso Windows hakemistojen päivämääriä - niistä varmaan pystyst päättelemään (esim installer hekemisto)
tämä auttoi! poistin windows 7:lle varatun h: osion..
Onko ohjelmat asennettu oikeaan kansioon?
Vanhat ohjelmat asennetaan kansioon Program Files (x86) ja uudet 64 bittiset
ohjelmat kansioon Program Files.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504