win 7, mikään ei toimi

hjkasdifusdff

mikähän mahtaa olla pielessä kun en pysty lataamaan MITÄÄN ohjelmia koneelleni- Minulla on dualboottina vista ja win 7. Vista toimii normaalisti, mutta seiskan puolella ei toimi mozilla,opera yms (toimi siis aikaisemmin) ja jos koitan ladata jotain niin lataus katoaa keskenkaiken jonnekin. Olen tarkistanut koneen fsecurella, adawarella ja mcafeella, mitään muuta kuin pari cookieta ei löydy.

Lisäksi ohjelmia katoaa desktopilta ja valikoista ja pitää penkoa programfilesista?

Olisiko rakentavia ideoita?

joudun muuten poistamaan koko win 7:an.

Mitenköhän se onnistuu ilman että vistan tiedot katoaa..

näihin jos saisin neuvoja viisaammilta niin olisin kiitollinen!

Kiitos

12

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost_

      muistin laita?Alkaako loppua? Mulla kannettavassa W7 ja lataukset/Mozilla pelaa loistavasti.

      • hjkasdifusdff

        ei ole muistista kiinni. uusi tehokas pöytäkone, tosin mystisesti windows arvosana on tippunut grafiikkapisteiden osalta, mutta sehän ei varmasti liity tähän ongelmaan


    • Vista kö

      On alkuperäinen käyttis ja olet hankkinut 7:kan jostain netistä ? 7 on paljon hellävaraisempi laitteistolle ja toimii kevyemmin.Yleensä juuri "tehokkaiden" pakettikoneiden ongelma on näytönohjain,joka säästösyistä on alamittainen...

      • hjkasdifusdff

        Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana

        kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??


    • Kysymys..

      Onko aito vai imutettu W7?

      Jos aito, niin tee korjausasennus nyt ensimmäisenä. Jos waretettu, niin osta aito.

    • muuan mies

      Onko Win 7 partitio niin pieni, ettei sinne mahdu swappifilea, päivityksiä ja latauksia ym?

      • hjkasdifusdff

        selvyyden vuoksi siirsin viestin tänne,..

        Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana

        kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??

        Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??

        e


      • hjkasdifusdff kirjoitti:

        selvyyden vuoksi siirsin viestin tänne,..

        Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana

        kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??

        Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??

        e

        se vista seiskaan eli asennat vistan "päälle"


      • kimierkki
        hjkasdifusdff kirjoitti:

        selvyyden vuoksi siirsin viestin tänne,..

        Molemmat käyttikset ovat aitoja. Win7 on siis upgrade jonka sain pakettikoneen mukana. c: asemalla 128 gt vapaana, h: 432gt, d:3gt, 82gt varaamatonta? sitten on vielä 2 tyhjää kohtaa levynhallinnassa joissa lukee vain peruslevy ensisijainen osio .32gt ja 173mt -100% vapaana

        kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??

        Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??

        e

        >kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??

        Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??<

        Eiköhän se wista ole siellä C:llä, sehän on ensin asennettu. Ja toiseksi kun asensit seiskan, kai katsoit mille levylle/osille se asentui.


      • muuan mies
        kimierkki kirjoitti:

        >kai se on pakko poistaa koko win7, mutta kumpikohan asema se noista on ? veikkaan että c: ??

        Miten voin saada varmuuden että millä asemalla on vista ja missä w7 ??<

        Eiköhän se wista ole siellä C:llä, sehän on ensin asennettu. Ja toiseksi kun asensit seiskan, kai katsoit mille levylle/osille se asentui.

        Katso Windows hakemistojen päivämääriä - niistä varmaan pystyst päättelemään (esim installer hekemisto)


      • hjkasdifusdff
        muuan mies kirjoitti:

        Katso Windows hakemistojen päivämääriä - niistä varmaan pystyst päättelemään (esim installer hekemisto)

        tämä auttoi! poistin windows 7:lle varatun h: osion..


    • Onko ohjelmat asennettu oikeaan kansioon?
      Vanhat ohjelmat asennetaan kansioon Program Files (x86) ja uudet 64 bittiset
      ohjelmat kansioon Program Files.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe