Olen harkitsemassa ranskalais valmisteista 80- luvun loppupuolella valmistunutta venettä, jossa iän myötä ovat veneen kyljessä ja rungossa olevat teippaukset uusimisen tarpeessa. Mistäs moiset olisivat hankittavissa ja millaisin kustannuksin?
Miten pääsisin parhaiten eroon vanhoista kovin "istuneista" teipin jämistä?
Asiaa on muistaakseni kysytty aiemminkin, mutta en viitsisi millään lähteä kaivelemaan arkistojen syövereitä. Kiitos vinkeistä jo etukäteen!!!
Veneen teippaukset
11
5745
Vastaukset
- Eippi
hommasin itte, 1,5m pätkinä jotka liimasin vanhojen paikalle ja hyvä tuli.
Siellä oli hyvä valikoima erivärisiä teippejä ja sai teetettyä millin tarkkuudella oikeen levyset ja samalla tuli vielä tekstit ja rekisterinumerot.
Teipin liimat lähtee esim. bensiininjäänestolla. - skip
Oletko pk-seudulla? Itse teetin aika epämääräisen näköisessä, mutta äärimmäisen hyvässä pajassa veneen nimeä varten tarrakirjaimet.
Paikan nimeä en muista, mutta sijaitsee Helsingin Hämeentiellä, Sakarinkadun kulmassa, sisäänkäynti Hämeentien puolelta. Meikäläisen nimitarra veneeseen valmistui tunnissa.... Loistavaa palvelua, sanon minä. Ja muistaakseni se oli n. 50% halvempi kuin muut,isot teippitalot.- Pete
Turun seudulla asuvana hain ne udet kylki- ja nimiteipit purkkariin Mainosnergistä. Yritys majailee Turun Kärsämäessä osoitteessa Hiidenkatu 9. Hinnat oli edulliset, väri- ja fonttivalikoimaa riitti. Suosittelen.
- Hämeentiellä
Minä olen parit nimitarrat ja viimeksi rekisteritarrat teettänyt Tekstipisteessä Hämeentiellä, suunnilleen Surenkadun risteyksessä. Nimitarroja ei tarvinnut vanhuuttaan vaihtaa, mutta vene maalattiin. Suoraa teippiä osaavat varmasti leikata vähemmälläkin, mutta tekstit olen vienyt sinne grafiikkana sähköpostissa. Ei siis ole tarvinnut tyytyä vakiofontteihin, ei edes tietokoneelle asennettuihin fontteihin.
- T. Arra
Stadin suunnalla Herttoniemestä Hitsaajankadulta Megaprint, entisen A-lehtien toimitalon ja Maritimin välistä katutasosta.
- Tarra
Se Hämeentiellä sijaitseva tarraliike oli TARRAFIRMA olisiko netistäkin löytynyt osoitteella www.tarrafirma.net tai jotain sinnepäin.
Tarrat irtoavat kivasti mm. kuumailmapistoolilla varovasti ottaen, mutta varokaa ihmeessä ettei vene ole sen jälkeen ilmiliekeissä! - Voi Voi
Tarra kirjoitti:
Se Hämeentiellä sijaitseva tarraliike oli TARRAFIRMA olisiko netistäkin löytynyt osoitteella www.tarrafirma.net tai jotain sinnepäin.
Tarrat irtoavat kivasti mm. kuumailmapistoolilla varovasti ottaen, mutta varokaa ihmeessä ettei vene ole sen jälkeen ilmiliekeissä!Hämeentien ja Sakarinkadun kulmassa EI ENÄÄ ole tätä liikettä, voi EI!
- SR
Veneen teippauksia on tarjoila tällä. kannatta pyytä tarjouksen.
http://www.teippaukset.com/veneen-teippaus.html - h.eippi
Miläs muulla aineella lähtisi nuo vanhat teipit kuin Eipin bensiininjäänestolla.?
- 4
Itse teippi lämmittämällä, liima 3M Cleanerilla.
- lappu
Kysytäänkö muuta? Nimimerkki voisi alkaa veellä, mutta sekin on kai varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693