Raskaus ja seksi!

Miranda77

Hei! Olen viikolla 17 raskaana oleva nainen ja minun ei ole tehnyt mieli seksiä koko raskauden aikana. :( Se muutama kerta, kun seksiä on ollut, niin se on sattunut kummallisesti. Ei minuun koskaan ennen seksi ole sattunut. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Kävin jo gynelläkin ja hän sanoi, että limakalvoni ovat nyt raskauden aikana vain niin herkät. Vuodin reilusti verta jo gynen tutkimuksessakin. Hän sanoi ettei siihen oikein ole mitään konstia. Mieheni kärsii tästä kovasti, eikä jotenkin ymmärrä minua lainkaan. Kysyisinkin, että onko kenelläkään suositella mitään liukuvoidetta, mitä voisi käyttää raskaana ja jossa olisi ph-arvot kohdillaan vai mitähän tälle vaivalle voisi tehdä? En halunnut laittaa tätä kysymystäni tuonne seksipalstalle, koska tahtoisin nimenomaan raskaana olevien naisten kokemuksia ja miksei miestenkin, että miten olette suhtautuneet raskaana olevaan naiseenne, jos hänen ei tee mieli seksiä. Entä te, jotka olette jo synnyttäneet: Vahvistuuko limakalvot synnytyksen lähestyessä?

4

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Mulla oli sama juttu eli alkuun herkät limakalvot eikä tehnyt seksiä mieli. Loppuvaiheessa sitten litisi kunnolla eli limakalvot oli hyvät ja seksiä teki mieli aivan jatkuvasti. Imetyksen aikana taas jouduin turvautumaan estrogeenivoiteeseen (saa käyttää pienellä annostuksella silloinkin) jotta seksi edes jotenkin sujui.

Äitiyspakkauksessakin on liukkaria! kaikkia voi käyttää raskauden aikana. Siis niitä normaaleita mitä saa marketeista.

• ...

juttu mullakin :/ Alkuraskaudessa seksi sattui ikävästi ja sitä ei oikein tehnyt mieli ,, mut tosiaan puolessa välissä raskautta oli jo halut tosi kovat ja seksiä tekee mieli ja ei tee enää kipeää :)

• eiheru
        ... kirjoitti:

juttu mullakin :/ Alkuraskaudessa seksi sattui ikävästi ja sitä ei oikein tehnyt mieli ,, mut tosiaan puolessa välissä raskautta oli jo halut tosi kovat ja seksiä tekee mieli ja ei tee enää kipeää :)

meillä mies ei uskalla koskea muhun :) sanoi että sitten kun on se 12 viikkoa täynnä..eli reppana joutuu odottamaan reilun kuukauden ja minäkin. mun kyllä vähän jo tekis miele ja miestäkin kyllä mut se nyt taitaa olla vaan lutusen tomppeli.

• hennaliina

miksi noille miehille on niin vaikeaa ymärtää ettei se seksi nyt vain onnistu sormia napsauttamalla. ne ei usko, kun sanoo että sattuu ja loukkaantuvat jos ei anna. jos heidän vehkeensä olis vereslihalla, niin eivät hekään varmasti antaisi edes sattua siihen. se niin riepoo! nyt taas kun on huono olo ja hirveä väsy ja paikat kuivana, niin ei voisi vähempää kiinnostaa. kun päivän päätteeksi sänkyyn kellahtaa niin nukkua minä ainakin haluan. toisin oli sitte ainaki edellisen raskauden lopussa! seksiäseksiäseksiä! ittellä oli kova hinku jatkuvasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe