Terve, toivoisin pikaista apua ongelmaani.
Ostin tänään
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat/PBBUTFLYM745/packard-bell-easynote-kannettava?Selected=Specifications#tPr...
Kannettavan jossa on windows 7. Laitoin päälle, tein alkuasetukset, vaihdon mozillan, laitoin virusturvan, windows päivitti itseään (37 päivityksen verran??) yms yms. Laitoin koko ajan rastiin ruutuun että käynnistän myöhemmin. Nyt sitten kun käynnistin itse uudelleen, kone jää jumittamaan kohtaan "Valmistaudutaan määrittämään Windowsia . . . Älä katkaise virtaa tietokoneesta." Valot vilkkuvat ja tuo kolme pistettä myös, eli kone ei ole "oikeasti" juntturassa. Tämä tilanne kuitenkaan ei etene mihenkään vaikka tunnin odottaisi.
Olen kokeillut BIOSista muuttaa f5 ja f6 painikkeilla vaihdella boottaus järjestystä, kokeillut f8 rämpyttäen päästä korjaustilaan yms yms mutta pääsen vain vikasieto tilassa (joskus) käsiksi jotenkin koneeseen, mitä tehdä? Mukana ei tullut win7 levyjä, vaan suositeltiin itse tekemään backup levyt Packard bellin ohjelmalla. Näin olin itsekkin ajatellut tekeväni "kohta" mutta ongelmat alkoivat jo nyt.
Osaisiko joku auttaa? Kiitos etukäteen
WIN 7 Käynnistyksessä ongelma
7
1439
Vastaukset
- Inttiman
Olen kokeillut myös muita jippoja, eli irroittaa usbi tikut, verkkopiuhat ja akku yms yms.
- kauan...
Ja varsinkin noin monen päivityksen kanssa.
vaan kannattanut käynnistää uudelleen aina pyydettäessä. no, on siellä palautusosio, aloita alusta ja pistä tehtaan asetukseille ja toimi niinkuin pyydetään äläkä ala sooloilemaan mitään.
- koetellaan
Itse ostin tietsikan torstaina. Noita päivityksiä on tullut kasapäin ja paljon jopa Officeen, jota en edes aio ottaa käyttöön (Open Officen asennan jossain vaiheessa).
Joka tapauksessa sun on vaan odotettava kärsivällisesti, se koneen valmistelu uudelleen buuttauksen jälkeen vie paljon aikaa. En itse mitannut mutta kerkisin kyllä eilen nauttimaan sapuskat odotellessa ;-) Jossain 30% kieppeillä meinasi usko loppua.
Edelleen ottaisin koneen XP:llä jos olisi mahdollista. Tai tämä vehje tulee kotiteatterilaitteeksi ja takuuvarmasti asentuisi Linux, jos ei olisi pakko ottaa käyttistä mukaan...
(Kärsivällisyyttä koettelee myös Suomi24; 9 11 EI ole 20?)- poy
miten w7 buutataan
- joku...
poy kirjoitti:
miten w7 buutataan
niin ,että painat Buu nappia kun laitat käymään sen.
- jälkeen ...
poy kirjoitti:
miten w7 buutataan
Sehän haluaa tuttuun malliin tulla buutattavaksi isompien päivitysten jälkeen. Yllärinä se sitten jatkaa asentelemista aikas pitkään (se "määrittäminen") kun on startannut uudelleen, ja tässä vaiheessa vissiin aloittajan kärsivällisyys lopahti. Kone tekee ne ekat prosentit sairaan hitaasti mutta vauhti onneksi kiihtyy loppua kohden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570