ON PARAS!! Elikkäs... Voisiko joku vastata näihin kysymyksiin? 1.Onko Lordi tauolla? 2. Onko kyseisellä hirviö-yhtyeellä enään keikkoja? 3. Mikä on kyseisen yhtyeen virallinen fanisivu? 4.Entä faniposti-osoite?
ARIGATO! =D
LORDI....
5
1304
Vastaukset
- vastauksia?
katsotte vain,ettekä kirjoita! >=O *pyytää kauniisti,että vastauksia tulisi* xie xie! =)
- No tä Lordifani yhä!
Olen KÄRSIMÄTÖN!! Laulan sitten tänne jotain! >=P >=)
She's over by my place as decoration
I preserved her face for inspiration
Flashlights from authorities
Lanterns brighten up the scene
Familiar faces of the long dead..... HALUATTEKO,ETTÄ LAULAN LISÄÄ?!?!? MUAAHAHAHA!!! MULLA ON VALTAA!!! >=) *laulaa lisää*
The mad butcher goes bump in the night
And loneliness
It makes nights endless
The farm bathes in the thumping moonlight
It incubates my grief and madness
And sometimes
That's when I get a deadached
I can't feel myself I'm sinking deeper
Mother's not really gone, I'm dressing in her
LISÄÄ??!?!? >=D MUAHAHAHAH KYLLÄ VAAN!!!LOPPUUN KOKO LURITUS!!!
Dusty musty shrine to ma
Board the door so she'll keep long
There's no way that she'll be leaving me
Sometimes - I get a deadache yeah
Sometimes - I get a deadache yeah
Sometimes
In November I lost my family
They took away all my friends and blamed insanity
Ai mun kurkku... ='( *menee juomaan jotain lämmintä*
- moi random
dum dum
- sweet home alabama
tässäpä vastauksia ^_^''
1.Joo, ne on syömässä kebabbia Rovaniemellä
2.Ei oo ku Chuck Norris pieksi ne semmoseen kuntoon että ne ei enään keikkaile :(
3.Chuck Norris hajotti senkin ;(
4.Sen myös ;;(
Dôzo vaan sitten tässä, toivottavasti auttoi :) - loordifani
1) Lordi on Nashvillessä äänittämässä levyä.
2) On heillä sitten kun levy on valmis.
3) www.lordi.fi
4) c/o SONY BMG music,
PL 285
02601 Espoo
Lordi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019