Peugeot 607

isoa autoa etsivä

Millaisia kokemuksia tuosta autosta? Onko ollut vikoja tai ongelmia omistajat? Olen harkinnut tuollaisen ostoa automaattina ja bensamallina. Noita saisi n. 10000 e:lla sata tonnia ajettuja. Onko parempi ostos kuin esim. Hyundai Sonata tai Nissan Maxima? Tavoitteeni on ostaa iso mukava hiljainen lämmin auto mahdollisimman edullisesti.

97

4200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japzzz

      Jos kysyt että onko parempi ostos kuin sonata tai maxima niin etpä ole paljon noita autoja käynyt kokeilemassa.

      Kun maxima tuntuu paisutetulta sunnylta, on 607 presidenttiluokan kulkine.

      Käy koeajolla, huomaat saman itsekin. Toki, onhan 607 maksanut uutena kaksikertaa niin paljon kuin maxima.

      • 5+9

        Hyvää ja hiljaista kyytiä, ja hyvä ajettava.


      • grh...

        saattaa olla vaan nissan 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti..se siitä synnystä.


      • grh...
        5+9 kirjoitti:

        Hyvää ja hiljaista kyytiä, ja hyvä ajettava.

        auto on arvoton paska.


      • spööpösöö
        grh... kirjoitti:

        saattaa olla vaan nissan 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti..se siitä synnystä.

        Auto on kokonaisuus pienemmistä osakokonaisuuksista.

        Jos moottori on äärimmäisen luotettava sen kustannuksella että ruostesuojaus, äänieristys ja ajo-ominaisuudet on unohdettu, niin onko auto parempi kuin toisenmerkkinen, jossa moottori on "vain" hyvä, ajo-ominaisuudet ja ruostesuojaus erittäin hyvät?

        Mielestäni ei.


      • 605 Srdt
        grh... kirjoitti:

        saattaa olla vaan nissan 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti..se siitä synnystä.

        itsekkään tietää tai ymmärtää kirjoitustasi, vai mitä tarkoittaa. Saattaa olla 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti? mitä tarkoitat älykääpiö tason kirjoituksellasi. tuntuu kirjoituksestasi päätellen olla mutu tietoa sinulla näistä autoista. Eipä paljon ole näkynut nisuneita liikenteessä, millä olisi ajettu yli 600000km ilman ylimääräisiä remontteja, kuten itseni edellinen 605 srdt pösöni, millä ajoin 615000km, eikä tarvinnut kääriä uutta pelti ympärille, kuten omistamiini nisulootiin olen joutunut tekemään.. Samoin se pösö on edelleen liikenteessä.


      • Hyshys hiljaa nyt
        605 Srdt kirjoitti:

        itsekkään tietää tai ymmärtää kirjoitustasi, vai mitä tarkoittaa. Saattaa olla 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti? mitä tarkoitat älykääpiö tason kirjoituksellasi. tuntuu kirjoituksestasi päätellen olla mutu tietoa sinulla näistä autoista. Eipä paljon ole näkynut nisuneita liikenteessä, millä olisi ajettu yli 600000km ilman ylimääräisiä remontteja, kuten itseni edellinen 605 srdt pösöni, millä ajoin 615000km, eikä tarvinnut kääriä uutta pelti ympärille, kuten omistamiini nisulootiin olen joutunut tekemään.. Samoin se pösö on edelleen liikenteessä.

        Ei kerrota kellekään mutta ruostuu ne kynnyskotelot noista 605:takin..


      • 09k32
        605 Srdt kirjoitti:

        itsekkään tietää tai ymmärtää kirjoitustasi, vai mitä tarkoittaa. Saattaa olla 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti? mitä tarkoitat älykääpiö tason kirjoituksellasi. tuntuu kirjoituksestasi päätellen olla mutu tietoa sinulla näistä autoista. Eipä paljon ole näkynut nisuneita liikenteessä, millä olisi ajettu yli 600000km ilman ylimääräisiä remontteja, kuten itseni edellinen 605 srdt pösöni, millä ajoin 615000km, eikä tarvinnut kääriä uutta pelti ympärille, kuten omistamiini nisulootiin olen joutunut tekemään.. Samoin se pösö on edelleen liikenteessä.

        wikipediasta 605 pösön faktat. Eipä mairittele taaskaan pösö laatu. Sähkövikoja riittää ja maavarakin vain 10 cm. Sillä sitä on mukava ajella mökkitiellä tai metsäautotiellä :) Ei menestystä Ranskan ulkopuolella.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peugeot_605


      • 605-kuski
        09k32 kirjoitti:

        wikipediasta 605 pösön faktat. Eipä mairittele taaskaan pösö laatu. Sähkövikoja riittää ja maavarakin vain 10 cm. Sillä sitä on mukava ajella mökkitiellä tai metsäautotiellä :) Ei menestystä Ranskan ulkopuolella.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peugeot_605

        Roskaa, 605 on laatuauto. Lainataanpa hieman antamaasi linkkiä:

        "Korkea varustelutaso, ylellinen sisusta, pehmeä kyyti ja hyvä ajettavuus ovat 605:n vahvoja puolia"

        - Ajettavuus on huippuluokkaa, mökki- ja metsätiellä pääsee helposti siinä missä muilla kolahtaa pohja kiveen. Hidastetöyssyihin voi ajaa 60km/h ja jousitus nielee sen pehmeästi. Parhaimmillaan 605 on kuitenkin matka-ajossa suurilla nopeuksilla - samaan kokemukseen ei pääse kuin harvoilla autoilla.

        "Vuonna 1992 autoon tehtiin parannuksia aiempien ongelmien (etenkin sähkövikojen) korjaamiseksi ja tästä vuosimallista lähtien autojen laatu on huomattavasti aiempia parempaa."

        - Ainoa mainitsemisen arvoinen "sähkövika" on penkinlämmittimien toimimattomuus lähes joka pösössä. 605 on kaiken kaikkiaan melkoisen viaton auto ja sen tyyppiviat ovat hyvin tiedossa ja yllätyksettömiä.

        Korkea laatu, mahtava ajomukavuus, kaunis muotoilu ja käytetyn edullinen hinta ovat saaneet jatkumon 607:ssa. Kannattaa lukea peugeot-foorumilta kuinka 605/607 -kuskit ovat tyytyväisiä autoihinsa.


      • vähän faktoja
        605-kuski kirjoitti:

        Roskaa, 605 on laatuauto. Lainataanpa hieman antamaasi linkkiä:

        "Korkea varustelutaso, ylellinen sisusta, pehmeä kyyti ja hyvä ajettavuus ovat 605:n vahvoja puolia"

        - Ajettavuus on huippuluokkaa, mökki- ja metsätiellä pääsee helposti siinä missä muilla kolahtaa pohja kiveen. Hidastetöyssyihin voi ajaa 60km/h ja jousitus nielee sen pehmeästi. Parhaimmillaan 605 on kuitenkin matka-ajossa suurilla nopeuksilla - samaan kokemukseen ei pääse kuin harvoilla autoilla.

        "Vuonna 1992 autoon tehtiin parannuksia aiempien ongelmien (etenkin sähkövikojen) korjaamiseksi ja tästä vuosimallista lähtien autojen laatu on huomattavasti aiempia parempaa."

        - Ainoa mainitsemisen arvoinen "sähkövika" on penkinlämmittimien toimimattomuus lähes joka pösössä. 605 on kaiken kaikkiaan melkoisen viaton auto ja sen tyyppiviat ovat hyvin tiedossa ja yllätyksettömiä.

        Korkea laatu, mahtava ajomukavuus, kaunis muotoilu ja käytetyn edullinen hinta ovat saaneet jatkumon 607:ssa. Kannattaa lukea peugeot-foorumilta kuinka 605/607 -kuskit ovat tyytyväisiä autoihinsa.

        kummoinen auto tuo 605 eikä muutkaan pösöt paitsi fanaattisten pösökuskien mielestä. Ilmiselviä vikoja peitellään ja vähätellään. Miksi pösö ei ole esim. taksien suosiossa? Siinä sitä onkin miettimistä. Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille. Se jos mikä kertoo autojen laadusta jos ammattilaiset ei kelpuuta niitä itselleen. Sitävastoin Mersu, Volvo, VW ja Toyota kelpaavat ja todella hyvin.


      • edustusauto
        vähän faktoja kirjoitti:

        kummoinen auto tuo 605 eikä muutkaan pösöt paitsi fanaattisten pösökuskien mielestä. Ilmiselviä vikoja peitellään ja vähätellään. Miksi pösö ei ole esim. taksien suosiossa? Siinä sitä onkin miettimistä. Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille. Se jos mikä kertoo autojen laadusta jos ammattilaiset ei kelpuuta niitä itselleen. Sitävastoin Mersu, Volvo, VW ja Toyota kelpaavat ja todella hyvin.

        kelpaa huonompikin kyyti, ei sen tarvitse olla ylellistä niinkuin ranskalaiset antavat. Onhan se tunnetusti autonarvoakin alentavaa, vaihtoautona varsinkin, mikä lie taksin romu tuokin.


      • 605
        vähän faktoja kirjoitti:

        kummoinen auto tuo 605 eikä muutkaan pösöt paitsi fanaattisten pösökuskien mielestä. Ilmiselviä vikoja peitellään ja vähätellään. Miksi pösö ei ole esim. taksien suosiossa? Siinä sitä onkin miettimistä. Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille. Se jos mikä kertoo autojen laadusta jos ammattilaiset ei kelpuuta niitä itselleen. Sitävastoin Mersu, Volvo, VW ja Toyota kelpaavat ja todella hyvin.

        Tässä faktaa sinulle: minä olen ajanut puheena ollutta mallia, sinä et. Riisikupeilla ajavilla ei ole mitään tietoa siitä, kuinka hyvin auto voi kulkea.

        Jep jep ja mersuissa, volvoissa ja volkkareissa ei ole vikoja? Salli mun nauraa, kuulostat fanaatikkoakin hölmömmältä. Ja toyota taksina... siis mikään ei ole liikuttavampaa kuin suomalainen toyota-uskovainen, joka harmaassa kotterossaan pui nyrkkiä ohiajaville "kaahaajille". Toyotan uskonnollisia mittoja saanut kehuminen on vähän sama kuin maistamatta muista juustoja pitäisi mautonta ja neutraalia edamia maukkaimpana juustona. Oikeita juustoja syöneet ovat eri mieltä.


      • txi
        edustusauto kirjoitti:

        kelpaa huonompikin kyyti, ei sen tarvitse olla ylellistä niinkuin ranskalaiset antavat. Onhan se tunnetusti autonarvoakin alentavaa, vaihtoautona varsinkin, mikä lie taksin romu tuokin.

        tässä taas yksi tyypillinen ontuva selitys miksi epävarmat ranskikset ei kelpaa ammattimiehille. Takseiksi kun ei kelpaa kuin parhaat autot eli Mercedes ja Volvo sekä VW ja Toyota. Ranskikset ei yksikertaiseti kestä. Tästä on ollut puhetta taksifoorumillakin.


      • vain parhaat kelpaa
        605 kirjoitti:

        Tässä faktaa sinulle: minä olen ajanut puheena ollutta mallia, sinä et. Riisikupeilla ajavilla ei ole mitään tietoa siitä, kuinka hyvin auto voi kulkea.

        Jep jep ja mersuissa, volvoissa ja volkkareissa ei ole vikoja? Salli mun nauraa, kuulostat fanaatikkoakin hölmömmältä. Ja toyota taksina... siis mikään ei ole liikuttavampaa kuin suomalainen toyota-uskovainen, joka harmaassa kotterossaan pui nyrkkiä ohiajaville "kaahaajille". Toyotan uskonnollisia mittoja saanut kehuminen on vähän sama kuin maistamatta muista juustoja pitäisi mautonta ja neutraalia edamia maukkaimpana juustona. Oikeita juustoja syöneet ovat eri mieltä.

        vaikka mitä yrität sepustella niin Suomen yleisimmät taksit ovat Mersu, Volvo, VW ja Toyota. Tekeehän se tietysti ranskisifanaticille kipeää kun ei oma automerkki yksinkertaisesti kelpaa vaativaan ammattikäyttöön. Sama juttu työsuhdeautoissa. Ranskikset ei sielläkään menesty. Passat ja Avensis hallitsee paljon ajavien kaupparatsujen markkinoita.


      • Joku raja!
        txi kirjoitti:

        tässä taas yksi tyypillinen ontuva selitys miksi epävarmat ranskikset ei kelpaa ammattimiehille. Takseiksi kun ei kelpaa kuin parhaat autot eli Mercedes ja Volvo sekä VW ja Toyota. Ranskikset ei yksikertaiseti kestä. Tästä on ollut puhetta taksifoorumillakin.

        Eikä kukaan edes ikinä menisi pösötaksiin.


      • heh..
        Joku raja! kirjoitti:

        Eikä kukaan edes ikinä menisi pösötaksiin.

        Noo, aikuiset tietävät Suomessa olevan pösötaksejakin ja yhtä lailla niihin asiakas menee sisälle kuin muihinkin merkkeihin. Erona Toyotaan ja C-mersuun on isommat sisätilat paitsi tietysti 407 on tiloiltaan yhtä pieni kuin mainitut.

        Trol trol...


      • loistavasti
        Joku raja! kirjoitti:

        Eikä kukaan edes ikinä menisi pösötaksiin.

        "Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille."

        Katsokaapas miten uudet ranskikset pärjäävät ralleisa loistavasti.


      • ei merkitystä
        loistavasti kirjoitti:

        "Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille."

        Katsokaapas miten uudet ranskikset pärjäävät ralleisa loistavasti.

        jollain ralliautolla ja siviiliautolla. Ei kertakaikkiaan mitään.


      • Formula I:ssä Italia
        ei merkitystä kirjoitti:

        jollain ralliautolla ja siviiliautolla. Ei kertakaikkiaan mitään.

        F1:ssä Italia jyrää,
        eikä sekään sano tietenkään sinulle mitään.
        Sitä kutsutaan alan korkeimmaksi mahdolliseksi tuotekehitykseksi.

        Minusta Peugeot 607 on lisäksi tyylikkäin auto tällä hetkellä.


      • 605 viimeinen kunnon
        vain parhaat kelpaa kirjoitti:

        vaikka mitä yrität sepustella niin Suomen yleisimmät taksit ovat Mersu, Volvo, VW ja Toyota. Tekeehän se tietysti ranskisifanaticille kipeää kun ei oma automerkki yksinkertaisesti kelpaa vaativaan ammattikäyttöön. Sama juttu työsuhdeautoissa. Ranskikset ei sielläkään menesty. Passat ja Avensis hallitsee paljon ajavien kaupparatsujen markkinoita.

        "Toyotan ym itäautojen tappiot Peugeotiin verrattuna selityyy sillä
        että Toyotan pääjohtaja on itse onnellinen Peugeot 605 -kuski.
        Hahhaa jep jep joo Pösö-miehen päiväuni? Vaikka japanilaiset tekivät WW2:n aikaan kamikaze-lentoja, ei ne nyt sentään näin hulluja ole.
        Hänellä Peugeot 605 STI vm.1999, eikä hän koskaan vaihda sitä autoa toiseen, koska se on
        hänen muukaansa sanatarkasti "viimeinen kunnon auto". "


      • satujafd
        605 viimeinen kunnon kirjoitti:

        "Toyotan ym itäautojen tappiot Peugeotiin verrattuna selityyy sillä
        että Toyotan pääjohtaja on itse onnellinen Peugeot 605 -kuski.
        Hahhaa jep jep joo Pösö-miehen päiväuni? Vaikka japanilaiset tekivät WW2:n aikaan kamikaze-lentoja, ei ne nyt sentään näin hulluja ole.
        Hänellä Peugeot 605 STI vm.1999, eikä hän koskaan vaihda sitä autoa toiseen, koska se on
        hänen muukaansa sanatarkasti "viimeinen kunnon auto". "

        Toyotan pääjohtaja ei aja millään ranskanpullalla vaan laadukkaalla Lexuksella.


      • 9tk
        Formula I:ssä Italia kirjoitti:

        F1:ssä Italia jyrää,
        eikä sekään sano tietenkään sinulle mitään.
        Sitä kutsutaan alan korkeimmaksi mahdolliseksi tuotekehitykseksi.

        Minusta Peugeot 607 on lisäksi tyylikkäin auto tällä hetkellä.

        tyylikäs mutta ei kelpaa taksiksi. Se jos mikä kertoo paljon.


      • Peugeot 605
        Hyshys hiljaa nyt kirjoitti:

        Ei kerrota kellekään mutta ruostuu ne kynnyskotelot noista 605:takin..

        Ei muuten ruostu 605 1993-1999 ja
        sähköviat ja ruoste on 1995 facelift mallista alkaen historiaa.


      • rallissa ja F1:ssä
        9tk kirjoitti:

        tyylikäs mutta ei kelpaa taksiksi. Se jos mikä kertoo paljon.

        Selitä nyt miten rallissa ja F1:ssä PSA ja Italia jyrää.

        Erinomaisia edelläkävijöitä, mutta ei kelpaa taksiksi.


      • Ruostuu?
        Peugeot 605 kirjoitti:

        Ei muuten ruostu 605 1993-1999 ja
        sähköviat ja ruoste on 1995 facelift mallista alkaen historiaa.

        Pitääkö tästä päätellä että vuosimallit 1989 - 1992 ruostuvat ja malleissa 1989 - 1994 on sähkövikoja?


      • who cares
        rallissa ja F1:ssä kirjoitti:

        Selitä nyt miten rallissa ja F1:ssä PSA ja Italia jyrää.

        Erinomaisia edelläkävijöitä, mutta ei kelpaa taksiksi.

        tavalliselle pulliaiselle on jollain kilpa-autoilulla? Mitä sinä siitä kostut jos joku ökyrikas formulakuski voittaa jonkun kisan jollain kilpa-autolla? Itse kuitenkin ajelet sillä ruosteisella vanhalla autollasi.


      • Sähköviat ja ruoste
        Ruostuu? kirjoitti:

        Pitääkö tästä päätellä että vuosimallit 1989 - 1992 ruostuvat ja malleissa 1989 - 1994 on sähkövikoja?

        Minulla on ollu ko. 2kpl 605:ia ko. aikana.
        Sähköviat ja ruoste ei todellakaan ole vaivannut kumpaakaan autoa.

        Kuinka monta 605:ttä sinulla on ollut?


      • näinpäs onpi
        Hyshys hiljaa nyt kirjoitti:

        Ei kerrota kellekään mutta ruostuu ne kynnyskotelot noista 605:takin..

        Kyl kyl...suola syö,jos sisälle pääsee ;)


      • tavallisiin autoihin
        who cares kirjoitti:

        tavalliselle pulliaiselle on jollain kilpa-autoilulla? Mitä sinä siitä kostut jos joku ökyrikas formulakuski voittaa jonkun kisan jollain kilpa-autolla? Itse kuitenkin ajelet sillä ruosteisella vanhalla autollasi.

        Sieltä tuodaan tekniikkaa tavallisiin autoihin.


      • Että näin meillä
        grh... kirjoitti:

        saattaa olla vaan nissan 100 kertaa varmempi ja parempi kone varmasti..se siitä synnystä.

        ainoatakaan diesel maximaa vastaan, vai oletko nähnyt suomessa? kun nisunasut ei hallitse vieläkään hyvien diesel koneiden tekoa. Kokemusta löytyy itseltä, kun kajahti Kingcapin kone takuun jälkeen, vaikka autolla ei ollut kilometetreja kun 120000km. olisi koneen korjaus tullut liikkeessä maksamaan yli 7000e.


      • jaa-a 1
        09k32 kirjoitti:

        wikipediasta 605 pösön faktat. Eipä mairittele taaskaan pösö laatu. Sähkövikoja riittää ja maavarakin vain 10 cm. Sillä sitä on mukava ajella mökkitiellä tai metsäautotiellä :) Ei menestystä Ranskan ulkopuolella.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peugeot_605

        metsäautotielle teet??? Kyllä itse jokaiselle mökille on päästy ilman pohjakosketuksia pihaan asti.


      • Että näin
        9tk kirjoitti:

        tyylikäs mutta ei kelpaa taksiksi. Se jos mikä kertoo paljon.

        Eipä ole tehty farmari 607. En ole nähnyt ainoatakaan avensista sedan mallisena taksina.


      • Anonyymi
        satujafd kirjoitti:

        Toyotan pääjohtaja ei aja millään ranskanpullalla vaan laadukkaalla Lexuksella.

        Voi ristus mitä puuseppä paskaa.
        Vaikka hitsaaminen ei tuota mitään ongelmaa. Minulla oli kaksi japsia. Tein niihin kumpaankin heti kauppojen jälkeen, alkajaisiksi koko pohjan uusiksi. Sitten nämä kyseinen onnen-nissanit söi koko ajan toista kymppiä kuin janoinen kameli. Toinen vei 15l/100km
        Olen 407.llani ajanut ristiin rastiin Suomea jo pitkään 60-70 tuhatta vuodessa eikä kertaakaan ole jättänyt tielle kuten jätti, Volvot, Nissanit, Jenkit Tojotat, Mersut ja muut. Nyt on ollut kolmas pösö peräkkäin eikä tielle ole kertaakaan jättänyt.
        Että siltä pohjalta. Ja täytyy sanoa monella monella autolla ajaneena Viimeisimmän 407,n kyytiin ei voi verrata edes kuin ajamani jaguarin tai ässä mersun kyytejä. Että siltä pohjalta kaikki riisivinguttimet. Suoraan vaan tuotantolinjalta prässiin niin olisi parasta.


    • Kokenut.

      Nissan Maxima on tosi hyvä ostos. Pösökin voi olla jos saa huomattavasti edullisemmin.

    • tässäpä faktoja

      607 pösössä on jakohihna kun noissa maximassa ja sonatassa on ketju joten pösön pitäminen tulee kalliimmaksi jakohihnanvaihtoineen 4 -5 vuoden välein(muutama satanen kerta). Kori ei ruostu pösössä niin helposti kuin noissa idän ihmeissä. Pösö ei ole niin luotettava kuin nuo mainitsemasi aasialaiset(sähkövikoja kuten ranskiksissa yleensä). Ajo-ominaisuudet ovat olla pösössä paremmat samoin kuin äänieristys. Lämmityslaite on sonatassa noista paras. Se kun valittiin parhaaksi talviautoksi TM: talviautotestissä v. 2006 eli on noista lämpimin talvella.

    • 20

      oli mullakin puoli vuotta takaperin.
      Camry oli myös vaihtoehtona, mutta niistä pyydetään älyttömiä hintoja.
      Itse päädyin Sonataan, koska kuvittelen sen olevan käyttövarmempi.
      Vielä ainakin on kestänyt.
      607 on kyllä paremman näköinen ja parempi ajettava.
      Sonataa on ympäri maailmaa paljon käytetty taksissa ja vuokra-autona joten ei se ihan huono voi olla.

      • 1+2

        Joo ja Suomessa oli ennen paljon Volgaa taksina joten ei voinut olla huono auto.


      • foorti
        1+2 kirjoitti:

        Joo ja Suomessa oli ennen paljon Volgaa taksina joten ei voinut olla huono auto.

        Et ole tainnut edes syntyä,kun hirvikeula oli suomessa taksina.Kyllä pelasi.Sinä pösöstä haaveilija.Laita vaan 607 ei se ole sen huonompi auto kuin muutkaan.Paremmat ja hiljaisemmat kyydit kuin monessa muussa.Tänne vaan räkänokat kirjoittelee ja fanaattisemmat toisten merkkien uskolliset ystävät(kun isälläkin on ollut jne.).Jos joskus on ollut vanha romu pösö ei se tarkoita että kaikki on romuja.Se on käyttäjästä kiinni ja huolenpidosta.Huohotin putketkaan ei olisi ranskiksissa jäätyneet,jos huolehtii maskisuojan talvella paikoilleen.Se on käyttäjästä kiinni.Hyvä vaan jos on erimerkkisiä ja mallisia autoja liikenteessä eikä pelkkiä esim.volkkareita ja toyotia.Laatu on kaikissa merkeissä yhtä kelvotonta nykyään.


    • Laatumaailma!

      Vaikka jotkut ovat kehuneetkin 607 mallia, niin silti suhtautuisin siihen varauksella. En jaksa uskoa, että ranskalaiset olisivat oppineet tekemään sellaisen alustan ja ohjauksen, että autollla voisi tai jaksaisi ajaa pitempiä matkoja puutumatta ja kyllästymättä siihen vemputukseen. Ja yksi asian on pösössä tärkeä, jos siinä ei ole vakionopeudensäädintä, niin sillä ei aja pirukaan kun sen ohjaamon geometria ei ole suunniteltu skandinaavisen ihmisen ulottuvuuksille. Jalat pitää olla aina kippurassa ja penkit on katkaistu niin, ettei niillä kehtaa istua metriäkään, ainakaan ajajan paikalla. Myös kestävyys ko. merkissä huolestuttaisi kovin samoin kulutus, joka voi olla suuri verrattuna esim. Nissaniin.

      Nissan Maxima on oikea valinta tuosta ryhmästä. Se on komea, edustuksellinen ja mukava ajettava myös tiellä pitempiäkin matkoja. Sisätiloissa riittää ja niihin mahtuvat sekä ihmiset, että tavarat. Ja ajo-ominaisuudet ovat ihan omaa luokkaansa. Joten jos haluat vinkkejä niin osta Nissan, et varmasti tule pettymään missään suhteessa. Tekniikka ja sen toteutus on aivan omaa luokkaansa. Pikkuvikoja ei ole ja ne huolletaan hetkessä, jos niitä on jäänyt. Ja vaimot varsinkin pitää Nissaneista. Eivätkä ne tee miehistäkään yhtään vähempiä kuin he todellisuudessa ovat.

      Näillä lyhyillä saatesanoilla toivotankin sinulle, perheellesi ja läheisillesi korkearvoisia ja aatelisia kilometrejä Nissanin lujassa laatumaailmassa, huolettomuuden ja selvän teknisen ylivoiman parissa, josta lapset ja lapsenlapsetkin voivat koulujensa pihoilla olla ylpeitä, kun he puhuvat autoista.

      • 607

        tarinaa kuin aapisessa, todenperäistä sanaa ei ensimmäistäkään. Siis nissanin lypsyjakkaroita vertaat oikeisiin auton istuimiin, eipä juuri tarvinnut taukoja pitää neljänkään sadan kiolmetrin aikana, ainakaan istuma-asennon vuoksi, eipä paikat puutuneet, mutta ei ne varmaan nissanissakaan pääse puutumaan kun kokoajan pitää korjata asentoa. Ja mitä ajettavuuteen tulee niin voin sanoa että tuskinpa olet peugeot merkkisen laatuauton kyydissä ikinä ollutkaan, voin kertoa sinulle että ajettavuus ja matkustusmukavuus ovat todella huippuluokkaa. En ole sellaista 607:kaa nähnyt missä ei vakionopeussäädintä olisi. Mutta ajaminen ilman sitäkin on varsin luontevaa. Puhumattakaan kestävästä ja ruostumattomasta korista, en ole havainnut omassa 607:ssa mitään sellaista puutetta tai ominaisuutta miksi sen esim.johonkin läkkipeltiseen laskevan auringon ihmeeseen vaihtaisin. Haluan edelleen ajaa edustusmallisella Peugeot-merkkisellä autolla.


      • Pösoon ihailija
        607 kirjoitti:

        tarinaa kuin aapisessa, todenperäistä sanaa ei ensimmäistäkään. Siis nissanin lypsyjakkaroita vertaat oikeisiin auton istuimiin, eipä juuri tarvinnut taukoja pitää neljänkään sadan kiolmetrin aikana, ainakaan istuma-asennon vuoksi, eipä paikat puutuneet, mutta ei ne varmaan nissanissakaan pääse puutumaan kun kokoajan pitää korjata asentoa. Ja mitä ajettavuuteen tulee niin voin sanoa että tuskinpa olet peugeot merkkisen laatuauton kyydissä ikinä ollutkaan, voin kertoa sinulle että ajettavuus ja matkustusmukavuus ovat todella huippuluokkaa. En ole sellaista 607:kaa nähnyt missä ei vakionopeussäädintä olisi. Mutta ajaminen ilman sitäkin on varsin luontevaa. Puhumattakaan kestävästä ja ruostumattomasta korista, en ole havainnut omassa 607:ssa mitään sellaista puutetta tai ominaisuutta miksi sen esim.johonkin läkkipeltiseen laskevan auringon ihmeeseen vaihtaisin. Haluan edelleen ajaa edustusmallisella Peugeot-merkkisellä autolla.

        tuntuisi olevan 607:n mallissa HS:n vikasarjan ja tyyppiviat.comissa.


      • heh..

        "En jaksa uskoa..."

        Niinpä niin, uskot kuitenkin toisin päin. Mitä, jos kävisit ihan itse kokeilemassa uskomisen sijasta? 607 on nimen omaan erinomainen matka-auto.


      • heh..
        Pösoon ihailija kirjoitti:

        tuntuisi olevan 607:n mallissa HS:n vikasarjan ja tyyppiviat.comissa.

        Peugeot-foorumin perusteellakin voi sanoa 607:n olevan varsin vähävikainen auto.


      • Ammatti mies!!!
        heh.. kirjoitti:

        Peugeot-foorumin perusteellakin voi sanoa 607:n olevan varsin vähävikainen auto.

        olihan aikoinaan 406 = vähä vikoja em tilastoissa vaan tulihan niitä kovasti lisää kun aika kului siitä ensim vuodesta..., jos suomeen 21kpl on myyty 607 pösöä niin ei kai vika lista kovin pitkä pidä ollakaan vielä vaan kohta on = loukkaus on laatu maximaa kohtaan verrata jotain 607 pösön losoa, jotain rajaa pitäisi näissäkin keskusteluissa olla


      • nussinisti
        Ammatti mies!!! kirjoitti:

        olihan aikoinaan 406 = vähä vikoja em tilastoissa vaan tulihan niitä kovasti lisää kun aika kului siitä ensim vuodesta..., jos suomeen 21kpl on myyty 607 pösöä niin ei kai vika lista kovin pitkä pidä ollakaan vielä vaan kohta on = loukkaus on laatu maximaa kohtaan verrata jotain 607 pösön losoa, jotain rajaa pitäisi näissäkin keskusteluissa olla

        607 ei ole 406, vaan merkin lippulaivamalli ja tehty laadukkaasti kuten edeltäjänsä 605.

        Ajele sinä vaan riisikupeilla äläkä kokeile muita autoja, niin harhasi ei koskaan pääse haihtumaan.


      • esiin!
        Ammatti mies!!! kirjoitti:

        olihan aikoinaan 406 = vähä vikoja em tilastoissa vaan tulihan niitä kovasti lisää kun aika kului siitä ensim vuodesta..., jos suomeen 21kpl on myyty 607 pösöä niin ei kai vika lista kovin pitkä pidä ollakaan vielä vaan kohta on = loukkaus on laatu maximaa kohtaan verrata jotain 607 pösön losoa, jotain rajaa pitäisi näissäkin keskusteluissa olla

        "...jos suomeen 21kpl on myyty 607 pösöä niin ei kai vika lista kovin pitkä pidä ollakaan vielä vaan kohta on..."

        Mistä lähteestä olet saanut tiedon, että Suomeen olisi myyty ainoastaan 21 kappaletta 607 Pösöjä? Tuntuu aika uskomattomalta, kun niitä on tälläkin hetkellä pelkästään nettiauto.com sivustolla myytävänä 58 kappaletta...

        Ja mitä tarkoitat sillä, ettei vikalistan pidä VIELÄ ollakaan kovin pitkä, mutta kohta on. 607 Pösöä on valmistettu jo vuodesta 1999 lähtien, joten eikö pahat tyyppiviat olisi kymmenessä vuodessa jo esiin tulleet.


      • FANAA tikko gusela
        nussinisti kirjoitti:

        607 ei ole 406, vaan merkin lippulaivamalli ja tehty laadukkaasti kuten edeltäjänsä 605.

        Ajele sinä vaan riisikupeilla äläkä kokeile muita autoja, niin harhasi ei koskaan pääse haihtumaan.

        "607 ei ole 406, vaan merkin lippulaivamalli ja tehty laadukkaasti kuten edeltäjänsä 605" mitään pösöä ei koskaan ole tehty laadukkaasti ja piste. 605 oli oikea vikapesä mitä koskaan ei ole paljoa edes myyty kun se ei kestänyt ja korikin veltompi kuin avessa


      • sähköviallinen
        FANAA tikko gusela kirjoitti:

        "607 ei ole 406, vaan merkin lippulaivamalli ja tehty laadukkaasti kuten edeltäjänsä 605" mitään pösöä ei koskaan ole tehty laadukkaasti ja piste. 605 oli oikea vikapesä mitä koskaan ei ole paljoa edes myyty kun se ei kestänyt ja korikin veltompi kuin avessa

        surullisenkuuluisa sähkövikapesäke 605 oli pösön painajainen. Ei saanut menestystä kuin Ranskassa.


      • Tietoa siis on
        sähköviallinen kirjoitti:

        surullisenkuuluisa sähkövikapesäke 605 oli pösön painajainen. Ei saanut menestystä kuin Ranskassa.

        Hyvä että täällä on asiantuntijoita paikalla.

        Itse olen katsellut vanhaa 605 mallia ns. kesäautoksi, kerrotko mitä sähkövikoja noissa on niin tiedän tsekata ne paikat kun menen katsomaan autoa.


      • guuglee
        Tietoa siis on kirjoitti:

        Hyvä että täällä on asiantuntijoita paikalla.

        Itse olen katsellut vanhaa 605 mallia ns. kesäautoksi, kerrotko mitä sähkövikoja noissa on niin tiedän tsekata ne paikat kun menen katsomaan autoa.

        auttaa aina.


      • vikoja

      • peeäsaa
        vikoja kirjoitti:

        605:sen vikoja. On kuuluisa erityisesti sähkövioistaan kuten yleensä kaikki ranskikset:

        http://www.google.com/#hl=fi&source=hp&q=peugeot 605 viat&btnG=Google-haku&lr=lang_fi&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=peugeot 605&gs_rfai=&...

        kyse 607 mallista, mikä onkin erittäin viaton auto, olen sen itse todennut käytännössä, päinvastoin kuin moni tänne kirjoittanut kun ei tunne tapausta lainkaan, mm. eräät kertoo sen soveltumattomuudesta taksiin, mikä kriteeri se sitten on, eihän siellä ole muutenkaan edustusautoja, missä jaguariit on, missä bentleyt on, missä rolls roycet on, ei taksiin tarvita edustusautoa niinkuin 607 myös on, hiukan kyllä edellä mainitsemiani edullisempi.
        En tiedä mitä nuo tilastoihin tuijottajat oikein tarkoittavat jutuillaan, käytäntö kuitenkin on että ei yhtään enempi vikoja kuin muissakaan merkeissä, jopa päinvastoin, ainakin omakokemus on näin.


      • kljfkjnksdfksjf
        guuglee kirjoitti:

        auttaa aina.

        Google auttaa toki mutta kun nyt näitä asiantuntijoita on paikalla, kovasti kertomassa miten noissa on sähkövikoja niin avautukaa nyt astetta korkeammalla kokemuksenne äänellä että mitä ne viat on.

        Vai, oliko sittenkin niin että asiantuntijat paikalla, eivät ole koskaan omistaneet peugeotia...


      • sldkfnlskflsdfknsd

      • sama koko
        peeäsaa kirjoitti:

        kyse 607 mallista, mikä onkin erittäin viaton auto, olen sen itse todennut käytännössä, päinvastoin kuin moni tänne kirjoittanut kun ei tunne tapausta lainkaan, mm. eräät kertoo sen soveltumattomuudesta taksiin, mikä kriteeri se sitten on, eihän siellä ole muutenkaan edustusautoja, missä jaguariit on, missä bentleyt on, missä rolls roycet on, ei taksiin tarvita edustusautoa niinkuin 607 myös on, hiukan kyllä edellä mainitsemiani edullisempi.
        En tiedä mitä nuo tilastoihin tuijottajat oikein tarkoittavat jutuillaan, käytäntö kuitenkin on että ei yhtään enempi vikoja kuin muissakaan merkeissä, jopa päinvastoin, ainakin omakokemus on näin.

        siihen ihan järkisyyt löytyy miksi taksit ei kelpuuta ranskiksia taksiin. Esim. MB E-malli ja Volvo S80/V70 ovat Suomen yleisimpiä takseja ja samankokoisia 607:n kanssa. Mutta eipä vain 607:sia näy taksina.


      • sähkövikoja
        sldkfnlskflsdfknsd kirjoitti:

        Ja 605 on erityisen tunnettu siitä miten hieno auto se onkaan... Katsokaa itse!!!

        http://www.google.fi/search?hl=fi&q=peugeot 605 hieno&meta=lr=lang_fi&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peugeot_605

        Eipä hyvin houkuta 605:sta hankkimaan. Ranskalaiset ovat kyllä pystyneet tekemään mukavia autoja MUTTA niissä olevat yleensä sähköviat aiheuttavat maineen menetyksen ja jällenmyyntiarvot tippuu herkästi. Tästä on myös lähipiiristä kokemuksia.


      • ...

      • ...
        sama koko kirjoitti:

        siihen ihan järkisyyt löytyy miksi taksit ei kelpuuta ranskiksia taksiin. Esim. MB E-malli ja Volvo S80/V70 ovat Suomen yleisimpiä takseja ja samankokoisia 607:n kanssa. Mutta eipä vain 607:sia näy taksina.

        Mitä ne "järkisyyt" ovat?


      • ...
        FANAA tikko gusela kirjoitti:

        "607 ei ole 406, vaan merkin lippulaivamalli ja tehty laadukkaasti kuten edeltäjänsä 605" mitään pösöä ei koskaan ole tehty laadukkaasti ja piste. 605 oli oikea vikapesä mitä koskaan ei ole paljoa edes myyty kun se ei kestänyt ja korikin veltompi kuin avessa

        "ja korikin veltompi kuin avessa "

        Vai että veltompi, taisit sekoittaa omaan mieskuntoosi. 605:ssa on sellaista laatua ja hyvintehdyn tuntua, josta toyota-kuskit eivät edes tiedä haaveilla. Kyllä sun raukkaparka pitää hankkia se Lexus ennen kuin saat toyota-merkkisen auton, jolla pääsee samaan.

        Et muuten vielä tainnut vielä tietää, että parin rivin wikitieto ei korvaa oikeaa kokemusta ja että nettirunkkaus ei ole oikeaa seksiä. Mutta ehkä se siitä, kun korvantaustasi kuivuvat ja saat ajokortin, niin pääset uhomaan isukkisi karvanoppakorollalla.


      • näyttöä
        ... kirjoitti:

        Eli et osaa itse kertoa, mitä vikoja 605:ssa on. Isoilta pojilta olet kuullut legendaa sähkövioista.

        sen tiedät? Onko todisteita?


      • d
        ... kirjoitti:

        "ja korikin veltompi kuin avessa "

        Vai että veltompi, taisit sekoittaa omaan mieskuntoosi. 605:ssa on sellaista laatua ja hyvintehdyn tuntua, josta toyota-kuskit eivät edes tiedä haaveilla. Kyllä sun raukkaparka pitää hankkia se Lexus ennen kuin saat toyota-merkkisen auton, jolla pääsee samaan.

        Et muuten vielä tainnut vielä tietää, että parin rivin wikitieto ei korvaa oikeaa kokemusta ja että nettirunkkaus ei ole oikeaa seksiä. Mutta ehkä se siitä, kun korvantaustasi kuivuvat ja saat ajokortin, niin pääset uhomaan isukkisi karvanoppakorollalla.

        kertoo totuuden Ja ennenkaikkea laatututkimukset joissa ranskikset ja italian ihmeet aina viimeisiä ja japsit ja sakut aina ensimmäisiä.


      • taksit
        ... kirjoitti:

        Mitä ne "järkisyyt" ovat?

        vaivaa luotettavuuden puute. Lue taksifoorumeita niin tiedät enemmän. Taksin pitää olla luotettava eli korjaamolla ei ole aikaa viihtyä tai kalliiksi tulee.


      • Muut rumiakin
        d kirjoitti:

        kertoo totuuden Ja ennenkaikkea laatututkimukset joissa ranskikset ja italian ihmeet aina viimeisiä ja japsit ja sakut aina ensimmäisiä.

        "rallissa pärjätään loistavasti16.4.2010 17:47 "Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille."

        Katsokaapas miten uudet ranskikset pärjäävät ralleisa loistavasti. VASTAA Kerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä 00Mitä yhteistä on ei merkitystä17.4.2010 03:04 jollain ralliautolla ja siviiliautolla. Ei kertakaikkiaan mitään. VASTAA Kerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä 00Formula I:ssä Italia jyrää Formula I:ssä Italia18.4.2010 13:50 F1:ssä Italia jyrää,
        eikä sekään sano tietenkään sinulle mitään.
        Sitä kutsutaan alan korkeimmaksi mahdolliseksi tuotekehitykseksi.

        Minusta Peugeot 607 on lisäksi tyylikkäin auto tällä hetkellä."


      • s%%¤
        Muut rumiakin kirjoitti:

        "rallissa pärjätään loistavasti16.4.2010 17:47 "Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille."

        Katsokaapas miten uudet ranskikset pärjäävät ralleisa loistavasti. VASTAA Kerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä 00Mitä yhteistä on ei merkitystä17.4.2010 03:04 jollain ralliautolla ja siviiliautolla. Ei kertakaikkiaan mitään. VASTAA Kerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä 00Formula I:ssä Italia jyrää Formula I:ssä Italia18.4.2010 13:50 F1:ssä Italia jyrää,
        eikä sekään sano tietenkään sinulle mitään.
        Sitä kutsutaan alan korkeimmaksi mahdolliseksi tuotekehitykseksi.

        Minusta Peugeot 607 on lisäksi tyylikkäin auto tällä hetkellä."

        jollain kilpa-autoilla on normaali auton kanssa. Ei mitään paitsi kori ja sekin on mm. ralli-autoissa vahvistettu..


      • &/
        Muut rumiakin kirjoitti:

        "rallissa pärjätään loistavasti16.4.2010 17:47 "Ei kelpaa pösö eikä muutkan ranskikset paljon ammatikseen ajaville ammattilaisille."

        Katsokaapas miten uudet ranskikset pärjäävät ralleisa loistavasti. VASTAA Kerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä 00Mitä yhteistä on ei merkitystä17.4.2010 03:04 jollain ralliautolla ja siviiliautolla. Ei kertakaikkiaan mitään. VASTAA Kerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä 00Formula I:ssä Italia jyrää Formula I:ssä Italia18.4.2010 13:50 F1:ssä Italia jyrää,
        eikä sekään sano tietenkään sinulle mitään.
        Sitä kutsutaan alan korkeimmaksi mahdolliseksi tuotekehitykseksi.

        Minusta Peugeot 607 on lisäksi tyylikkäin auto tällä hetkellä."

        auto jos auto ei kelpaa vaativille takseille. Taksit määrittää henkilöautojen paremmuuden.


      • säännöt
        ... kirjoitti:

        "ja korikin veltompi kuin avessa "

        Vai että veltompi, taisit sekoittaa omaan mieskuntoosi. 605:ssa on sellaista laatua ja hyvintehdyn tuntua, josta toyota-kuskit eivät edes tiedä haaveilla. Kyllä sun raukkaparka pitää hankkia se Lexus ennen kuin saat toyota-merkkisen auton, jolla pääsee samaan.

        Et muuten vielä tainnut vielä tietää, että parin rivin wikitieto ei korvaa oikeaa kokemusta ja että nettirunkkaus ei ole oikeaa seksiä. Mutta ehkä se siitä, kun korvantaustasi kuivuvat ja saat ajokortin, niin pääset uhomaan isukkisi karvanoppakorollalla.

        Keinot näkyy olevan lopussa kun pitää ruveta henkilöitä herjailemaan autojen sijasta. Mitäs ne suomi24 säännöt sanoo siitä. Luepas huviksesi.


      • turhaax
        kljfkjnksdfksjf kirjoitti:

        Google auttaa toki mutta kun nyt näitä asiantuntijoita on paikalla, kovasti kertomassa miten noissa on sähkövikoja niin avautukaa nyt astetta korkeammalla kokemuksenne äänellä että mitä ne viat on.

        Vai, oliko sittenkin niin että asiantuntijat paikalla, eivät ole koskaan omistaneet peugeotia...

        enää kyselet muiden mielipiteitä? Jos kerran haluat sen ostaa niin osta sitten. Mitä se muille kuuluu.


      • FACT is
        ... kirjoitti:

        Eli et osaa itse kertoa, mitä vikoja 605:ssa on. Isoilta pojilta olet kuullut legendaa sähkövioista.

        ITSELLÄ 406 JA EI KOSKAAN MITÄÄN SÄHKÖVIKOJA...LAMPUT VAAN JOSKUS VAIHDAT


      • Anonyymi
        607 kirjoitti:

        tarinaa kuin aapisessa, todenperäistä sanaa ei ensimmäistäkään. Siis nissanin lypsyjakkaroita vertaat oikeisiin auton istuimiin, eipä juuri tarvinnut taukoja pitää neljänkään sadan kiolmetrin aikana, ainakaan istuma-asennon vuoksi, eipä paikat puutuneet, mutta ei ne varmaan nissanissakaan pääse puutumaan kun kokoajan pitää korjata asentoa. Ja mitä ajettavuuteen tulee niin voin sanoa että tuskinpa olet peugeot merkkisen laatuauton kyydissä ikinä ollutkaan, voin kertoa sinulle että ajettavuus ja matkustusmukavuus ovat todella huippuluokkaa. En ole sellaista 607:kaa nähnyt missä ei vakionopeussäädintä olisi. Mutta ajaminen ilman sitäkin on varsin luontevaa. Puhumattakaan kestävästä ja ruostumattomasta korista, en ole havainnut omassa 607:ssa mitään sellaista puutetta tai ominaisuutta miksi sen esim.johonkin läkkipeltiseen laskevan auringon ihmeeseen vaihtaisin. Haluan edelleen ajaa edustusmallisella Peugeot-merkkisellä autolla.

        "Puhumattakaan kestävästä ja ruostumattomasta korista, en ole havainnut omassa 607:ssa mitään sellaista puutetta tai ominaisuutta "

        Juu, kori kestää ja kestää ja kestää. Valitettavasti etupään apurunko ruostuu ja siihen ei ole varaosaa saatavilla.

        Niinpä nämä autot tulee katoamaan katukuvasta lähivuosina.


    • kertoa..

      että 607 on hyvä auto jopa loistava auto jos katsoo hintaa ja mitä sillä saa. Juuri pitkälle matkalle se on hyvä, useampi norjan reissu tehty ja matka taittuu todella mukavasti. Mitään vikaa minun yksilössä ei ollut, tosin ajelin sillä itse vain 50 tkm. Auto on hiljainen jos ei ajele suomen karhealla asfaltilla missä rengasäänet takapäästä tulevat esille mutta ei sen enempää kuin muissakaan herrasmiesluokan autoissa, norjan ja ruotsin teillä on auto melkein äänetön. Vanhempi malli (01-04) saattaisi olla suomen teillä hiljaisempi kun siinä on vakiona pienempi rengaskoko kuin uudemmassa. Minulla oli automaatti ja autossa saa erittäin hyvän istuma asennon ja kun vielä on hiljainen niin tulee tilaanteita missä unohtaa että on auton ratissa. Nyt minulla uusikorinen passatti ja ei sillä pääse edes läheelle pösön mukavuuksia mutta volkkarillakin toki pärjää.

      • siitävaan

        Mukavia kilometrejä 23 vuotta pösöillä. 1987 tämä alkoi 205 ,lla ,kahdeksas pösö menossa 306 Turbo diesel tänään mittari pykälsi 400,000 täyteen. tällä ajanu itse 90,000 vaan jarruja rukattu hiukan ,joku poltin .Viime katsastuksessa ei edes Katsastaja rynkyttäny etu eikä takapäätä .


      • Pösökö auto?

        jos 607 oli niin loistava?


      • mmmjjj
        Pösökö auto? kirjoitti:

        jos 607 oli niin loistava?

        Ajokokemusta 607:sta paljon,2,2litrainen bensa. Kyllästyin tuohon autoon,ajettavuus huonompi kuin Mondeossa. Pösöllä ei sitten ikinä opita tekemään sujuvasti toimivia manuaalivaihteistoja,kepin liikuttelu tuo mieleen jonkun fiat 127 rimpulan,eli ei mitään tuntoa. 407 samanlainen rimpula. Vaihdoin oman 607:n Mondeoon,ja en takuulla ole pösön jälkeen pettynyt. Tyytyväinen jo neljättä vuotta :)


      • käynyt?
        mmmjjj kirjoitti:

        Ajokokemusta 607:sta paljon,2,2litrainen bensa. Kyllästyin tuohon autoon,ajettavuus huonompi kuin Mondeossa. Pösöllä ei sitten ikinä opita tekemään sujuvasti toimivia manuaalivaihteistoja,kepin liikuttelu tuo mieleen jonkun fiat 127 rimpulan,eli ei mitään tuntoa. 407 samanlainen rimpula. Vaihdoin oman 607:n Mondeoon,ja en takuulla ole pösön jälkeen pettynyt. Tyytyväinen jo neljättä vuotta :)

        jos olet oikeasti molempia autoja ajanut ja sitä mieltä mitä kerroit niin lääkärillä käynti tulisi varmasti tarpeeseen.


      • pöökköönen
        käynyt? kirjoitti:

        jos olet oikeasti molempia autoja ajanut ja sitä mieltä mitä kerroit niin lääkärillä käynti tulisi varmasti tarpeeseen.

        Kyllä noissa 607 pösöissä jotain vikoja on enemmänkin,kun saa niin halvalla.Muutamalla tonnilla.


      • jutut
        pöökköönen kirjoitti:

        Kyllä noissa 607 pösöissä jotain vikoja on enemmänkin,kun saa niin halvalla.Muutamalla tonnilla.

        Vastaan kuitenkin, juttelin juuri eilen pösö 607:n omistajan kanssa, oli aiemmin ajanut useammalla BMW:llä, osti pösön vähän käytettynä, nyt kilsoja 270000km, ei muuta vikaa kuin huollot tehty, toisin kuin Bemareissa. Maximassa hyvä kone, eipä taida muuta hyvää ollakkaan, paitsi halpa hinta niinkuin pösössäkin, mutta semmoista mitä vielä autoksi sanotaan, täytyy siihen 10000€ uhrata, niin maximaan kuin pösöönkin.


      • Besserwisser__
        jutut kirjoitti:

        Vastaan kuitenkin, juttelin juuri eilen pösö 607:n omistajan kanssa, oli aiemmin ajanut useammalla BMW:llä, osti pösön vähän käytettynä, nyt kilsoja 270000km, ei muuta vikaa kuin huollot tehty, toisin kuin Bemareissa. Maximassa hyvä kone, eipä taida muuta hyvää ollakkaan, paitsi halpa hinta niinkuin pösössäkin, mutta semmoista mitä vielä autoksi sanotaan, täytyy siihen 10000€ uhrata, niin maximaan kuin pösöönkin.

        Mulla on ollut 605 jo yli kymmenen vuotta, eikä ole sinä aikana ollut muuta sähkövikaa, kuin laturin hiilet joutui kerran vaihtamaan ja autohan on nyt jo 19 vuotta vanha. Ruostetta on turha edes etsiä, sitä ei ole vaikkei ole mitenkään suojattu koskaan.
        Muutenkaan vikoja ei ole ollut ainakaan sen enempää kuin vastaavassa Mersussa tai Toyotassa ja kaikki viat ovat ollet pikkuvikoja, yhtään kalliimpaa korjausta ei ole eteen tullut.
        Ja 607:sta en ole kuullut muuta kuin hyvää vikojen suhteen, taitaa olla kaikkien aikojen paras Peugeot siinä suhteessa.


      • epäluotettava
        Besserwisser__ kirjoitti:

        Mulla on ollut 605 jo yli kymmenen vuotta, eikä ole sinä aikana ollut muuta sähkövikaa, kuin laturin hiilet joutui kerran vaihtamaan ja autohan on nyt jo 19 vuotta vanha. Ruostetta on turha edes etsiä, sitä ei ole vaikkei ole mitenkään suojattu koskaan.
        Muutenkaan vikoja ei ole ollut ainakaan sen enempää kuin vastaavassa Mersussa tai Toyotassa ja kaikki viat ovat ollet pikkuvikoja, yhtään kalliimpaa korjausta ei ole eteen tullut.
        Ja 607:sta en ole kuullut muuta kuin hyvää vikojen suhteen, taitaa olla kaikkien aikojen paras Peugeot siinä suhteessa.

        kuuluisa lukuisista sähkövioistaan ja floppasi kunnolla. Ei mennyt aikanaan kaupaksi kuin lähinnä Ranskassa.


      • laaaatuuuu
        epäluotettava kirjoitti:

        kuuluisa lukuisista sähkövioistaan ja floppasi kunnolla. Ei mennyt aikanaan kaupaksi kuin lähinnä Ranskassa.

        Eihän noilla pösöillä tee mitään,täynnä ihme vikaa,uudet/käytetyt.Fiat myös parempi kuin pösö...ei hitto vie.Autobiltin tutkimus.Kyllä pösömiehiä käy todella sääliksi : ) Ei mitään edistystä.Halpa hinta kertoo kaiken.107-807mallit,kaikki vikaisia tekeleitä.


    • 607 laatua

      itselläni on 2,2 litrainen 607. Ajettu 177 tkm. ilman sen suurempia murheita. Sähköt pelaavat, vaikkakin niitä on liikaakin. Kyyti on mitä parhain, hiljainen ja laadukas auto. Meillä on 2 autona 307 ja laatuero on valtaisa. 307 on ajettu 80 tkm. On menny niveliä, pakoputki yms. pikkujuttuja.

    • RÄPÄTTI-ROOPE

      Ostin tässä 607 pösön ajettu 200000km 01 pääsin 2000km ,stop,öljyt pihalla,lohkossa isoreikä,eikä löyty ehjää konetta koko EUROOPASTA uusi maksaa 5000e alakerta,hajottamoilla kaikissa konerikko ,kyllä suututtaa PASKA romu ,täytyy kai viedä KUUSANKOSKELLE tekevä siitä KIIJOJA

    • pögötys

      ei voi ku nauraa näille ammattilaisille, jotka väittelee näistä pösön sähkövioista. Itsellä on ollut kolme pösöä (406, 307, 407) nyt 2000 luvulla ja ainoa ns sähkövika oli 406:ssa, jossa käsijarrun päälle laittaminen ilmoitti joskus vikailmoituksen ajotietokoneeseen. Tämänkin ongelman sai yksinkertaisesti korjattua vaihtamalla käsijarrun tunnistinanturin, taisi maksaa jotain 7eur.

      Tällä hetkellä ei pihassa seiso yhtään pösöä vaan tuollainen laatutaksiksi kehuttu VW TDi koneistolla, joka näin neljän vuoden ja reippaan 120tkm jälkeen huutaa lisää öljyä joka helevetin välissä. Huolto vaan tuumaa, että normitoimintaa ja menee valmistajan spekseihin. Lisäksi tässäkin on sähkövikaa, airbag valot vilkuttelee jatkuvalla syötöllä, mutta tuon saa kyllä helpolla korjattua. Ajettavuudeltaan tuo on kyllä kiva peli, mutta niin on moni muukin.

      Pihassa on myös 9-5 saab vuosimallia 2004 ja sillä menee kyllä lujaa. Kertaalleen on jouduttu takapään puslat vaihtaan 140tkm aikana, ei muuta. Harmi kun meni konkkaan koko pulju, mielellään oisin uudemman vielä laittanut kakkosautoksi.

      Yhtään pösöä ei pihassa tällä hetkellä ole, mutta aiempien kokemusten perusteella on hyvinkin mahdollista, että sellainen pihaan vielä tulee. 508SW hybrid vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sen maahan saapumista odotellaan.

    • tak%sit

      Yleisimmät taksit Audi, BMW, Mersu, Volvo, Toyota ja VW. Eiköhän nuo voida jakaa kahteen ryhmään; neljä ensimmäistä edustuskyydin takseja ja loput maksimaallista säästöä hankkivia takseja. 607 kuuluisi ehdottomasti tuohon ensimmäiseen ryhmään, mutta koska taksikuskitkin pyrkii tekemään tulosta eikä hyväntekeväisyyttä, taksiksi 607 ei haluta huonon jälleenmyyntiarvon takia.

      Omasta mielestäni mitään toyotia ei saisi olla edes taksina, koska taksin tulee mielestäni olla edustustasoinen (näinhän ei kyllä toki ole useassakaan maassa). Nykyään takseina toimii mitä ihmeellisempiä "halpis" autoja ja ainakin minua ärsyttää suuresti, kun kotiovelta tulee joku corolla tai golf hakemaan. Kyllähän nuokin autoja ovat, mutta ei taksikelpoisia. Parhain viritys mikä kerran tuli kentälle hakemaan oli jokin 2005 vuoden toyota corolla ja vielä sedan. Halvin mahdollinen terra varustus eikä edes metalliväriä oltu raskittu laittaa vaan mentiin ihan perus-punaisella. Teki mieli tilata toinen taksi pihaan.

      Hinnaltaan 607 on uutena ollut noiden neljän ensimmäisen tasolla, mutta kun vertaillaan vaikka 5 vuotta vanhoja käytettyjä autoja ko merkkeissä on 607 selvästi eniten arvoaan menettänyt. 607 on varmasti hyvä ja edullinen hankinta käytettynä, joten rohkeasti vaan koeajolle.

      • mä oon hieno

        En tajua, miksi sen taksin pitäis olla joku hiivatin "premiiumi" auto. Yhtä nätisti ne sun laukut lentokentälle tojotallakin menee.

        Oon parikin kertaa tolpalla kattellut, kun joku juntti haluaa hianon auton ja siite ajetaan jumalauta aapeeseelle pelaamaan hedelmäpelejä... Voi itku..


    • 2.2 hdi aut

      Minä jo tein niin vuosi sitten. Sain todella edullisesti kuusi vuotta vanhan 2.2 dieselin. Täytyy sanoa että ei ole harmittanut, olen toki ajannut noilla mukamas paremmilla merkeillä, niissä ei vain tahdo riittää normaalit palkkatulot korjauksiin.

    • Ajo nautinto...

      Kyllähän kuusnollaseiska oli aika arvokas uutena, karkeat 50.000 ekua. Kyllähän siihen on panostettu enemmän kuin normaali vehkeisiin.

      Hyvinhän nuo näkyy kelpaavan vielä Ranskan johtoportaalle, miksi ei sitten kelpais meille!?

      • MIG+nippon+peltiä

        Laadukkaat verhoilumateriaalit ei tunnu hyvältä tuulipukupäällä. Lisäksi tuulipuvun rahina tulee ikävästi esille hiljaisessa autossa. Toki hienompiin juhliin vois laittaa verryttelyasun, se ei rahise.


    • pösökuski57

      LAADULLISESTI heikompi kuin viimeiset 406 set ja 407kat

      ja sitäpaitsi jo vanhentunut malli

      etsi mieluummin vähemmän ajettu 406 tai 407 automaatilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe