Voinko avat ASP-säästötilin S-pankiini ?
Saanko S-pankista asuntolainaa
S-Pankki
12
683
Vastaukset
- S pankki harkinnassa
että voi. Kannattaa katsoa pankin nettisivulta tai kysyä konttorista... tältä palstalta saa harvoin asiallista tietoa.
- Kumpaakaan..
Voinko avat ASP-säästötilin S-pankiini ? -Et voi
Saanko S-pankista asuntolainaa -Ei saa
S-pankki ei siinä mielessä ole "oikea" pankki, että sieltä et saa esim. yllä mainittuja palveluja.
Voit ainoastaan pitää siellä tiliä, saada määrätyt kortit (Visa) ja pieniä kulutusluottoja.- 29
Mikään pankki ei ole täydellinen, että olisi kaikissa kaikille hyvä.
toisessa on toiset asiat edullisempia kuin toisessa,
oletko sinä täydellinen itse,
miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?
Meillä ainakin on laina toisesta pankista ja rahat toisessa pankissa,
niin hyvää korkoa maksavat että ei kannata lainaa lyhentää ylimääräistä.
Ainakin tallettajan kannalta S- on hyvä ja helppo, rahat saa hyvälle korolle netissä,
muissahan ei saa kunnon korkoa,
jos ei vaivaudu kinastelemaan korosta paikan päälle. - Kumpaakaan..
29 kirjoitti:
Ainakin tallettajan kannalta S- on hyvä ja helppo, rahat saa hyvälle korolle netissä,
jos ei vaivaudu kinastelemaan korosta paikan päälle."oletko sinä täydellinen itse,
miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?"
Miksi suutuit, kun kerroin vain tosiasiat ja vastauksen kysymyksiin?
Ja miten opiskeluni liittyy asiaan? - Parempia on
29 kirjoitti:
jos ei vaivaudu kinastelemaan korosta paikan päälle.Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan.
- 33
Kumpaakaan.. kirjoitti:
"oletko sinä täydellinen itse,
miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?"
Miksi suutuit, kun kerroin vain tosiasiat ja vastauksen kysymyksiin?
Ja miten opiskeluni liittyy asiaan?"Miksi suutuit, kun kerroin vain tosiasiat ja vastauksen kysymyksiin?"
niin kyllä suomen lain mukaan vain OIKEA PANKKI SAA KÄYTTÄÄ NIMESSÄÄN pankki NIMEÄ JA SILLÄ ON TALLETUSSUOJAT YMS.
Vihjailit että ei ole oikea pankki, kerroit vain oman ilkeän mielipiteesi,
minä yritin kertoa että jos ajattelet ja toimit toisin, voi sinustakin löytyä pieni rikastua ihminen,
jos talletat S-pankkiin ja otat lainat sieltä kun edullisesti saat,
voisi mennä paljon paremmin.
opiskelu kannattaa aina, vanhainkodissakin osaa ajaa etujaan paremmin kun on fiksu.
35 - kerro muille
Parempia on kirjoitti:
Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan.
"Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan."
Niin Minä saan S-pankissa 5,6x % korkoa vielä ensi syksyyn, kun tein 2 v tilejä.
vihjailet kai sitä 2 % säästötiliä kun sai Sammossa fiksuilla päivillä, joka loppuu marraskuussa.
voisithan kertoa muille sen HYVÄN SAMMON tilisi jos sitä yleensä saa,
minulle se ei merkitse mitään, kun on talletussuojan verran jo Sammossa siinä 2 % enkä yli laita mihinkään pankkiin. - roopeankan säärystin
kerro muille kirjoitti:
"Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan."
Niin Minä saan S-pankissa 5,6x % korkoa vielä ensi syksyyn, kun tein 2 v tilejä.
vihjailet kai sitä 2 % säästötiliä kun sai Sammossa fiksuilla päivillä, joka loppuu marraskuussa.
voisithan kertoa muille sen HYVÄN SAMMON tilisi jos sitä yleensä saa,
minulle se ei merkitse mitään, kun on talletussuojan verran jo Sammossa siinä 2 % enkä yli laita mihinkään pankkiin.Jos ei ole aikanaan älynnyt ottaa, ei sitä enää saa. Minun Fiksutili on avattu huhtikuussa 2009, ja sen korkona on 3kk euribor 365 marginaali 1,000 % , 49.999,99 euroon saakka. Tällä hetkelläkin tuo on aivan kelpo korko, kun ottaa huomioon sen, että saan sentään nostaa tililtäni rahaa, jos tarvitsen.
Nuo uudemmat fiksutilit ovat olleet huonompia ehdoiltaan. En tässä puhu nyt mitään määräaikaistileistä, koska ne toimivat vähän eri periaatteella kuin nämä nopean likviditeetin tilit.
Jos sinulla on hyvät suhteet Sampo Pankkiin, tai neuvottelutaitoa, saat tälläkin hetkellä sieltä paljon paremman tarjouksen kuin vaikkapa S-pankissa, jossa korot ovat kiinteät. Neuvottelemalla itse olen aina saanut parhaat korkotarjoukset, tosin tämä yllämainittu Sampon fiksutili oli ihan listahintainen tili.
Tosin, suurimman osan rahoistani sijoitan osakkeisiin, ja nettoan yhdessä kuukaudessa enemmän, kuin mitä saisin talletustileiltä vuodessa. Siksi näistä talletustileistä jauhaminen on vähän kyllästyttävää.
- saavat...
vain sen perustaneet S-osuuskaupat. Kuulemani mukaan myös rahoittavat noilla meidän tallettamilamme rahoilla Prismojen rakentamista mm. Venäjälle ja Balttiaan. Melko riskaabelia touhuilua meidän tallettajien rahoilla.
Tuleepa väistämättä mieleen E-Säästökassan rahaseikkailut ennen sen lopullista romahdusta. Siinäkin touhussa kaik mänt ja pientallettajat saivat rahoistaan takaisin minkä saivat, lisäksi jäivät paitsi luvattuja korkoja. Nepä on tämmöisiä nämät osuuskauppojen kikkailemat kauppapankit.- roopeankan säärystin
Mikäs siinä jos haluaa ihan peruspalveluita, kuten rahan nostoa, talletusta yms. mutta ei siellä tietääkseni säästöpossujakaan saa tyhjennettyä(?) saati sitten oikeita sijoittajan palveluita tms.
S-pankki toimii aivan tyypillisen kauppapankkiperiaatteen mukaan, hyvin rajatuin palveluin, ja listahinnoin (et pysty neuvottelemaan itsellesi kunnollisia etuisuuksia kuten vaikkapa Osuuspankissa.) eli sen voin pitää ikään kuin varapankkina, mutta ei sen varaan kyllä kannata laskea isommalti. Oikeat pankit, kuten Nordea, Op ja Sampo ovat varsinaisia pankkeja. - pankkejakin.
roopeankan säärystin kirjoitti:
Mikäs siinä jos haluaa ihan peruspalveluita, kuten rahan nostoa, talletusta yms. mutta ei siellä tietääkseni säästöpossujakaan saa tyhjennettyä(?) saati sitten oikeita sijoittajan palveluita tms.
S-pankki toimii aivan tyypillisen kauppapankkiperiaatteen mukaan, hyvin rajatuin palveluin, ja listahinnoin (et pysty neuvottelemaan itsellesi kunnollisia etuisuuksia kuten vaikkapa Osuuspankissa.) eli sen voin pitää ikään kuin varapankkina, mutta ei sen varaan kyllä kannata laskea isommalti. Oikeat pankit, kuten Nordea, Op ja Sampo ovat varsinaisia pankkeja.hyvää korkoa on tullut jo useita vuosia,
vuosia käyttötilille keskisaldolle 2 %, kun monessa kk pienimmälle 0,5 %
yms, mutta on s-pankissa pikavippi-korotkin edullisempia, kuin monessa pankissa,
korko edullinen, eikä tule muita kuluja vielä lisäksi kuten oikeassa pankissa.
"Oikeat pankit, kuten Nordea, Op ja Sampo ovat varsinaisia pankkeja. "
en ole yli 3 vuoteen tarvinnut sinun mielestäsi oikeita pankkeja,
meidän pankit ovat S-pankki, FIM, Evli ja uudempana Sofia.
Korkoa tulee talletuksille, eikä luottokortit todella maksa mitään, onneksi eivät kaikki siirry,
silloin varmaan kilpailu loppuisi.
- maksavissa pankeissa
onneksi on valinnanvapaus ja ihmisiä jotka teivät vaadi rahoileen joka päivä korkoa ja maksavat mielellään korteista,
tavalla tai toisella, mutta maksavat.
Se on aivan sama kuin bensan ostamisessa,
niillä huoltoasemilla kun saat kaikkea palvelua on bensa yleensä kalliimpaa,
kylmäasemilla jossa ei ole palvelua on bensa aina halvempaa,
se on valinnanvapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539