Kysyn ja kysyn.
Kukaan ei kuitenkaan vastaa.
Olenko yksin ainoastaan.
Seilaan rannattomalla merellä.
Ilman kapteenin kapteenia.
Ihmettelen.
Kuinka vaikeaa on.
Ja aina vain kyselen.
Rakastaako kukaan.
Aika sykkii eteenpäin.
Ei pysähdy.
Ja sano näin.
Rakastan.
Etkö huomaa.
Olet vain nauttinut.
Itsekeskeisyyden juomaa.
Tämä sykkivä aika.
Tässä tänään ja nyt.
Katso ympärillesi ja naura.
Sykkivä aika
14
348
Vastaukset
Tahdon vain Sinua rakastaa,
yksinkö rakkauden merellä ?
Kaipuu on kirjoitettu verellä.
Vaikeaa joskus, tiedän sen
rakkaus täällä on ihmisen,
huomata tunne vierellään ?
Siinähän se, kun käännän pään ?
Itsekäs meistä jokainen
tahdomme silti rakkauden,
hymyilen Sinulle ystäväin
tunteet kun meitä tuutii näin.
Kiitos Margitta ! J.Tunteisiin.
Jotka jo kadotin.
Tein vihan vierelle.
Astuessani aavalle merelle.
Nyt vihaa ja katkeruuta.
Ilman matruusin taidokkuutta.
Jo ajattelen.
On meri sininen vielä.
Tähdet sen yllä.
Kirkkaina viel loistaa.
Kun aika on rakastaa.
Nyt sinulle hymyilen.
Kaunis kiitos JJJJJJJJJJJJJ
- Elina.S.
Seitsemän - kahdeksan onnekasta
ei estä toisia katoamasta;
hetkeksi kahdeksi vahti jos väsyy
tyynenä sää toivon ett pysyy.- Elina.S.
Margitta kirjoitti:
Mun huulillein jo aamulla.
Kiitos kaunis kun aina muistat.useammin kuin uskoisitkaan. :)
Kapteeni on vallannut laivani.
Olen tuuliajolla.
Ihanilla aalloilla.
Vaikka yhteys väliin pätkii.
Tänäänkin,,,,hymyilin
Aika kulkee
sydän sykkii
mieli käy kierroksiaan
meri voi olla avoin
kuin ääretön ihmisajatus
yksin tai joukossa
jos tuntee elävänsä
hyväntunteen itsessään
ja uskoa itseensä
kuin tekemäänsä
olla oma itsensä
olla oman elämänlaivansa
kapteeni
vapaana purjehtia
nauttia ympärillä olevasta
luonnonkauneudesta
että hymyillen nauraa
ja antaa kevään tulla
odottaen ensimmäistä
kävijää pihapiirin porteille
- Suventuulia -Viestin lennättää.
Kuin olisin jo kuollut ikävään.
Mut kuitenkin.
Kun silmäni aukaisin.
Huomasin.
Uusi päivä sittenkin.
Ja elämän purjeet avoinna.
Puhalsin taivaalle.
"Suventuulia" ihaillen.
Se saapuu sittenkin,,,,,,,,,
Hymyillen kiitän
Sinua runojen kuninkaallista dolania :)
Uusi titteli :)Margitta kirjoitti:
Viestin lennättää.
Kuin olisin jo kuollut ikävään.
Mut kuitenkin.
Kun silmäni aukaisin.
Huomasin.
Uusi päivä sittenkin.
Ja elämän purjeet avoinna.
Puhalsin taivaalle.
"Suventuulia" ihaillen.
Se saapuu sittenkin,,,,,,,,,
Hymyillen kiitän
Sinua runojen kuninkaallista dolania :)
Uusi titteli :)Kevät tekee tuloaan tai sehän on jo saapunutkin,
vaikka lunta kuin järvet vahvassakin jäissä,niin ei
kuitenkaan voi olla tuntematta ja näkemättä näitä
ensimerkkejä "suvituulista".
Hyvin lämpimät kuin koskettavat sanat minusta
kirjoitit - Kiitos - kuitenkin jokainen täällä
hyväntahdon kuin tunnelman luojina ovat :
Kuninkaallisia että Kuningattareita kuten Sinäkin.
Hyviä tuulia kuin tunnelmia täältä Sinulle lähetän !dolan kirjoitti:
Kevät tekee tuloaan tai sehän on jo saapunutkin,
vaikka lunta kuin järvet vahvassakin jäissä,niin ei
kuitenkaan voi olla tuntematta ja näkemättä näitä
ensimerkkejä "suvituulista".
Hyvin lämpimät kuin koskettavat sanat minusta
kirjoitit - Kiitos - kuitenkin jokainen täällä
hyväntahdon kuin tunnelman luojina ovat :
Kuninkaallisia että Kuningattareita kuten Sinäkin.
Hyviä tuulia kuin tunnelmia täältä Sinulle lähetän !Kauniita päiviä Sinulle.
Jää kimmeltää.
Lumikinokseen jäljet jää.
Rantatörmällä.
Tutulla penkillä.
Istun.
Mietin tätä kaikkea.
Kuinka tänäänkin.
Olen saanut osakseni.
Onnea ja iloa.
Ihmisten hymyä.
- Courage,
merkitsee vaarallisille vesille lähtemistä
kohti tuntematonta.
Seitsemän-kahdeksan onnekasta.
Runoilijat kuuntelevat sydämiensä ääniä,
alkavat kuulla sointuja tuntemattomasta.
Kun kuuntelee sydäntänsä, ei tarvitse koskaan
miettiä, mikä on oikein ja mikä väärin.
Hänestä tulee oikeasti älykäs.
Mikään ei ole kristallinkirkkaampaa
kuin viattomuus.
Ei menneisyyttä,
vain tulevaisuus.
Viime kädessä sinulle jää vain sisimpäsi.
Ilosi olkoon aitoa, kyyneleesi aitoja.
Nauru on lääkettä.
Kun kävelet- ole kävelysi
Seitsemälle-kahdeksalle onnekkaalle ; )- Elina.S.
minunkin nimeni rohkeus. :)
On sama kuin auringon säde.
Veden kimallukseen osuessaa.
Kuinka halpaa se onkaan.
Kun osaa sen katsoa.
Kokea itsessään.
Jokainen on oma viattomuutensa.
Jokainen onnensa seppä.
Kohtalon koura vain kurittaa.
Jokaista joskus meistä.
Kaunehin kiitoskseni.
Hymysi suo.
Se lämmittää.
Ja lentää mun luo.Elina.S. kirjoitti:
minunkin nimeni rohkeus. :)
Huomaatkos.
Olet täällä tässä ja nyt.
Se on rohkeutta.
Elää.
Hengittää.
Hymyillä vastaantulevalle.
Ja jos jokin painaa mieltä.
Itku.
Se tulee lääke sieltä.
Syvältä sydämem sielusta.
"Me ollaan sankareita kaikki"
Kiitos jälleen kun kurkistit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483