Sykkivä aika

Margitta

Kysyn ja kysyn.
Kukaan ei kuitenkaan vastaa.
Olenko yksin ainoastaan.

Seilaan rannattomalla merellä.
Ilman kapteenin kapteenia.

Ihmettelen.
Kuinka vaikeaa on.
Ja aina vain kyselen.
Rakastaako kukaan.

Aika sykkii eteenpäin.
Ei pysähdy.
Ja sano näin.

Rakastan.
Etkö huomaa.
Olet vain nauttinut.
Itsekeskeisyyden juomaa.

Tämä sykkivä aika.
Tässä tänään ja nyt.

Katso ympärillesi ja naura.

14

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahdon vain Sinua rakastaa,
      yksinkö rakkauden merellä ?
      Kaipuu on kirjoitettu verellä.

      Vaikeaa joskus, tiedän sen
      rakkaus täällä on ihmisen,
      huomata tunne vierellään ?
      Siinähän se, kun käännän pään ?

      Itsekäs meistä jokainen
      tahdomme silti rakkauden,
      hymyilen Sinulle ystäväin
      tunteet kun meitä tuutii näin.

      Kiitos Margitta ! J.

      • Tunteisiin.
        Jotka jo kadotin.
        Tein vihan vierelle.
        Astuessani aavalle merelle.

        Nyt vihaa ja katkeruuta.
        Ilman matruusin taidokkuutta.
        Jo ajattelen.

        On meri sininen vielä.
        Tähdet sen yllä.
        Kirkkaina viel loistaa.
        Kun aika on rakastaa.

        Nyt sinulle hymyilen.

        Kaunis kiitos JJJJJJJJJJJJJ


    • Elina.S.

      Seitsemän - kahdeksan onnekasta
      ei estä toisia katoamasta;
      hetkeksi kahdeksi vahti jos väsyy
      tyynenä sää toivon ett pysyy.

      • Mun huulillein jo aamulla.
        Kiitos kaunis kun aina muistat.


      • Elina.S.
        Margitta kirjoitti:

        Mun huulillein jo aamulla.
        Kiitos kaunis kun aina muistat.

        useammin kuin uskoisitkaan. :)


      • Kapteeni on vallannut laivani.
        Olen tuuliajolla.
        Ihanilla aalloilla.
        Vaikka yhteys väliin pätkii.
        Tänäänkin,,,,hymyilin


    • Aika kulkee
      sydän sykkii
      mieli käy kierroksiaan

      meri voi olla avoin
      kuin ääretön ihmisajatus

      yksin tai joukossa
      jos tuntee elävänsä
      hyväntunteen itsessään

      ja uskoa itseensä
      kuin tekemäänsä
      olla oma itsensä

      olla oman elämänlaivansa
      kapteeni
      vapaana purjehtia

      nauttia ympärillä olevasta
      luonnonkauneudesta
      että hymyillen nauraa

      ja antaa kevään tulla
      odottaen ensimmäistä
      kävijää pihapiirin porteille
      - Suventuulia -

      • Viestin lennättää.
        Kuin olisin jo kuollut ikävään.

        Mut kuitenkin.
        Kun silmäni aukaisin.

        Huomasin.
        Uusi päivä sittenkin.
        Ja elämän purjeet avoinna.

        Puhalsin taivaalle.
        "Suventuulia" ihaillen.

        Se saapuu sittenkin,,,,,,,,,

        Hymyillen kiitän
        Sinua runojen kuninkaallista dolania :)
        Uusi titteli :)


      • Margitta kirjoitti:

        Viestin lennättää.
        Kuin olisin jo kuollut ikävään.

        Mut kuitenkin.
        Kun silmäni aukaisin.

        Huomasin.
        Uusi päivä sittenkin.
        Ja elämän purjeet avoinna.

        Puhalsin taivaalle.
        "Suventuulia" ihaillen.

        Se saapuu sittenkin,,,,,,,,,

        Hymyillen kiitän
        Sinua runojen kuninkaallista dolania :)
        Uusi titteli :)

        Kevät tekee tuloaan tai sehän on jo saapunutkin,
        vaikka lunta kuin järvet vahvassakin jäissä,niin ei
        kuitenkaan voi olla tuntematta ja näkemättä näitä
        ensimerkkejä "suvituulista".

        Hyvin lämpimät kuin koskettavat sanat minusta
        kirjoitit - Kiitos - kuitenkin jokainen täällä
        hyväntahdon kuin tunnelman luojina ovat :

        Kuninkaallisia että Kuningattareita kuten Sinäkin.

        Hyviä tuulia kuin tunnelmia täältä Sinulle lähetän !


      • dolan kirjoitti:

        Kevät tekee tuloaan tai sehän on jo saapunutkin,
        vaikka lunta kuin järvet vahvassakin jäissä,niin ei
        kuitenkaan voi olla tuntematta ja näkemättä näitä
        ensimerkkejä "suvituulista".

        Hyvin lämpimät kuin koskettavat sanat minusta
        kirjoitit - Kiitos - kuitenkin jokainen täällä
        hyväntahdon kuin tunnelman luojina ovat :

        Kuninkaallisia että Kuningattareita kuten Sinäkin.

        Hyviä tuulia kuin tunnelmia täältä Sinulle lähetän !

        Kauniita päiviä Sinulle.

        Jää kimmeltää.
        Lumikinokseen jäljet jää.

        Rantatörmällä.
        Tutulla penkillä.
        Istun.
        Mietin tätä kaikkea.

        Kuinka tänäänkin.
        Olen saanut osakseni.
        Onnea ja iloa.
        Ihmisten hymyä.


    • Courage,

      merkitsee vaarallisille vesille lähtemistä
      kohti tuntematonta.
      Seitsemän-kahdeksan onnekasta.
      Runoilijat kuuntelevat sydämiensä ääniä,
      alkavat kuulla sointuja tuntemattomasta.

      Kun kuuntelee sydäntänsä, ei tarvitse koskaan
      miettiä, mikä on oikein ja mikä väärin.
      Hänestä tulee oikeasti älykäs.

      Mikään ei ole kristallinkirkkaampaa
      kuin viattomuus.
      Ei menneisyyttä,
      vain tulevaisuus.
      Viime kädessä sinulle jää vain sisimpäsi.

      Ilosi olkoon aitoa, kyyneleesi aitoja.

      Nauru on lääkettä.

      Kun kävelet- ole kävelysi

      Seitsemälle-kahdeksalle onnekkaalle ; )

      • Elina.S.

        minunkin nimeni rohkeus. :)


      • On sama kuin auringon säde.
        Veden kimallukseen osuessaa.
        Kuinka halpaa se onkaan.
        Kun osaa sen katsoa.
        Kokea itsessään.

        Jokainen on oma viattomuutensa.
        Jokainen onnensa seppä.
        Kohtalon koura vain kurittaa.
        Jokaista joskus meistä.

        Kaunehin kiitoskseni.
        Hymysi suo.
        Se lämmittää.
        Ja lentää mun luo.


      • Elina.S. kirjoitti:

        minunkin nimeni rohkeus. :)

        Huomaatkos.
        Olet täällä tässä ja nyt.

        Se on rohkeutta.

        Elää.
        Hengittää.
        Hymyillä vastaantulevalle.
        Ja jos jokin painaa mieltä.
        Itku.
        Se tulee lääke sieltä.
        Syvältä sydämem sielusta.

        "Me ollaan sankareita kaikki"

        Kiitos jälleen kun kurkistit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe