Miten luontee sopivat yhteen?
Leijona ja härkä
6
899
Vastaukset
- yxäxä
mä olin leijona ja exä härkä.
- Luodut toisilleen.
Härällä saattaakin Kuu, Mars, Merkurius, MC tai Venus ollakkin Leijonalle sopivassa merkissä ja kaikki luistaakin, kuin luodut toisilleen. Katso koko kartta.
- kauheeta tappelua
Se on yleensä ihan hirveetä riitelyä... ei hyvä yhdistelmä. Vaikkakin sängyn puolella yleensä sujuu hyvin, henkisesti ei mene niin hyvin. Eroon päättyvät nämä yleensä aina ennemmin tai myöhemmin.
- pitkä ystävyys
on hyvin aistillinen mutta hidas lämpenemään
Ystävänä luotettava ja samaa kaavaa toistava
liian arkipäivänen kuvio voi syntyä ,näitten merkien välille. - tenula
mitä mainioin mutta sängyssä liian normaali.
- leohrä
tulista rakkautta heti ensi hetkestä alkaen ,sopivasti erinlaiseet luonteet
Härälle ja leijonalle rakkaus,turvallisuus ja läheisyys merkitsee paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81457Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61208