Ongelma on nyt sellainen, että toi mun levyasema lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Ei lähde pyörittämään DVD/CD/Blu-ray-levyjä, eikä sitä asemaa näy tuolla Oman tietokoneen asemien joukossa.
En osaa selittää tämän paremmin, mutta siis -> Laitan levyn asemaan -> asema ei lue sitä
Mitenhän tänkin sais toiminaan, kyseessä kun on uus kone. -.-
En ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten jos joku osaisi auttaa mua selvällä suomen kielellä. Laitoin joskus aikaisemmin viestiä jonnekin tietokonefoorumille, mutta en tajunnut hevonvittuakaan siitä mitä ne yritti mulle selittää.
Levyasema ei toimi
5
962
Vastaukset
- jakarta
kirjoitat windows käynnistä painikkeeseen regedit-> avaa rekisterieditorin
menet kansioon hkey_local machine
-> system
-> current control set
-> control
-> class
-> {4d36e965... alkuinen kansio}
-> jos oikealle puolelle ilmestyy upperfilter tai lower filter kansio -> poista
-> pitäisi lähteä toimimaan- ap
mutta ei lähtenyt toimimaan. :P Kiitos kuitenkin avusta.
- jakarta
ap kirjoitti:
mutta ei lähtenyt toimimaan. :P Kiitos kuitenkin avusta.
kone tämän jälkeen uudelleen niin pitäisi lähteä toimimaan!
- josee
jakarta kirjoitti:
kone tämän jälkeen uudelleen niin pitäisi lähteä toimimaan!
sama ongelma täällä
- ASDasdcc
juu itellä sama, ei toimi dvd/cd asema vistaläppäris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh111689Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat35156341000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471167Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691155- 1101135
Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli481134Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41934- 47890
- 70875
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai122868