Ongelma on nyt sellainen, että toi mun levyasema lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Ei lähde pyörittämään DVD/CD/Blu-ray-levyjä, eikä sitä asemaa näy tuolla Oman tietokoneen asemien joukossa.
En osaa selittää tämän paremmin, mutta siis -> Laitan levyn asemaan -> asema ei lue sitä
Mitenhän tänkin sais toiminaan, kyseessä kun on uus kone. -.-
En ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten jos joku osaisi auttaa mua selvällä suomen kielellä. Laitoin joskus aikaisemmin viestiä jonnekin tietokonefoorumille, mutta en tajunnut hevonvittuakaan siitä mitä ne yritti mulle selittää.
Levyasema ei toimi
5
958
Vastaukset
- jakarta
kirjoitat windows käynnistä painikkeeseen regedit-> avaa rekisterieditorin
menet kansioon hkey_local machine
-> system
-> current control set
-> control
-> class
-> {4d36e965... alkuinen kansio}
-> jos oikealle puolelle ilmestyy upperfilter tai lower filter kansio -> poista
-> pitäisi lähteä toimimaan- ap
mutta ei lähtenyt toimimaan. :P Kiitos kuitenkin avusta.
- jakarta
ap kirjoitti:
mutta ei lähtenyt toimimaan. :P Kiitos kuitenkin avusta.
kone tämän jälkeen uudelleen niin pitäisi lähteä toimimaan!
- josee
jakarta kirjoitti:
kone tämän jälkeen uudelleen niin pitäisi lähteä toimimaan!
sama ongelma täällä
- ASDasdcc
juu itellä sama, ei toimi dvd/cd asema vistaläppäris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818