Ongelma on nyt sellainen, että toi mun levyasema lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Ei lähde pyörittämään DVD/CD/Blu-ray-levyjä, eikä sitä asemaa näy tuolla Oman tietokoneen asemien joukossa.
En osaa selittää tämän paremmin, mutta siis -> Laitan levyn asemaan -> asema ei lue sitä
Mitenhän tänkin sais toiminaan, kyseessä kun on uus kone. -.-
En ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten jos joku osaisi auttaa mua selvällä suomen kielellä. Laitoin joskus aikaisemmin viestiä jonnekin tietokonefoorumille, mutta en tajunnut hevonvittuakaan siitä mitä ne yritti mulle selittää.
Levyasema ei toimi
5
832
Vastaukset
- jakarta
kirjoitat windows käynnistä painikkeeseen regedit-> avaa rekisterieditorin
menet kansioon hkey_local machine
-> system
-> current control set
-> control
-> class
-> {4d36e965... alkuinen kansio}
-> jos oikealle puolelle ilmestyy upperfilter tai lower filter kansio -> poista
-> pitäisi lähteä toimimaan- ap
mutta ei lähtenyt toimimaan. :P Kiitos kuitenkin avusta.
- jakarta
ap kirjoitti:
mutta ei lähtenyt toimimaan. :P Kiitos kuitenkin avusta.
kone tämän jälkeen uudelleen niin pitäisi lähteä toimimaan!
- josee
jakarta kirjoitti:
kone tämän jälkeen uudelleen niin pitäisi lähteä toimimaan!
sama ongelma täällä
- ASDasdcc
juu itellä sama, ei toimi dvd/cd asema vistaläppäris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446