Elikkä olen lasketellut sellaset 8 vuotta, mutta normaaleilla suksilla. Nyt olisin twinit hankkimassa. Hintaa saisi olla maksimissaan sellaiset 150€ käytettynä voin ostaa mielellään. Onko mitään linkkejä teillä missä ois hyvät? Ja vielä että minkälaiset olisi hyvät? Miten pitkät twinit kuuluisi olla kun on pituutta 145cm ja painoa 38kg ja silleen että ainakin kaksi kautta pystyisi laskemaan... Onko Headin mojo 70 hyvä aloittelijalle käytettynä? Sellaisia olen miettinyt mutta kun ei oo missään missä niitä myytäs käytettynä...
Nopeaa vastausta!
TWINIT!
Twinit
2
297
Vastaukset
- Twinit
Vastatkaa nytten nopeesti ku pitäis saaha sukset jo hiihtolomalle mikä on ens viikolla!
- Twinit
Ei sitten yhtään vastausta. No ostan twinit ehk leviltä, ei tarttee enää vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642416- 2032179
- 711796
- 961723
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059